پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دی یونگ : باید با مسی بیشتر سازگار شویم / کومان خواست زیاد به رستوران نروم !

کد خبر : 104782  |  زمان ارسال : دوشنبه 5 آبان 1399
زندگی در بارسلونا خیلی خوب است

اختصاصی بارسا نیوز - صحبت های فرنکی دی یونگ را دنبال خواهیم کرد. از زمانی که دی یونگ راهی بارسلونا شده هنوز نتوانسته بهترین نمایش هایش را نشان بدهد.

 

کار با کومان |

من فکر میکنم ارتباطی که بین ما وجود دارد واقعا خوب است. او به شکل دقیق به من میگوید که در آن پست چه انتظار هایی از من دارد. کومان بهم گفت باید خیلی مراقب باشی ، زیاد به رستوان نروم و غذا نخورم زیرا زندگی در بارسلونا خوب است و گاهی فکر میکنی در تعطلات هستید.

 

زندگی در بارسلون |

زندگی در بارسلونا بسیار راحت است. خیلی سرگرم کننده چون محیط عالی دارد ، بهتر از هلند ! اینجا مردم با من رفتار خوبی دارند و تنها آن چه که در هلند دلم برایش تنگ شده خانواده ام است.

 

کومان در رختکن |

وقتی کومان صحبت میکند شما به او گوش میدهید چرا که او قدرت و دانش زیادی در مورد فوتبال دارد. کومان به خوبی این ورزش را میفهد چرا که در سال های گذشته بازیکن بزرگی بوده است.

 

سبک بازی من |

به عنوان بازیکن به سبک بازی خودم اعتقاد دارم. من میخواهم ابتدا توپ را دریافت کنم و بعد برای حمله به سمت دروازه حریف آماده بشم ،

 

پیانیچ |

او بازیکن خوبیه و خیلی با توپ راحت است. دید خوبی دارد ، قدرت شوت زنی ، پاس های کوتاه و بلندش جزء توانایی های او هستند. او بازیکن خوبی است که کار های زیادی برای تیم انجام میدهد. از پیوستن او به تیم خیلی خوشحال شدم.

 

مسی |

وقتی او را در کنار خود دارید ینی بهترین بازیکن جهان در تیم شما است پس سعی میکنید که او را در موقعیت های مناسب قرار بدهید تا بتواند تفاوت ها را نشان بدهد و من فکر میکنم باید بیشتر با لئو سازگار بشیم. مسی همیشه بهترین تصمیم ها را میگیرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.