پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش : چرا خرید سرجینیو دست اشتباه است

کد خبر : 103490  |  زمان ارسال : سه شنبه 1 مهر 1399
شاید جذب امرسون گزینه بهتری باشد

اختصاصی بارسا نیوز - این مسئله را با دقت بررسی خواهیم کرد.

 

چرا خرید سرجینیو دست اشتباه است ؟

 

بیایید شروع کنیم و بگوییم که من میفهمم که سمدو 26 سال و دست 19 سال سن دارد. دست جای پیشرفت زیادی دارد اما به عنوان شخصی که لیگ هلند را تماشا کرده میتوانم به شما بگویم که دست تنها در کار های هجومی توانایی دارد و در کار های دفاعی ضعف بالایی نشان داده است.

 

دست در لالیگا باید در مقابل تیم هایی چون رئال مادرید ، اتلتیکو مادرید و سویا بازی کند اما در لیگ هلند سخت ترین حریف ها آیندهوون و فاینورد هستند که شاید قابل مقایسه هم نباشد.

 

نلسون سمدو و سرجینیو دست تقریبا آمار یکسانی دارند که در ادامه در تصاویر میتوانید آن ها را تماشا کنید. هر چند که دست جوان بوده و جای پیشرفت زیادی دارد. بارسلونا به یک مدافع راستی نیاز دارد که هم از نظر تهاجمی و هم از نظر دفاعی در بالاترین سطح ممکن باشد. امرسون شاید بهترین گزینه ممکن برای بارسلونا باشد. بارسلونا با پرداخت 6 میلیون یورو میتواند این برزیلی را به نیوکمپ منتقل کند و از لحاظ مالی نیز پس انداز خوبی خواهد بود و به نوعی باشگاه 20 میلیون ذخیره میکند.

 

https://www.mundodeportivo.com/r/GODO/MD/p7/Futbol/Imagenes/2020/09/21/Recortada/1272239961_20200913141017-knYB-U483601430750eAH-980x554@MundoDeportivo-Web.jpg

 

خلاصه مطلب |

 

بهتر است که بارسلونا به جای هزینه بالا برای جذب جانشین نلسون سمدو از آن چه که در اختیار داریم استفاده کند ، بله منظور ما امرسون برزیلی است. امرسون در رئال بتیس توانایی بالای خود را در لالیگا نشان داده و بدون شک جذب این بازیکن خطرات کمتری برای تیم دارد.

 

blog_image

blog_image

blog_image

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.