پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کومان : از عملکرد تیم خوشحالم . کوتینیو نیاز به حمایت دارد . آینده سوارز ؟

کد خبر : 103315  |  زمان ارسال : پنجشنبه 27 شهریور 1399
مصاحبه کومان پس از بازی با ژیرونا

اختصاصی بارسا نیوز - رونالد کومان سرمربی بارسلونا پس از بازی با ژیرونا که با پیروزی 3-1 به پایان رسید از عملکرد تیم تمجید کرد . مرد هلندی از چیزی که دید راضی بود .

 

فرم ؟

از نظر جسمی آماده هستیم . بازیکنان 60 دقیقه بازی کردند و بسیاری از آنها شنبه 90 دقیقه بازی میکنند تا برای آغاز لالیگا هم آماده شوند .

 

جوانان ؟

میدانیم که بازیکنان خیلی جوان بسیار خوبی داریم . مهم است که در تمرینات و بازی های دوستانه شرکت کنند . اگر مجبور باشم از آنها نام ببرم کونراد , پدری و ریکی آینده بزرگی در پیش دارند .

 

عملکرد تیم ؟

خوشحالم . فکر میکنم بازی بسیار خوبی انجام دادیم و خط هافبک موقعیت هایی ایجاد کردند . گاهی اوقات در اوج , حملات را زیاد بستیم و باید بازتر بازی کنیم . به طور کلی بازیکنان خوب کار کردند و کم کم برای شروع لیگ به آمادگی 100 درصد میرسند .

 

کوتینیو ؟

او اکنون روحیه بالایی دارد . تمرین میکند و خوب بازی میکند . کیفیت بالایی دارد و باید توجه کنیم که او نیاز به حمایت مربی و هواداران دارد .

 

سوارز ؟

با لوئیس امروز صبح صحبت کردم . منتظریم ببینیم که راهی هست یا نه . ما به قرارداد بازیکنان احترام میگذاریم و از روز اول هم گفتیم که اگر در تیم بماند یکی از بازیکنان دیگر است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.