پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

حواشی : خود نمایی نامزد رونالدو با کیف دستی میلیاردی اش ( عکس )

کد خبر : 101763  |  زمان ارسال : چهارشنبه 15 مرداد 1399
او همانند رونالدو عمل میکند

اختصاصی بارسا نیوز - بسیاری از افراد جهان مخصوصا پول دار ها و ثروتمندان علاقه شدیدی به رخ نمایی چیز ها و موقعیت های دارند که با هر تلاشی که گاها تلاش هم نبوده است میخواهند آن را به رخ دیگران بکشند.

 

کریستیانو رونالدو از جمله افرادی است که بار ها با نشان دادن موقعیت و ثروتش با استفاده از ماشین ها و ساعت های لوکس موج اعتراضات را راه انداخته است هر چند که برای خودش این صحبت ها اهمیتی ندارد.

 

دوست دختر او که رونالدو چند فرزند ( تعداد و نوع و حتی تایید این موضوع  مشخص نیست ) از وی دارد هم همانند رونالدو در حال رخ نمایی موقعیت هایی است که به لطف کنار رونالدو بودن نسیبش شده است , است.

 

رونالدو و جورجینیا برای تعطیلات به محله لوکس ایتالیا Portofino  رفته و در حال خوشگذارنی هستند , در یکی از تازه ترین عکس های که جورجینیا ان را منتشر کرده است باعث یکسری حواشی شده است.

جورجینیا در حالی در یکی از اسکله های لوکس این محله عکسی از خود منتشر کرده است که یک کیف 165 هزار یورویی که معادل چیزی حدود 4 میلیارد تومان ایران است را کنار خودش دارد .

 

این کیف از چرم تمساح ساخته شده که نشان میدهد رعایت حقوق حیوانات و... اگر پای پول در میان باشد ارزشش در حد " بیمه سلامت " ایران پایین میاید !

 

توجه : عکس مورد سانسور قرار گرفته است 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.