پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بررسی وضعیت ریکی پویچ

کد خبر : 103459  |  زمان ارسال : دوشنبه 31 شهریور 1399
متنی که در زیر میخوانید نظر یکی از هواداران بارسلونا است . شما میتوانید در تایید یا رد آن یادداشت خود را به صورت کامنت ارسال کنید .

اختصاصی بارسا نیوز - یکی از هواداران بارسلونا در سایت تریبونا اقدام به بررسی وضعیت ریکی پویچ کرده است . در ادامه همراه ما باشید :

 

با این شروع میکنیم که ریکی پویچ یک جواهر است و آینده خط هافبک بارسلوناست و فکر نمیکنم کسی با این حرف مخالف باشد . در بازی هایی که ریکی بود او خط هافبک ما را دوباره زنده کرد . با این حال کومان پیشنهاد انتقال قرضی او را مطرح کرده است .

 

اولا , ما نباید برای این نظر کومان شروع به انتقاد از او کنیم . فکر میکنم که این صحبت او نشان میدهد که چقدر صادق است و بدنبال انتقال قرضی این سنگ قیمتی بدون بند فروش است تا اینکه او را روی نیمکت نگه دارد و فرصت بازی به او ندهد . چون در نهایت اگر مربی فکر کند که مناسب برنامه هایش نیست به او یا هرکسی بازی نمیدهد . زیرا پیشرفت یک بازیکن بالاتر از تیم یا برنامه های مربی قرار نخواهد گرفت .

 

دوما , باید نگاهی به گزینه های خط هافبک فعلی کرد و حتی اگر ریکی بهترین هافبک هم باشد به وضوع مناسب برنامه های فعلی کومان نیست زیرا او به بازیکنی فیزیکی تر نیاز دارد تا در کنار دی یونگ بازی کند و متاسفانه پویچ از نظر جسمانی قوی نیست . موقعیت CAM  توسط کوتینیو , گریزمان , مسی و پدری رزرو شده است که قابل درک است . در همین حال موقعیت CM نیز برای دی یونگ است و کسی نمیتواند او را از این موقعیت خارج کند . بنابراین یک موقعیت دیگر در کنار دی یونگ باقی می ماند که کومان ترجیح میدهد در اختیار بازیکنی فیزیکی تر مانند پیانیچ یا آلنیا قرار بگیرد .

 

بنابراین برای پیشرفت ریکی بهتر است او در تیمی باشد که بتواند بیشتر بازی کند و تجربه خود را بالا ببرد نه اینکه روی نیمکت بنشیند تا کومان به او چند دقیقه بازی دهد .

 

البته مدیران در صورت اقدام برای انتقال ریکی باید تیمی را برای او انتخاب کنند که دفاعی نباشد زیرا در این صورت او نمیتواند ویژگی هایش را نشان دهد و مثلا تیم های بتیس , ویارئال و ختافه میتوانند مقصد خوبی باشند اما تیم های دسته پایین تر جالب نخواهند بود .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.