پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سرجینیو دست : دیدارم با کومان بسیار طبیعی بود ; هنوز متوجه نشده بودم که در بارسا هستم !

کد خبر : 104295  |  زمان ارسال : سه شنبه 22 مهر 1399
دست در خصوص شرایطتش در بارسا و تیم ملی هلند صحبت کرده است

اختصاصی بارسا نیوز - سرجینیو دست در روز های پایانی نقل و انتقلاات به بارسا پیوست

 

طبق گزارش سایت گل او میگوید در خصوص روبه به رو شدن دوباره با رونالد کومان مشکلی ندارد چون در زمان گذشته هم با او خیلی رو راست بوده است

دیدار دوباره با کومان اصلا بد نبود , در ان زمان که بین هلند و آمریکا من آمریکا را انتخاب کردم صادقانه به او گفتم که من نمیخواهم برای هلند بازی کنم این تقصیر او یا شرایط دیگری نیست , بنابر این ما فقط رابطه خودمان را در سطح خوبی حفظ کردیم و بعد از مدت او با ایجنت من تماس گرفت تا ببیند من مایل به بازی کردن در بارسا هستم یا خیر و من قطعا مایل بازی در این باشگاه بودم و هنگامی که برای اولین بار در بارسا همدیگر را دیدیم همه چیز طبیعی بود.

 

دست ادامه داد :

همه بازیکنان آمریکا تشنه جام با این تیم هستند و بنظرم این نشانه خوبی است , همه ما میخواهیم قهرمان جام جهانی شویم این موضوع شخصی نیست و به عنوان تیم ملی آمریکا خواهان آن هستیم بنظرم این نسخه از بازیکنان میتوانند چنین کاری انجام دهند باید همه ما تمرکز مان را حفظ کنیم من به این تیم به شدت امیدوار هستم و امیدوارم به مسیری که در حال طی کردن هستیم ادامه دهیم هنوز با این تیم به جامی نرسیده ایم بنابراین همه میخواهند نفر اول باشند و برای همین هم همه برای کسب عناوین بزرگ برای کشور انگیزه بالایی دارند.

پیوستن به بارسا ؟

چند روز اول زیاد متوجه آن نشدم , اما وقتی به گذشته نگاه میکنم ... واو من برای بارسا بازی میکنم ! چون انتقالم خیلی سریع رخ داد بنابر این وقتی امروز تمام عکس ها و فیلم ها را نگاه میکنم تازه متوجه حضورم اینجا و این لحظه احساسی شده ام .. این یک لحظه احساسی برای من بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.