پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کومان , ژن های هلندی برای بهبودی بارسلونا

کد خبر : 103622  |  زمان ارسال : پنجشنبه 3 مهر 1399
یادداشتی کوتاه از آنتونیو پیزی در سایت مارکا

اختصاصی بارسا نیوز - رونالد کومان در دوران بازیگری اش یک نماد در بارسلونا و چهره ای جهانی بود . او به عنوان مربی ژن های هلندی دارد و سبک همراه او در نیوکمپ خوب کار میکند .

 

او باید تیمی را بازیابی کند که در فصل گذشته هیچ جامی کسب نکرد و تحت هدایت 2 مربی متفاوت قرار داشت . حذف آنها از لیگ قهرمانان هنوز هم تازه به نظر میرسد . بنابراین معتقدم که که باید چندین نکته را در مورد تیم تحت هدایت او بدانیم درحالی که تغییرات زیادی از نظر ورزشی و مدیریتی در حال وقوع است .

 

برای شروع لازم است روحیه تیم پس از شکست دردناک مقابل بایرن و تمام آن اتفاقاتی که در آخرین مسابقه فصل گذشته رخ داد بازسازی شود . این مبنای پروژه جدید است .

 

نکته دیگر توجه به سیستمی است که کومان از آن استفاده میکند که ظاهرا 4-2-3-1 است که با بازیکنان جدیدی همچون میرالم پیانیچ نیز سازگاری دارد . به نظر من نباید بوسکتس را رد کنیم بلکه او برای بارسلونا عضوی اساسی است و هنوز چیزهای زیادی برای اثبات دارد زیرا در مورد هافبکی در کلاس جهانی صحبت میکنیم .

 

در خط حمله , گریزمان پس از خروج سوارز برای من جالب توجه است زیرا انتظار میرفت او در فصل اول موثر تر باشد و امیدوارم که بتواند آن کیفیت باورنکردنی اش را در فصل دوم نشان دهد .

 

لیونل مسی نیز پیراهن فصل جدید را به تن کرده است و این برای هواداران اتفاق عالی محسوب میشود و برای لالیگا نیز لذت بردن از حضور او برای یک فصل دیگر نکته ای مثبت است . پس از خروج نیمار و رونالدو ماندن بهترین بازیکن جهان برای رقابت لالیگا یک اتفاق خوب است . از نظر تیمی نیز برای باشگاه از دو جهت بسیار مهم است : بازسازی هماهنگی و نیاز به نتایج خوب . خوشبختی باشگاه از نتایج میگذرد .

 

انتظار میرود بارسلونا به همراه رئال مادرید و اتلتیکو مادرید 3 تیم با شانس قهرمانی در فصل جدید باشند زیرا در فصول اخیر آنها چندین بار قهرمان شده اند . البته نمیتوان تیم های دیگری که خوب کار میکنند مانند سویا , ویارئال , گرانادا و رئال سوسیداد را نیز نادیده گرفت . همه ی این تیم ها باعث میشوند تا لالیگا یک رقابت مهم بین المللی باشد . بنابراین باید از این نمایش لذت ببریم .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.