پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیش بازی بارسلونا - رئال مادرید ; یک الکلاسیکو برای خوشی !

کد خبر : 104690  |  زمان ارسال : شنبه 3 آبان 1399
هر آنچه باید درباره بازی امروز بارسلونا و رئال مادرید بدانیم.

اختصاصی بارسا نیوز - دو تیم بارسلونا و رئال مادرید  امروز ساعت 17:30 در ورزشگاه نوکمپ  به مصاف هم خواهند رفت. داور این دیدار خوان مارتینز مونوئرا می باشد. این بازی متعلق به هفته هفتم لالیگا  میباشد.

 

لالیگا تا به اینجای کار همانند یک چرخ و فلک بوده است و به جز شاگردان دیگو سیمئونه سایر تیم ها در هفته های نخست طعم شکست را چشیده اند. 

 

با این وجود که بارسلونا فصل را قدرتمند آغاز کرد اما در دو بازی اخیر افت چشمگیری در عملکرد و امتیاز این تیم وجود داشته است. البته کاتالان ها فعلا نسبت به سایر تیم ها دو بازی عقب مانده دارند اما الکلاسیکو در اولویت است.

 

بیشتر بخوانید : آنالیز تیم رئال مادرید ؛ تیم زیدان با چه تاکتیکی بازی میکنند ؟

 

بارسلونا در اولین الکلاسیکوی این فصل پذیرای رئال مادرید خواهد بود. هر دو تیم در پی شکست ( در لالیگا ) پا به این دیدار می گذارند. بارسلونا در خانه ختافه شکست خورد و مادریدی ها هم در ورزشگاه آلفردو دی استفانو مقابل کادیز شکست خوردند.

 

مشخصه باورنکردنی این مسابقه غیرقابل پیشبینی بودن آن می باشد که طرفداران هرگز نمیتوانند روند آن را پیشبینی کنند و دو تیم با یک ذهنیت برنده پا به میدان می گذارند.

 

هر دو تیم البته اخیرا در بهترین فرم خود نیستند و در تلاش برای جوان سازی و تغییر نسل می باشند ، اما این پیروزی برای هر دو تیم بسیار مهم است و می شود از روی آن قهرمان این فصل را تا حدودی حدس زد.

 

 از بارسلونا چه انتظاری می رود ؟ 


این اولین الکلاسیکوی رونالد کومان به عنوان سرمربی است. شاگردان کومان صرف نظر از کارت قرمز جرارد پیکه در یک بازی ساده تیم فرنس واروش را با نتیجه 5-1 در هم کوبیدند.

 

استفاده از دو وینگر مناسب در دو طرف زمین به بخش هجومی تیم بسیارکمک کرد و باعث شد بازی بارسلونا زیاد به سمت مرکز متمایل نشود. البته نباید از نقش دو هافبک محوری تیم و فضاسازی آن ها گذشت.

 

اما هنوز در انتخاب ترکیب معضلاتی وجود دارد نظیر این که آیا کومان تجربه را ترجیح میدهد یا جوانگرایی را. البته که اگر کومان تجربه را ترجیح دهد برای عظمت این بازی قابل درک است.

 

با توجه به مهارت های ترینکائو و دمبله در حمله ممکن است آنتوان گریزمان به دلیل تجربه و مشخصه های دفاعی از ابتدا در زمین فیکس باشد.

 

در حالی که کومان برای انتخاب بازیکنان خط حمله یک سردرد شیرین دارد اما در دفاع شرایط متفاوت است. کمبود سرعت در بخش دفاع در بازی مقابل فرنس واروش باعث مجازات بارسلونا به خصوص در 10 دقیقه ابتدایی شد.

 

جوردی آلبا چراغ سبز پزشکی را دریافت کرده است و ممکن است در کنار سرجی روبرتو بازی را آغز کند که به احتمال زیاد به سرجینیو دست ترجیح داده می شود. سرخیو بوسکتس هم با توجه به تجربه در کنار فرنکی دی یونگ فیکس خواهد بود.

 

بارسلونا استعدادهای باورنکردنی در خط حمله دارد و باید به درستی از آنها استفاده کند. با توجه به آسیب پذیر بودن دفاع رئال بدون راموس ، اگر او همچنان غایب باشد ضربه زدن به رئال کار مشکلی نیست.

 

با توجه به اینکه بارسلونا چهار بازیکن هجومی دارد و فولبک ها هم برای فشار آوردن جلو می آیند ، باید برای حفظ مالکیت پرس کند و اطمینان حاصل کند که به بازیکنان سرعتی مانند وینیسسیوس جونیور به بارسلونا آسیب نرسانند.

 

 از رئال مادرید چه انتظاری می رود ؟ 


مدافع عنوان قهرمانی آن طور که شایسته بوده ، نتوانسته است از عنوان خود دفاع کند و در دو بازی اخیر خود شکست خورده است. البته مصدومیت ها هم به لوس بلانکوس فشار وارد کرده است.

 

استحکام دفاعی رئال در این فصل به طور قابل توجهی کاهش یافته است که البته مصدومیت بازیکنان این تیم به این امر کمک کرده است. دنی کارواخال برای چند ماه مصدوم است و جایگزین ها به خوبی عمل نکرده اند.

 

سرخیو راموس با رئال تمرینات گروهی را آغاز کرده است و حضور او در ترکیب اصلی رئال محتمل است. بعضی بازیکنان ذخیره تیم رئال ممکن است به علت مصدومیت ها و عملکرد نه چندان خوب سایر بازیکنان در نوکمپ فیکس باشند. 

 

کریم بنزما و وینیسیوس جونیور از انتخاب های اصلی زیدان هستند و ممکن است زیدان بازهم برای استحکامات دفاعی و جنگ میانه میدان با 4 هافبک بازی کند. تونی کروس بدون شک مهمترین عنصر خط میانی رئال مادرید است که در بازی قبل با وینیسیوس خط دفاع بارسلونا را آزار دادند.

 

ضد حملات راه موثری برای ضربه زدن به بارسلونا است و به همین دلیل نقش فدریکو والورده ، کاسیمیرو و وینیسیوس جونیور در پرسینگ اهمیت دارد. کریم بنزما و وینیسیوس جونیور هر دو مستعد از دست دادن موقعیت های گل هستند که اخیرا در این مورد پیشرفت هایی وجود داشته است به خصوص در مورد وینیسیوس که با 3 گل بهترین گلزن تیم خود می باشد.

 

وضعیت دو تیم در بازی های اخیر


 

5 بازی آخر بارسلونا
میزبان مهمانرقابتنتیجهتاریخجزئیات 
بارسلونا0-4ویارئالLa ligaW6 مهرجزئیاتویدیو
سلتاویگو3-0بارسلوناLa ligaW10 مهرجزئیاتویدیو
بارسلونا1-1سویاLa ligaD13 مهرجزئیاتویدیو
ختافه0-1بارسلوناLa ligaL26 مهرجزئیاتویدیو
بارسلونا1-5فرنتس‌واروشChampionsW29 مهرجزئیاتویدیو

 

5 بازی آخر رئال مادرید
میزبان مهمانرقابتنتیجهتاریخجزئیاتویدیو
رئال بتیس3-2رئال مادریدLa ligaW   
رئال مادرید0-1رئال وایادولیدLa ligaW   
لوانته2-0رئال مادریدLa ligaW   
رئال مادرید1-0کادیزLa ligaL   
رئال مادرید3-2شاختارChampionsL   

 

وضعیت دو تیم در لالیگا


بارسلونا

بارسلونا با 2 پیروزی ، 1 تساوی و 1 شکست با مجموع امتیاز 7 ، در جایگاه نهم قرار دارد. آبی اناری ها 8 گل زدند و 2 گل نیز به دریافت کردند. 

 

رئال مادرید 

تیم رئال مادرید با 3 برد ، 1 تساوی و 1 باخت و مجموع 10 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد. رئال 6 گل به ثمر رسانده است و 3 گل هم دریافت کرده است.

 

اخبار غایبین دو تیم


بارسلونا

در تیم بارسلونا مارک آندره تراشتگن و ساموئل اومتیتی به دلیل مصدومیت قطعا بازی را از دست خواهند داد.

 

جوردی آلبا تست های پزشکی را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

 

رئال مادرید

مارتین اودگارد ، آلوارو اوردیوزولا ، دنی کارواخال ، ماریانو دیاز و ادن هازارد بازی را به دلیل مصدومیت از دست خواهند داد.

 

سرخیو راموس احتمالا در ترکیب اصلی لوس بلانکوس خواهد بود.

 

بازی های رو در روی دو تیم 


آمار مسابقات دو تیم بارسلونا و رئال مادرید بسیار نزدیک است. دو تیم در کل مسابقات 96 بار در مقابل هم پیروز شدند. البته اگر فقط بردهای لالیگا را لحاظ کنیم ، مادریدی ها پیشتاز هستند.

 

در 180 الکلاسیکوی لیگ رئال با 73 پیروزی جلوتر از بلوگرانا است که 72 پیروزی دارد . 35 بازی هم مساوی شده است. اگر بارسلونا امروز پیروز شود در الکلاسیکوهای لالیگا همه چیز تراز می شود.

 

نکات جالب بازی امروز


بارسلونا در دو الکلاسیکوی قبلی خود در لیگ گل نزده اند. در تاریخ فقط یک بار بارسلونا در سه بازی پشت سر هم در لیگ  مقابل رئال گلزنی نکرده است که بین ماه مارس 1957 تا فوریه 1958 بازمیگردد.

 

باشگاه بارسلونا در کل تاریخ رقابت های الکلاسیکو 399 گل به ثمر رسانده است که امروز با وجود گلزنی میتواند از 400 گل عبور کند.

 

اگر رئال مادرید در این مسابقه پیروز شود از ماه می سال 2008 برای اولین بار است که آن ها در دو الکلاسیکوی متوالی پیروز می شوند.

 

بارسلونا در 32 دیدار از 33 دیدار اخیر خود در نوکمپ شکست نخورده است.

 

رئال مادرید هم در 8 دیدار اخیر خارج از خانه خود شکست نخورده است.

 

بهترین گلزن الکلاسیکو یعنی لیونل مسی از 16 شوت ( 6 شوت درون چارچوب ) آخر خود نتوانسته است دروازه رئال را باز کند. او 425 دقیقه است که در برابر مادریدی ها گلزنی نکرده است . در این مورد این دومین عملکرد بدی مسی در زندگی او است.

 

زین الدین زیدان از 9 مسابقه اخیر خود در برابر بارسلونا در همه رقابت ها دو شکست داشته است. او از 4 مسابقه در نوکمپ دو پیروزی به دست آورده است.

 

مردان رونالد کومان در 3 بازی اخیر خود در نوکمپ 10 گل به ثمر رسانده اند که آمار شگفت انگیزی است.

 

رئال مادرید در 12 مسابقه اول الکلاسیکو  گذشته  هر فصل فقط یک بار پیروز شده است که به اکتبر 2014 و نتیجه 3-1 برمیگردد. آخرین باری که آنها در الکلاسیکوی ابتدایی فصل پیروز شدند به دسامبر سال 2007 بازمیگردد که خولیو باپتیستا گل پیروزی لوس بلانکوس را به ثمر رساند.

 

 ترکیب احتمالی 2 تیم 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.