پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

برنامه " آنتی بایرن " تنظیم شد : کیکه ستین با سیستم 442 مقابل بایرن ( عکس )

کد خبر : 101941  |  زمان ارسال : سه شنبه 21 مرداد 1399
بارسلونا میخواهد هر طور شده مالکیت را داشته باشد

اختصاصی بارسا نیوز - یک بازی بسیار دشوار در انتظار بارسلونا خواهد بود .

 

طبق گزارش اسپورت بارسلونا در حال آماده سازی برای بازی مرحله 1/8 لیگ قهرمانان مقابل بایرن مونیخ است , کیکه ستین ترکیب منتخب را انتخاب کرده و تنها چند نکته و ترفند مانده است.

 

کیکه ستین میخواهد هر طور شده در بازی مقابل بایرن مالکیت را داشته باشد , او میگوید اینطور میتواند وینگر های سرعتی بایرن مونیخ که عملکرد بی نظیری در طول فصل داشته اند را میتواند مهار کند. خط دفاع بارسلونا که مقابل ناپولی خیلی خوب عمل کرد تغییری نخواهد کرد اما در هافبک بارسا تغییرانی خواهد داشت.

 

ایده کیکه ستین سیستم 4.4.2 است , ستین میگوید با این سیستم میتواند مالکیت بیشتری را در زمین داشته باشد که بهترین وسیله برای دفاع کردن است , البته ستین روی اضافه کردن ویدال به هافبک ها در حال برنامه ریزی است تا سیستم به 4.3.1.2 تغییر یابد سیستمی که بارسا قبلا هم مقابل اتلتیک مادرید و رئال مادرید انجام داد , در مقابل رئال آرتور ملو عهده دار این وظیفه بود که بارسا نیمه اول بسیار عالی را ارائه داد اما نکته مهم این است که بارسا در هیچ یک از بازی ها به پیروزی نرسید.

 

 

شواهد میگوید که بوسکتس و دی یانگ و سرجی روبرتو در خط هافبک خواهند بود , گریزمان که مقابل ناپولی عملکرد خوبی نداشت در بازی مقابل بایرن نیمکت نشین خواهد بود و در نتیجه ویدال نقش هافبک هجومی را بازی میکند تا علاوه بر فضای کافی برای لوئیس سوارز , لئو مسی هم آزادی عمل بیشتری داشته باشد.

 


اگر ویدال به عنوان هافبک تهاجمی بازی کند , انتظار میرود ترکیب به صورت 4-3-1-2  تغییر کند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.