پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ستارگانی که آرزوی پوشیدن لباس جدید بارسلونا را داشتند!

کد خبر : 103006  |  زمان ارسال : دوشنبه 17 شهریور 1399

راز هایی باورنکردنی از ستاره های فوتبال وجود داره که قطعا خیلیا ازش خبر ندارند ! راز هایی مثل علاقه‌ی کودکی اسطوره های بزرگی نظیر دیوید بکهام و زیدان به بارسلونا ! اگر می‌خواهید جزئیات بیشتری از این راز ها بدانید در این مقاله همراه ما باشید.

 

هر فصل پوشیدن لباس جدید بارسلونا برای میلیون ها نفر ، آرزویی بزرگ و جذابه ! برای عاشقان این تیم همراه با یه حس غرور و برای بازیکنان این تیم ،‌ همراه با مسئولیتی بسیار بزرگ. ستارگان زیادی تو دنیای فوتبال وجود دارند که قبل از اینکه تو زمین فوتبال تبدیل به یک ستاره بشن ، از تو تلویزیون و استادیوم عاشق یک تیم میشن و به شوق این عاشقی مسیر ستاره شدن رو طی می‌کنند! اما درصد کمی از اونها ، این شانس رو دارند تا به عشق اولشون برسند. ما میخواهیم به چند نفر از بزرگ‌ترین ستاره های فوتبال جهان اشاره کنیم که به آرزوشون ، یعنی پوشیدن لباس بارسلونا، نرسیدند.

 

بازیکنانی که در حسرت پوشیدن لباس بارسلونا ماندند!

پله

پله اسطوره بزرگ فوتبال جهان ‌، چند سال قبل در گفت‌وگویی که با مجله تایم ، اعتراف کرد که آرزوی پوشیدن پیراهن بارسلونا را داشت. او گفت: آرزویم این بود که پیراهن بارسلونا را بر تن کنم. وقتی در سانتوس بازی می کردم از سه تیم خوب اروپایی پیشنهاد داشتم با این حال تصمیم گرفتم برزیل را ترک نکنم. اگر قرار بود در اروپا تیمی را برای بازی کردن انتخاب کنم، این تیم بدون شک بارسلونا بود؛ چرا که سبک بازی این تیم شباهت زیادی با سانتوس داشت.

 

دیوید بکهام

یکی از بدشانس‌ترین ستارگان فوتبال که به دلیل لجبازی مدیربرنامه‌‌هایش نتوانست پیراهن بارسلونا برتن کند ، دیوید بکهام بود! مدیران بارسا در سال ۲۰۰۳ با منچستریونایتد به توافق رسیدند و قرار بود که این پرونده سرّی باقی بماند، در یکی از کنفرانس های مطبوعاتی در پاسخ به خبرنگاری توافقات بین بارسا و منچستر لو می‌رود و وقتی مدیر برنامه‌های بکهام متوجه این موضوع می‌شود ،‌به شدت عصبانی می‌شود، زیرا در جریان توافق منچستر‌یونایتد و بارسا نبوده و اجازه نهایی شدن این انتقال بزرگ را نمی‌دهد. در عوض تمام تلاش خود را کرد تا دیوید به رقیب سنتی بارسلونا ، یعنی رئال مادرید ترانسفر شود. مدیران بارسا سال‌ها بعد اعتراف کردند : نخریدن بکهام به نفع ما تمام شد زیرا باعث شد رونالدینیو را بخریم. رئال در اون مقطع درگیر خرید بکهام بود و وارد این پرونده نشد ، به همین دلیل به سادگی رونالدینیو ، یکی از بزرگترین فوتبالیست های جهان را خریدیم و از این بابت خوشحالیم.

 


 

سال ها بعد تصویری از دیوید بکهام در کنار گری نویل منتشر شد که بکهام در سال 1992 را نشان میداد که لباس آبی اناری بارسلونا را برتن کرده بود. او از نوجوانی در سال هایی که تیم رویایی یوهان کرایوف دنیای فوتبال را عاشق خود کرده بود یکی از دوستداران این باشگاه به شمار می رفت ولی هرگز نتوانست درون زمین لباس جدید بارسلونا را به تن کند.

 

سرخیو آگوئرو

در سال ۲۰۱۳ در آستانه انتقال به بارسلونا بود و خوشحال از اینکه پس از یک فصل موفق در سیتی ،‌حالا میخواهد در کنار هموطن و دوست صمیمیش (لیونل مسی) لباس جدید بارسا را بر تن کند . مثلث نیمار - مسی - آگوئرو در آستانه تشکیل شدن بود که به دلایلی که هیچوقت مشخص نشد این انتقال منتفی شد و سال بعد لوییز سوارز ستاره وقت لیورپول به عنوان مهاجم نوک به بارسلونا پیوست تا آرزوی پوشیدن لباس بارسلونا برای اگوئرو برای همیشه بر دل او بماند البته برایش خیلی هم بد نشد چون در ادامه حضور و درخشش در سیتی ،‌ تبدیل به یکی از اسطوره های این باشگاه شد . مسی بار ها در برهه های مختلف از مدیریت باشگاه درخواست جذب هموطن خود ، اگوئرو را میداد ولی هر بار به دلایل مختلف این انتقال نهایی نمی‌شد.

 

خامس رودریگز

مدیرفنی تیم فوتبال اِنویگادو (تیمی که رودریگز در آن ستاره شد) در مصاحبه‌ای عنوان کرد که این هافبک کلمبیایی از جوانی آرزوی بازی در بارسلونا را داشته است و پس از درخشش در جام ‌جهانی ۲۰۱۴ مورد توجه رئال مادرید قرار گرفت و در نهایت به این تیم اسپانیایی ملحق شد تا جای خالی آنخل دی ماریای آرژانتینی را پر کند شاید اگر در اون برهه با پیشنهاد جدی بارسلونا مواجه می‌شد قطعا انتخابش ، عشق کودکیش بود!

 

 

لوکا مودریچ

در سال 2008 شایعه ای منتشر شد که کاتالان ها تمایل دارند که لوکا مودریچ را از دینامو زاگرب بخرند. بارسایی ها حتی پیراهن فصل جدید خود را با شماره 14 را به او پیشکش کردند، شماره پیراهنی که به اسطوره مودریچ در بارسلونا؛ یعنی یوهان کرایف تعلق داشت. مودریچ با خوشحالی این هدیه را قبول کرد اما نهایتا انتقال ستاره کروات به بارسلونا شکست خورد و مودریج لباس جدید بارسلونا را در کمدش بایگانی کرد و برای بازی در تاتنهام به انگلیس سفر کرد. اما مقصد بعدی لوکا بزرگ ترین رقیبِ عشقی دوران نوجوانی اش بود، رئال مادرید، جایی بود که ستاره کروات رویاهایش را در آن دنبال کرد.

 

زین الدین زیدان

اما عجیب ترین مورد؛ زین الدین زیدان اسطوره رئال مادرید! در ویدئویی که از سال های جوانی زیزو وجود دارد، او می گوید که در دوران نوجوانی و بچگی علاقه اول او یووه و بعد بارسلونا بوده! بعد از پایان جام جهانی 1998 زیدان به رئال مادرید پیوست و از سال 2001 تا 2006 به عنوان بازیکن و از 2016 تا الان به عنوان سرمربی در برنابئو مشغول به کار شد. در حالی که هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان سرمربی به شدت به تیم مادریدی وفادار بود.

 

 

آدم‌ها چگونه با پوشیدن لباس تیم محبوب خود عاشقی می‌کنند !؟

بارسلونا یکی از بزرگترین و پرطرفدارترین تیم های دنیاست . هر ساله لباس جدید بارسلونا جز پرفروش‌ترین کیت های فوتبالی هر فصل شناخته می‌شود.

 

طرفداران تیم های فوتبال در سراسر جهان یک نماد مشترک دارند و آن پوشیدن لباس تیم محبوبشان است. بسیاری از هواداران بارسلونا به عشق لباس جدید تیمشان ، ماه ها پس‌انداز می‌کنند تا به محض رونمایی از لباس های فصل جدید بارسا ، آنرا برای خود خریداری کنند و بپوشند و بیشتر از قبل به تیمشان افتخار کنند.

 

کمپانی نایکی از سال ۱۹۹۸ تا به امروز طراح و تولیدکننده لباس های بارسلونا بوده و همواره با طراحی های ویژه خود طرفداران بارسا را به وجد آورده است .

 

نایکی هر فصل برای بازی های بارسلونا در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا سه لباس درنظر میگیرد که از فصل قبل لباس چهارم هم به سه لباس قبلی خود اضافه کرده است

 

این کمپانی در سال ۲۰۱۸ لباسی ویژه ای به مناسبت ۲۰ سال همکاری خود با باشگاه بارسلونا طراحی و تقدیم هواداران عاشق بارسلونا کرد که با استقبال بسیاری زیادی نزد بارسایی‌ها روبرو شد .

 

لباس جدید بارسلونا هر ساله از طریق فروشگاه رسمی بارسلونا و همینطور نمایندگی های نایک در سراسر جهان به فروش میرسد و قیمتی حدود ۹۰ تا ۱۱۰ یورو دارد که این مبلغ به پول ایران بیش از ۲ میلیون تومان می‌شود. این رقم برای عاشقان ایرانی بارسلونا مبلغ بسیار بالایی می باشد و این دغدغه همیشه برای هواداران این تیم وجود دارد که از کجا لباس جدید بارسلونا را خریداری کنند.

 

از کجا لباس جدید بارسلونا را بخریم !؟‌

فروشگاه اینترنتی اسپورتتو به عنوان معتبرترین فروشگاه ورزشی کشور، هر ساله جدیدترین لباس های بارسلونا و همچنین لباس تیم های باشگاهی را با بالاترین کیفیت و پایین‌ترین قیمت موجود درایران به آرشیو محصولات خود اضافه می‌کند.

 

 هواداران بارسلونا نیز میتوانند با استفاده از کد تخفیف barcelona99 جدیدترین محصولات بارسلونا را با تخفیف خریداری کنند.

 

لباس های فوتبالی این فروشگاه همگی با کیفیت های‌کپی درجه یک (A+) ساخت کشور تایلند هستند. امکان چاپ اسم و شماره دلخواه شما،‌ از دیگر مزیت های این فروشگاه است.

 

ارسال فوری به سراسر ایران ، گارانتی ارسال و تعویض سایز مناسب و همچنین امکان مرجوعی کالا از خدمات فوق العاده این فروشگاه ورزشی می باشد.

 

فروشگاه ورزشی اسپورتتو دارای "نماد اعتماد الکترونیکی" از وزارت صنعت معدن و تجارت است همچنین این فروشگاه دارای "نشان ملی ثبت" از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است . بالغ بر ده هزار مشتری وفادار و راضی کیفیت محصولات این فروشگاه را تضمین می کنند.

 

با مراجعه به وب سایت رسمی اسپورتتو می‌توانید تمامی لباس های باشگاهی تیم های سراسر دنیا را مشاهده کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تماس کارشناسان فروش در سایت تماس حاصل فرمایید.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.