پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه: بررسی گزینه های بارسلونا برای جایگزینی نلسون سمدو !

کد خبر : 103469  |  زمان ارسال : دوشنبه 31 شهریور 1399
بارسلونا به دنبال یک مدافع راست خواهد بود

اختصاصی بارسانیوز- سمدو، بارسلونا را ترک خواهد کرد.

 

به گزارش موندو منابع باشگاه گزارش داده اند که معامله سمدو بین 38-35 میلیون یورو خواهد بود. با فروش سمدو دست بارسلونا برای خریدهای بازیکنانی نظیر دپای، گارسیا و حتی دست باز خواهد شد.

 

بارسلونا اما باید در ابتدا باید به دنبال جایگزینی برای سمدو باشد. واگوئه نمیتواند جانشین سمدو شود چون وی به صورت قرضی به پائوک یونان خواهد پیوست. بارسلونا ترجیح میدهد که بازیکنی قرضی و یاحتی ارزان قیمت به خدمت بگیرد.

 

به همین دلیل سرجینیو دست و مکس آرونز از اصلی ترین گزینه های بارسلونا برای دفاع راست هستند. بارسلونا در راه جذب دست رقیبی چون بایرن مونیخ را دارد.

 

آژاکس برای وی چیزی بیش از 20 میلیون یورو میخواهد و بایرن مونیخ 15 میلیون یورو برای وی پیشنهاد میدهد. سرجینیو دست از طرفداران بارسلونا است اما بارسلونا قرارداد قرضی با بند خرید را ترجیح میدهد.

 

بارسلونا در راه جذب آرونز به صورت قرضی هم ناموفق بود. دراین بین هکتور بیرین هم حقوق بالاتری نسبت به دوبازیکن قبلی دریافت میکند و آرسنال هم قصد ندارد تا مجوز جدایی وی را صادر کند.

 

همچنین امرسون مدافع قرضی بارسلونا که در رئال بتیس بازی میکند از گزینه های باشگاه است، بارسلونا میتواند با پرداخت غرامت وی را به باشگاه بازگرداند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.