پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیش بازی ختافه - بارسلونا ؛ اولین بازی بعد از وقفه بازی های ملی

کد خبر : 104445  |  زمان ارسال : شنبه 26 مهر 1399
هر چیزی که شما باید راجع به بازی امشب بدانید.

اختصاصی بارسا نیوز - امشب لالیگا بعد از وقفه بازی های ملی بازمیگردد جایی که بارسلونا ساعت 22:30 در ورزشگاه کلیسیوم آلفونسو پرز به مصاف تیم ختافه می رود.

 

بارسلونا پس از دو پیروزی مقتدرانه و یک تساوی برابر سویا که مشکلات تیم را آشکار کرد ، حالا یک آزمون سخت دربرابر تیم ختافه خواهد داشت. تیمی که پس از صعود چند سال پیش به لالیگا همواره یکی از تیم های ثابت لالیگا بوده است.

 

بلوگرانا برنامه ای بسیار سخت و فشرده را پشت سر می گذراند در حالی که ختافه بین بازی هایش فاصله زمانی وجود دارد. ختافه همچنین بازیکن های خود را با وقفه بازی های ملی سازگار کرده است تا بتواند از آن ها بهترین بازی را بگیرد.

 

هر دو تیم در جدول یک امتیاز مشابه دارند در حالی که بارسلونا یک بازی کمتر بازی کرده است. از طرف دیگر کاتالان ها باید به طور متوسط هر چهار روز یک بار یک بازی انجام دهند که در این برهه زمانی استراحت بازیکنان ضرورت دارد.

 

ختافه چه تیمی است ؟

خوزه بوردالاس در تیم ختافه انقلابی به پا کرده است. از زمان صعود آن ها همیشه جز 10 تیم اول بودند. آن ها گاهی اوقات در نقطه صعود به اروپا یا نزدیک آن قرار داشتند. بوردالاس برنده جایزه میگل مونوز شد زیرا توانست ختافه را به رتبه پنجم ( بهترین رتبه ختافه در تاریخ ) برساند.

 

بوردالاس در طی 3 دهه گذشته در اسپانیا تقریبا سرمربی 10 تیم بوده است. با گذشت هر سال ایدئولوژی وی روشن تر می شود. ختافه با بوردالاس معمولا با سیستم 2-4-4 بازی می کند.

 

تیم مادریدی دارای سطح انرژی فوق العاده ای است که بی وقفه فشار می آورد. تیم ختافه یک تیم خشن و فیزیکی است. نقاط قوت آن ها بازی بدون توپ است زیرا آن ها سعی در جلوگیری از حمله حریف دارند.

 

آن ها پس از گرفتن توپ ضد حملات خود را به سرعت با توپ های بلند آغاز می کنند . توپ های بلند گاهی از طریق وینگرهای این تیم و گاهی هم با حمله مستقیم به سمت دروازه حریف می رود.

 

بیشتر حمله های آنها از طریق جناحین و با انتقال سریع توپ می باشد. بدیهی است آنها در کار با توپ مهارت کمتری دارند و توپ را به حریف می دهند و شکاف های زمین خود را می پوشانند. 

 

وضعیت دو تیم ( از نظر محرومین و مصدومین ) چگونه است ؟

 

بارسلونا 

بارسلونا قطعا بدون مارک آندره تراشتگن ، متئوس فرناندز ، جوردی آلبا و ساموئل اومتیتی خواهد بود. تمامی این بازیکنان مصدوم هستند.

 

نام میرالم پیانیچ ، جونیور فیرپو و فرانسیسکو ترینکائو در لیست بارسلونا به چشم می خورد ، اما حضور آن ها در ترکیب تیم بارسلونا در هاله ای از ابهام قرار دارد زیرا آن ها فقط یک جلسه تمرینی با تیم داشتند.

 

ختافه

خوزه بوردالاس تمامی بازیکنان خود را برای این بازی در اختیار دارد.

 

وضعیت دو تیم در لالیگا چگونه است ؟

ختافه

4 بازی اخیر ختافه در لیگ به صورت زیر است.

 

رئال سوسیه داد 3 - ختافه 0

ختافه 3 - رئال بتیس 0

آلاوس 0 - ختافه 0

ختافه 1 - اوساسونا 0

 

آن ها در 4 بازی اخیر خود ، 7 امتیاز دریافت کردند. ختافه در این 4 بازی ، 4 گل به ثمر رسانده است و 3 گل نیز دریافت کرده است. تفاضل این تیم +1 می باشد. ختافه تا به اینجای کار در جایگاه هفتم قرار دارند.

 

بارسلونا

3 بازی اخیر بارسلونا در لالیگا به صورت زیر است.

 

بارسلونا 4 - ویارئال 0

سلتاویگو 0 - بارسلونا 3

بارسلونا 1 - سویا 1

 

بارسلونا با کسب 7 امتیاز از 3 بازی ، به ثمر رساندن 8 گل و دریافت تنها 1 گل ( تفاضل : +7 ) در جایگاه پنجم جدول قرار دارد.

 

نکات جالب بازی امروز

بارسلونا در 17 بازی اخیر خود در برابر ختافه در همه رقابت ها شکست نخورده است.

 

آخرین باخت بلوگرانا در کلیسیوم به 9 سال پیش برمیگردد.

 

ختافه در 5 دیدار از 7 دیدار اخیر خود در لالیگا موفق به گلزنی نشده است.

 

سال گذشته بارسلونا تیم ختافه را با نتیجه های 2-0 ( در خانه ختافه ) و 2-1 ( در نوکمپ ) شکست داد. گل های بازی در نوکمپ را گریزمان و روبرتو به ثمر رساندند.

 

ترکیب احتمالی دو تیم 

 

 

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.