پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارتومئو : هیچوقت استعفا به ذهنم خطور نکرده است ; شکایت علیه var را شروع کرده و خواهان نسخه عادلانه آن هستیم

کد خبر : 104797  |  زمان ارسال : دوشنبه 5 آبان 1399
در خصوص مسی صحبت نکرده و نخواهم کرد

اختصاصی بارسا نیوز - بارتومئو بعد از جلسه هئیت مدیره اش که امروز و حدود 4 ساعت طول کشید مقابل دوربین ها ایستاد

 

او در این کنفرانس مطبوعاتی قرار بود در خصوص آخرین شرایط بارسا و وضعیت همه پرسی صحبت کند

 

در ابتدا سخنگوی باشگاه گفت :

بارسا انتظار حضور 25 درصدی هواداران خود در این فصل و همچنین حضور 50 درصدی ان ها از ماه مه به بعد را دارد , بعلاوه بارسا سود 1 میلیون یورویی را ثبت خواهد کرد برای فصل 2020/21 بارسا درامد 828 میلیون یورویی خواهد داشت که 28 میلیون یورو از سال قبل کمتر خواهد بود , از طرفی 796 میلیون یورو هم صرف بازسازی نوکمپ خواهد شد که 160 میلیون یورو از مقدار گفته شده آن در فصل گذشته کمتر است.

در خصوص وار در بعضی صحنه ها دیده شده که به درستی و با عادلانه برخورد نشده در نتیجه ما به فدراسیون در این باره شکایت کرده و آن ها را دعوت به ایجاد یک قانون مشخص برای این صحنه های مشابه میکنیم.
 

بارتومئو گفت :

وقتی فدراسیون برای ما دستور عمل های جدیدی ارسال کرد ما بحث درخصوص ایجاد همه پرسی در اول و دوم نوامبر را متوقف کردیم ما درخواست 15 روز فرصت کردیم اما این پیشنهاد ما رد شد , در همان زمان دولت در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی و ایجاد محدودیت ها  اعلامیه صادر کرد.  باتوجه به این وضعیت ما دوباره یک نامه به فدراسیون اسپانیا صادر کردیم تا بدانیم با چنین شرایطی چطور میخواهند این همه پرسی را در نوکمپ برای اول و دوم نوامبر انجام بدهند.

بارتومئو ادامه داد :

ما و هئیت مدیره منتظر جواب فدراسیون اسپانیا هستیم امروز همه ما با کوید 19 زندگی میکنیم و شرایط استثنایی را برای ما بوجود اورده است بعد از شرایط حساس کرونایی و ضرر های مالی در پایان فصل باشگاه با ضرر غیرقابل مهار 200 میلیون یورویی رو به رو شد و همین باعث شد ما بسیاری از کارهایمان را که اهمیت کمتری داشتند به زمان دیگر موکول کنیم , این مقدار را به 96 میلیون یورو کاهش دادیم اما بازهم کافی نیست برای همین راهکار های جدیدی را ارئه دادیم. ما از تمام ورزشکارانمان درخواست کردیم که دستمزد خود را با توجه به شرایط درآمد باشگاه بگیرند.

بارتومئو اضافه کرد :

روز بعد از بازار نقل و انتقالات باید این موضوع با بازیکنانی که کاهش دستمزد را نپذیرفتند حل میشد  یک میز مذاکرات را برای این کار در نظر گرفته ایم که تا 5 نوامبر انتظار داریم این موضوع کاملا حل شود ما روی کار خود برای تبدیل به پردرآمد ترین باشگاه جهان تمرکز کرده و روی کار خود ادامه خواهیم داد .

سوالات ورزشی شروع شد

 

لازم بود که باشگاه سرمربی جدیدی که تجربه خوبی دارد به باشگاه اضافه شود

مسی؟

پروژه حول محور مسی بود و او با ما قرارداد داشت به من اتهام زده شد که میخواهم از این قرارداد به نفع خودم استفاده کنم در خصوص  کاپیتانمان هیچ جوابی ندادم و نخواهم داد او کاپیتان فعلی ما است.

تصمیمات ؟

هرچیزی که بوده است با هئیت مدیره مشورت شده منتظر مجوز وزارت بهداشت اسپانیا برای برگزاری همه پرسی در تاریخ اول و دوم نوامبر هستیم همه ما خواهان ایجاد شرایطی بودیم که بیشترین افراد بتوانند در ین همه پرسی شرکت کنند. هر بار به فدراسیون اعلام کرده ایم که برای همه پرسی به 15 روز زمان نیاز داریم و آن ها به ما تاریخ های اول و دوم نوامبر را داده اند , اکنون درخواست ما برای همه پرسی  و15 و 16  نوامبر است.

تاخیر ؟

برای تمام 20 هزار فردی که رای داده اند احترام ویژه ای قائل هستیم هدف ما اطمینان از روند کار بوده تا کلاهبرداری انجام نشود چون یک سری موارد وجود داشت . هیچکس سعی نکرده است که روند را کُند کند همه چیز مطابق آین نامه و برنامه ریزی رسمی انجام شده و تحویل داده شده است

شکایت وار ؟

در این خصوص یکسری پیشنهاد و راهکار به من داده شده که از امروز و فردا پیگیر وار خواهیم بود همانطور که خود کومان گفت نباید در یک بازی در خصوص یک صحنه تصمیمی گرفته شود و در بازی دیگر تصمیم دیگری  در این خصوص کارمان را شروع خواهیم کرد

استعفا ؟

اگر فدراسیون اسپانیا به ما بگوید که همه پرسی تنها باید در نوکمپ باشد ما آنجا خواهیم بود . وقتی فدراسیون به ما پاسخ دهد با هئیت مدیره ام بار دیگر دیدار خواهیم داشت. استعفا هرگز به ذهنم خطور نکرده است امروز بارسا و بازیکنانش یک پروژه جدید را با شور و شوق زیادی شروع کرده اند. احساسات خوب و بازی خوبی در باشگاه وجود دارد

لئو مسی ؟

با لئو مسی همدلی میکنم همدلی مهم است همه ما عصبانی بودیم چون نتایج متفاوتی را در ذهن داشتیم , این عصبانیت خوب است چون نشان میدهد تیم جاه طلب است. یک بند فسخ تا 10 ژوئن وجود داشت . مسی به عنوان بازیکن بارسا ادامه میدهد و امیدوارم زمان زیادی اینجا بماند.

رای گیری؟

خواهان رای گیری الکترونیکی و غیر حضوری هستیم چون اینطور سلامت مردم به خطر نمی افتد اما برای پیاده کردن آن به 15 روز زمان نیاز داریم.

کاهش دستمزد ها ؟

در این خصوص توافق های خیلی خوبی با بازیکنان فوتبال و سایر رشته هایمان داشته و بنظرم در نهایت این مسئله به خوبی تمام میشود.

زمان کم برای رای گیری؟

منتظر درخواست 15 روزه مان از فدراسیون هستیم این درخواست از همان روز اول وجود داشته و ما نمیتوانیم در تاریخ های اول و دوم نوامبر رای گیری را تضمین کنیم غیرممکن است ما برای فردا و روز های دیگر هم در این خصوص جلسه های برگزار خواهیم کرد.

پنالتی در الکلاسیکو ؟

صحبت داوران باهمدیگر و همچنین درخواست وار و صحبت های اتاق وار و همفکری باهم برای ما کاملا طبیعی است اما میخواهیم بررسی های خودمان را انجام دهیم چون خواهان یک نسخه عادلانه آن برای تمام بازی ها هستیم و همین موضوع را هم از فدراسیون خواهیم خواست .

وضعیت بعد از رای گیری؟

کاملا مشخص است درصورتی که بر علیه من باشد ما ریاست را به مدیر بعدی خواهیم داد اما در این برهه زمانی کار اشتباهی است و در صورتی که ما برنده شدیم در ماه مارس انتخابات را همانطور که قبلا هم گفتم انجام خواهیم داد شرک های ما هم دو تاریخی که قبلا گفته ام را برای این کار پیشنهاد داده اند آن ها هم میخواهند نظر اعضای باشگاه را بدانند.

شریک برای پروژه باشگاه ؟

هنوز شریکی وجود ندارد اما خواهان آن هستیم , در حال کار روی این موضوع بوده و این میتواند خبر خوبی برای ماهم باشد چون این سرمایه گذاری میتواند بسیار مثبت باشد اینکه اعضای باشگاهم بتوانند در تصمیمات دست داشته باشند خوب است . یک پروتکل خیلی بهداشتی را به فدراسیون ارسال نکردیم اگر در تاریخ های 1 و 2 نوامبر انجام شود جزء این طرح کار دیگری نمی توانیم انجام دهیم

صحبت های پیکه ؟

پیکه را خیلی دوست دارم اما اینکه ما در شبکه های اجتماعی پول داده ایم تا علیه بازیکنان خودمان صحبت شود درست نیست و اشتباه است از پیکه قدردانی میکنم که با کاهش دستمزد خودش موافقت کرد نمیخواهم با بازیکنان خودمان وارد بحث شود اگر چیز باشد دوست دارم خصوصی درباره اش صحبت کنیم.

 

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.