پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

یادداشت : انقلاب در بارسا اما نه برای کاتالان ها !

کد خبر : 103605  |  زمان ارسال : پنجشنبه 3 مهر 1399
بعد از بازی مقابل بایرن مونیخ بود که بارتومئو و بازیکنان از انقلاب حرف زدند

اختصاصی بارسا نیوز - انقلاب در بارسلونا شروع شده است  , حداقل رسانه ها و رئیس باشگاه این حرف  را به زبان می آورند.

 

بعد از پایان بازی مقابل بایرن مونیخ و شکست تحقیر آمیز 8 بر2 که بدترین شکست تاریخ اروپایی باشگاه بود رئیس باشگاه بارسلونا و بازیکنان از ایجاد یک انقلاب سخن گفتند.

 

در ابتدا کیکه ستین اخراج شد تا شاید کمی عصبانیت هواداران فروکش کند او جای خود را به رونالد کومان بازیکن اسبق بارسا و فردی که روی کاغذ بیشترین شباهت را به سبک بارسا دارد , داد

 

با ورود رونالد کومان به سرعت حواشی بین بازیکنان شدت گرفت , بعضی رسانه ها گفتند که 17 بازیکن بارسا در استانه خروج هستند و با طی شدن چندین روز  ,  روز به روز از تعداد این افراد کاسته شد تا جای که گمان میرفت کومان به جز ویدال و سوارز روی بقیه بازیکنان حساب باز خواهد کرد !!

 

تا همین الان که این مطلب نوشته میشود فقط رفتن سوارز و ویدال به عنوان مقصران اصلی ناکامی و شکست های اخیر بارسا از تیم رسمی شده اند , نلسون سمدو هم برای اینکه بارسا تحت فشار مالی است راهی تیم دیگری شده که خدا را هم شکر !

 

اما از انقلاب بارسا چه خبر؟ مگر قرار نبود تمام بازیکنانی که دیگر کاری در تیم ندارند از تیم خارج شوند؟جرارد پیکه ؟ بوسکتس؟ جوردی البا ؟!

 

نمره بازیکنان بارسا مقابل بایرن مونیخ از نگاه سافت سکور :

وقتی نمرات بازیکنان در بازی مقابل بایرن نگاه میشود این سوال ایحاد میشود که چرا بازیکنانی چون سرجی روبرتو و جوردی البا و بوسکتس هنوز جزو ترکیب اصلی بارسا هستند ؟ شاید خیلی ها بگویند که با یک بازی نمیتوان قضاوت کرد اما در تمام باخت ها و حذف شدن های چند سال اخیر این بازیکنان نقش اصلی را داشته اند که نمره تمام آن بازی ها در زیر همین پست پیوست خواهد شد !

 

ناخوداگاه یاد یک نکته ظریف می افتیم , کاتالان ! , سوارز گفت درست است که مقابل بایرن بد بوده ( هرچند نمره اش 7.3 بود ) اما با مصدومیت بازی کرده است ولی کسی به سرجی روبرتو نمیگوید تو که با هر بار مصاحبه فقط یک چیز را به زبان می آوری " میخواهم در هافبک باشم نه دفاع " چرا با وجود هافبک بودنت بازهم عملکرد فوق ضعیفی داری ؟ چرا کسی به جرارد پیکه نمیگوید تا کی قرار است شاهد اتوبان خط دفاع بارسا مقابل تیم های بزرگ با حضور او باشیم ؟ یا بوسکتس پا به سن گذاشته که دیگر نای گرفتن بازیکن حریف پشت محوطه خودمان را ندارد که بارسا دقیقا 3 گل از 8 گل مقابل بایرن را از همین ناحیه و روی اشتباه همین بازیکن خورد ؟!

 

احتمال دارد چون این بازیکنان ساخته لاماسیا هستند باید در تیم باشند حالا عملکردشان هم چندان مهم نیست ! , سرجی روبرتو کمتر از 24 ساعت بعد از تحقیر در اروپا به تعطیلات میرود , جوردی آلبا مو میکارد و بوسکتس و پیکه هم همراه همسران خود به دنبال یک جای آرام و بدون کرونا برای گذراندن دوران تعطیلات خود هستند.

 

کومان به تیم آمده است و آنطور که نشان داده قرار نیست بازیکنان دیگر انقدر ازاد در تصمیم گیری باشند اما کاتالان های تیم بنظر میرسد اوضاعشان تغییری نکرده است و اگر همین روند ادامه یابد باید منتظر باخت های متوالی و اخراج بعضی مدیران و سرمربی ها بود.

 

این بارسا به انقلاب واقعی نیاز دارد انقلابی که شاید با رفتن مسی یا امدن یک رئیس جدید بوجود اید  , انقلابی که به دنبال مقصر نباشد بلکه به دنبال اصلاح باشد , انقلابی که شعار نباشد بلکه آن را با نتیجه نشان دهد انقلابی از جنس غرور و تعصب و غزت . 

 

هرچه باشد قطعا با رفتن دو بازیکن نمیتوان آن را انقلاب نام داد آن هم بازیکنانی که حداقل روی زمین و خارج از آن تمام احترام و قدرتشان را برای بارسا دادند , ما به یک انقلاب واقعی نیاز داریم ...

 

نویسنده : ایوب 

 

نمرات بازیکنان بارسلونا در بازی های مهم چندین فصل گذشته :

 

مقابل گرانادا :

مقابل اتتلیک مادرید ( کوپا دل ری )

مقابل والنسیا

مقابل لیورپول :

مقابل رم :

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.