پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چرا آنتوان گریزمان باید مقابل بایرن مونیخ بازی کند؟

کد خبر : 101961  |  زمان ارسال : سه شنبه 21 مرداد 1399
گزارش ها نشان می دهد ستین در دیدار برابر باواریایی ها می خواهد مرد فرانسوی را نیمکت نشین کند.

اختصاصی بارسا نیوز - به نقل از دیاریو اسپورت کیکه ستین می خواهد در بازی برابر بایرن مونیخ می خواهد از سیستم 2-4-4 استفاده کند و آنتوان گریزمان ممکن است روی نیمکت بنشیند. با این حال وبسایت tribuna.com معتقد است سه دلیل خوب برای بازی کردن گریزمان در این بازی وجود دارد.

 

1- او میداند چگونه بایرن را از لیگ قهرمانان اروپا حذف کند .

در فصل 2015/2016 ، اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان در استادیوم ویسنته کالدرون با یکدیگر رو به رو شدند. آن دیدار با نتیجه 1-0 به سود روخی بلانکوس به پایان رسید. 

در بازی برگشت بایرن اتلتیکومادرید را 2-1 شکست داد اما به لطف گل زده گریزمان در دقیقه 54 ، اتلتیکومادرید به فینال رسید.

 

2- او رکورد خوبی برابر نویر دارد.

آنتوان گریزمان در هر دو رده ملی و باشگاهی 9 بازی مقابل نویر انجام داده است. مهاجم بارسلونا در 5 بازی پیروز ، در 3 بازی بازنده و در یک بازی هم به تساوی رضایت داده است. اما نکته مهم این است که در این دیدارها آنتوان 5 مرتبه دروازه نویر را باز کرده است. علاوه بر لیگ قهرمانان او دو گل تیمش را در جریان پیروزی 2-0 فرانسه برابر آلمان در یورو 2016 به ثمر رساند. او در مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا 2018/2019 و در جریان پیروزی 2-1 فرانسه نیز ، 1 گل به نویر آلمانی زد.

 

3- سهم گریزمان در دفاع

باواریایی ها معمولا فوتبال فیزیکی و با فشردگی بالا بازی می کنند که بارسلونا با این سبک تیم ها مشکل دارد. با این حال گریزمان سخت کوش متولد شده است و اگر نیاز به 120 دقیقه دفاع باشد ، او با این موضوع مشکلی ندارد. ملی پوش فرانسوی تنها مهاجم بارسلونا است که به همان اندازه که در حمله خوب است می تواند در دفاع نیز موثر باشد ، پس گذاشتن لوئیز سوارز به جای او می تواند برای بارسلونا هزینه بر باشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.