پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : به روز رسانی اعتبارسنجی رای عدم اعتماد علیه بارتومئو

کد خبر : 103945  |  زمان ارسال : شنبه 12 مهر 1399
برای فراخوان همه پرسی نیاز به 16521 امضا می باشد.

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش مارکا ، منتقدان جوزپ ماریا بارتومئو و هیئت مدیره فعلی یعنی گروه LA MESA DEL VOTO ، توانستند 10210 امضا از 11222 امضا را در هفته اول و تا عصر جمعه  تایید کنند. 

 

کل امضاها 20687 عدد بوده است و این یعنی طرح احتمالا تصویب و وارد همه پرسی می شود. روز شنبه جوردی فار و جوزپ تریادو ( بنیان گذاران گروه ) با جوردی آرگمی و مارتا پلانا ( مدیران باشگاه ) و جوزپ ماریا والبونا ( نماینده فدراسیون فوتبال کاتالونیا ) برای ادامه شمارش دیدار خواهند کرد.

 

شایان ذکر است که سازمان هواداران از زمان شروع شمارش یعنی روز سه شنبه 10 روز کاری برای شمارش همه امضاها و اعتبارسنجی آن ها داشتند.

 

این روند شمارش برای جلوگیری از آرای تقلبی و فیک است که در قانون اساسی باشگاه ذکر شده است. همانطور که تا به امروز 565 رای فیک و نامعتبر قلمداد شده است. 411 رای دیگر در حال تایید هستند و 9465 رای دیگر برای شمارش وجود دارند.

 

تعداد رای های لازم برای رفراندوم یا همه پرسی اعضا باشگاه 16521 امضا می باشد که به نظر می رسد با این روند به تصویب رسیده و رفراندوم برگزار خواهد شد.

 

سپس بارسلونا ملزم به تماس با همه اعضای باشگاه خود برای درخواست اجازه دادن به هیئت مدیره فعلی برای ادامه همکاری خود است. این کلوپ 150000 انجمن اجتماعی در سراسر جهان دارد که اکثریت قریب به وقوع آن ها در در کاتالونیا زندگی میکنند و می توانند شخصا رای بدهند در صورتی که بقیه ااعضا می توانند  از نقاط دیگر رای دهند.

 

در صورت عدم موفقیت بارتومئو و هیئت مدیره او تا ماه مارس ، زمانی که انتخابات به پایان می رسد به فعالیت خود ادامه می دهند.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.