پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آیا رونالد کومان حق دارد در های خروجی را برای ریکی پویچ باز کند ؟!

کد خبر : 103473  |  زمان ارسال : دوشنبه 31 شهریور 1399
گزارشی از موندو

اختصاصی بارسا نیوز - رونالد کومان به ریکی پویچ اطلاع داد که برای بازی بیشتر انتقال قرضی به تیم دیگری را مد نظر قرار دهد

 

اما ایا رونالد کومان حق این را دارد که در های خروجی را برای ریکی پویچ باز کند ؟ در دو جواب نه و بله که توسط دو روزنامه نگار موندو دیپورتیو با نام های سرجی سوله و فران مارتینز نوشته شده است به ان پاسخ خواهیم داد

 

 



 

بله ( به قلم سرجی سوله )

 

هیچ کسی در بارسا به اندازه کومان نمیخواهد که با این تیم برنده همه چیز شود, بعلاوه او میداند که فصل بعدی انتخابات در راه است و در نتیجه باید خود را اثبات کند اگر کومان به ریکی پویچ شک داشت همانطور که در اوایل امدنش به سوارز و اومتیتی و راکیتیچ و ویدال اطلاع داد که در برنامه تیم جایی ندارند به او هم همین پاسخ را میداد اما کومان در خصوص عملکرد این بازیکن مردد بود در نتیجه به او فرصت درخشش در پیش فصل را دارد.

ریکی نشان داد که کاملا پویا و با استعداد است و کومان این موضوع را فهمید که او باید مرتب بازی کند اما در سیستم 4.2.3.1 کومان که همان ترکیب هلند او که در بارسا هم تکرار شده است جای برای پویچ نخواهد بود و از طرفی دیگر دی یونگ و پیانیج و بوسکتس هم شانس بالاتری برای حضور در ترکیب اصلی را دارند در نتیجه بارسا نمیتواند بار دیگر تحت فشار رسانه های مطبوعات برای عدم بازی ریکی پویچ قرار بگیرد , ریکی پویچ نمیتواند دلوفئو دیگر بارسا باشد!

 


 

خیر ( به قلم فران مارتینز )

 

ریکی پویچ معدود بازیکن مورد قبول فصل گذشته بود ,  او امید و یکی از بازیکنان تیم بود که هوادران را به وجد می آورد سطح استعداد و سبک او ثابت شده بود او ثابت کرد که در ترکیب اصلی بارسلونا میتواند حضور داشته باشد او شرطبندی باشگاه است , وی میتواند بزودی هافبک اصلی بارسا برای سال های اینده تیم باشد در نتیجه کم کم باید به تیم اضافه شود .

هیچکسی از کومان انتظار ندارد بازیکنان جوان را کامل در ترکیب بازی دهد و حالا چرا در خصوص ریکی پویچ از او این انتظار را داشته باشیم ؟ چرا کسی در خصوص سرمایه گذاری ترینکائو و پدری چیزی نمیگوید ؟ اگر بارسا نیاز به انقلابی دارد این انقلاب باید با جوانان و با بازیکنان پایه باشد بارسا باید به بازیکنان لامسیا و پایه خود برگردد.

ریکی بازیکنی است که هوادران را به وجد می اورد و لزومی هم ندارد خود را در ترکیب ثابت کند چون او قبلا و با بهترین شکل این موضوع را تایید کرده است و تمام انتظارات را برآورده کرده است

 



 

 

نظر شما چیست ؟ با کدام دیدگاه موافق هستید ؟ ان را با ما به اشتراک بگذارید

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.