پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس کومان : در مسیر درست هستیم . کوتینیو میتواند بازی کند . به گواردیولا تبریک گفتم . تمدید مسی ؟

کد خبر : 105687  |  زمان ارسال : جمعه 30 آبان 1399
بخش چهارم - سایر بخش ها را از طریق مطالب مرتبط بخوانید

اختصاصی بارسا نیوز - بخش های دیگر کنفرانس مطبوعاتی رونالد کومان پیش از بازی با اتلتیکو مادرید

 

تمدید مسی :

این سوال نیست . لئو یک فصل قرارداد دارد . امیدوارم اینجا باشد . من کسی نیستم که باید برای ماندن او تلاش کند . او هنوز بازیکن بارسلونا است و هیچ کس درباره آینده خبر ندارد .

 

کوتینیو :

او یک وینگر نیست اما میتواند در پست های مختلف جلو بازی کند . او میتواند هافبک تهاجمی یا مهاجم باشد . داشتن او خوب است زیرا میتواند در پست های زیادی بازی کند . باید از او بهترین استفاده را کنیم .

 

شرایط تیم :

در مسیر خوبی قرار داریم . ما چیزهایی را تغییر داده ایم . اگر به نتیجه خوبی برسیم باعث افزایش اعتماد به نفس میشود . حرف آخر را در زمین میزنیم .

 

ژائو فیلیکس ؟

یکی از جوانان آینده دار است . او در این فصل پیشرفت کرده است و بازیکن کلیدی برای اتلتیکو است . او در بالا بازی میکند و آزادی دارد .. اگر به خوبی او را مهار نکنید میتواند اوضاع را برای شما پیچیده کند . یک بازیکن بزرگ با آینده ای بزرگ .

 

مصدومیت کوتینیو ؟

از بازگشت او خوشحال هستیم . او خوب تمرین میکند و مشکلی ندارد . تقریبا یک هفته با گروه کار کرده است . در مورد حضورش در بازی باید با پزشکان باشگاه حرف بزنید . او در لیست قرار گرفته و میتواند در ترکیب شروع باشد یا دقایقی بازی کند .

 

دی یونگ ؟

بازیکن مهمی است و نسبت به اوایل فصل پیشرفت کرده . برای پست او بازیکن زیادی نداریم . همچنین او باید استراحت هم کند اما بازی های مهمی در پیش داریم .

 

گواردیولا ؟

او مرجعی برای مربیان است و  برای او خوشحالم . او راحت است و میخواهد ادامه دهد . دیروز به او تبریک گفتم . اگر او خوشحال باشد من هم خوشحال خواهم بود .

 

بوسکتس ؟

تقریبا تمام ملی پوشان تیم به جز بوسکتس بدون مشکل بازگشتند . همه اما خسته هستند که عادی است . آنها تمرین کرده اند و در دسترس هستند . به دلیل کرونا باید از آنها تست بگیریم و فقط هم 1 جلسه تمرین داریم .

 

غیبت سوارز مقابل بارسلونا ؟

ما هم مصدومان مهمی داریم .

 

انتقاد کومان از شرایط :

برنامه به خصوص برای تیم های بزرگ فشرده تر است . انجام 3 بازی ملی به جای 2 بازی خوب نیست . من هم مربی بوده ام و هرگز روی یک بازیکن ریسک نکرده ام . همچنین به باشگاه ها نیز فکر میکردم . همچنین درک نمیکنم چرا تمام بازی های خارج از خانه ساعت 9 شب ( به وقت محلی ) برگزار میشود اما همه ی بازی ها این ساعت نیست .

 

مسی ؟

من او را خارج از باشگاه نمی بینم . بیشتر سوال نپرسید .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.