پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کومان : ناراضی هستم چون میتوانستیم گل های بیشتری بزنیم . اولین بازی پیانیچ ؟

کد خبر : 103426  |  زمان ارسال : یکشنبه 30 شهریور 1399

اختصاصی بارسا نیوز -  تیم رونالد کومان سومین و آخرین بازی تدارکاتی اش را پیش از شروع لالیگا انجام داد . او درباره شرایط بازی و مسائل دیگری پس از پیروزی 1-0 مقابل الچه صحبت کرد .

 

او پیروزی برابر آلچه با 1 گل را یک برد حداقلی دانست و از اینکه موقعیت های زیاد گلزنی توسط بازیکنان از دست رفت ابراز تاسف کرد .

 

نیوکمپ ؟

حضور در نیوکمپ خیلی خاص بود . اولین بار است که در اینجا روی نیمکت می نشینم . متفاوت بود .

 

عملکرد ؟

در ابتدا با فشار خوبی بازی را آغاز کردیم . موقعیت های زیادی هم داشتیم اما تبدیل به گل نشدند . در دقایقی هم خیلی عالی بودیم یعنی 20 دقیقه اول نیمه دوم . اما در مجموع ناراضی هستم زیرا فقط یک گل به ثمر رساندیم درحالی که موقعیت های زیادی داشتیم . همچنان کمبود کیفیت وجود دارد . در اواخر بازی هم خسته شدیم که طبیعی بود . به طور کلی بازی خوبی انجام دادیم .

 

حمله ؟

مهاجمان ما کیفیت کافی دارند . باید بدنبال فرمول برای پیروزی در بازی ها باشیم . میتواند با گریزمان باشد یا با لئو و ... . شرایط وجود دارد .

 

فشار ؟

پرس تیم را دوست دارم . ما خیلی فشار آوردیم و توپ های زیادی را بازپس گیری کردیم اما اگر در پاس آخر خوب نباشیم شکست خورده ایم ... ما فرصت این را داشتیم که با 4 یا 5 گل برنده شویم .

 

کوتینیو ؟

امیدوارم که بهترین نسخه ی او را ببینیم . از نظر من او یک بازیکن بزرگ است . از نظر جسمانی خوب است و با توپ هم خوب کار میکند . او برای ما بازیکن مهمی است .

 

پیانیچ ؟

نمیتوانید درباره عملکردش نتیجه گیری کنید زیرا در بهترین سطح خود از نظر بدنی نیست . او مبتلا به کرونا بوده است . باید کم کم پیش بروید .

 

آنسو فاتی ؟

او بازیکن فوق العاده ای است . امروز به تمرکز بیشتری احتیاج دارد .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.