پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سرجینیو دست : با حضور بهترین بازیکن جهان در اینجا پیشرفت اسان تری خواهم داشت

کد خبر : 104300  |  زمان ارسال : سه شنبه 22 مهر 1399

اختصاصی بارسا نیوز - سرجینیو دست مدافع بارسا در خصوص پیوستن به بارسا  صحبت کرده است

 

به نقل از سایت گل او میگوید که میتوانسته برای حضور در یک تیم اروپای یک سال دیگر صبر کند اما علاقه به چالش ها مانع از این کار وی شده است

میدانم که بسیاری از مردم به من میگوند که میتوانستم یک سال دیگر منتظر مانده و  رشد بیشتری میکردم اما احساس میکنم که چالش ها را دوست دارم , بنابراین احساسم این بود که با رفتن به این باشگاه ( بارسا ) بعد از آن پیشرفت خواهم کرد چون آنچه را که برای پیشرفت لازم دارم را میدانم در کل میدانید چطور است ؟ این تنها یک مسیر پیشرفت برای من است حضور در اینجا به من انگیزه زیادی میدهد تا رشد خودم را بهبود ببخشم و تمام وقت هم با بهترین های جهان هستم.

وی ادامه داد :

همیشه چنین رویای داشته ام و امروز فرصت بازی در چنین باشگاه بزرگی را دارم بنابراین باید امتحان کنم و تلاش کنم و بنظرم میتوانم چیز های زیادی از بهترین های جهان یاد بگیرم چون تیم ما واقعا تیم خوبی است.

مسی؟

بهترین بازیکن جهان اینجا است , مسی ! . میتوانم چیز های زیادی از او یادبگیرم و واقعا هم همینطور است که اگر در اسپانیا باشی یادگیری اسپانیا برایت راحت تر است بنابراین تلاش خودم را میکنم و صادقانه بگویم اگر با بهترین ها باشی رشد خودت آسان تر خواهد بود.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.