پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس کومان : این همان گریزمانی است که میخواهیم . درباره خوشحالی مسی نمیدانستم . به مینگوئزا چه گفتم ؟

کد خبر : 105974  |  زمان ارسال : یکشنبه 9 آذر 1399

اختصاصی بارسا نیوز - رونالد کومان از نتیجه و عملکرد بازیکنان خود مقابل اوساسونا ابراز رضایت کرد .

 

عملکرد تیم :

برد مهمی است زیرا به آن نیاز داشتیم . شش بازی تا پایان سال ( 2020 ) داریم و میخواهیم برنده شویم تا شانس کسب لالیگا را بدست بیاوریم . من خیلی خوشحالم . موقعیت های گل زیادی داشتیم و گلزنی کردیم . اوساسونا خیلی دفاعی بازی کرد و ما باید در زمین آنها بازی میکردیم . روی توپ هم  کنترل خوبی داشتیم .

 

بریت ویت :

او برای داشتن این فرصت ها خیلی سخت تلاش میکند . او برابر دینامو کیفیت خودش را نشان داد و فکر کردم برای بازی در فضاهای کوچک مقابل اوساسونا به بازیکنی مثل او نیاز داریم .

 

اوساسونا :

آنها خوب بازی کردند و با 5 بازیکن در دفاع بودند و بنابراین ما باید کنترل توپ را در اختیار میگرفتیم و چندین موقعیت گلزنی داشتیم .

 

گریزمان :

من او را امروز خیلی عالی دیدم . از موقعیت های خود استفاده کرد , یک پاس گل داد و یک گل عالی زد .. این ( نسخه از گریزمان ) بازیکنی است که میخواهیم - جنگنده و موثر - با این حال او تغییر نکرده زیرا همیشه سخت کار کرده است . اما احتمالا به دلیل حرکات خوب در بازی امروز فضای بیشتری داشت و با زدن گل به اعتماد به نفس بیشتری رسید .

 

ادای احترام مسی به مارادونا

نمیدانستم او چنین ادای احترامی را برنامه ریزی کرده بود اما قابل انتظار بود . یک حرکت عالی انجام داد و لحظه بسیار خوبی بود .

 

مینگوئزا :

به او گفتم که بازی خوبی انجام داده اما او 2 توپ را از دست داد و نباید اینگونه باشد . من به او گفتم که اگر توپ را بد کنترل کند میتواند فرصتی به رقیب دهد . شما ممکن است بازی خوبی انجام دهید اما 2 اشتباه برای تیم هزینه دارد . او باید یاد بگیرید و پیشرفت کند .

 

لنگله :

با پزشک صحبت کردم و به نظر میرسد خیلی جدی نیست اما باید تا فردا صبر کرد . نمیدانم به بازی چهارشنبه میرسد یا نه . امیدوارم که جدی نباشد .

 

کلین شیت ؟

در برخی لحظات فراز و نشیب داشتیم و آنها نیز موقعیت گل داشتند . آنها به دلیل عدم تمرکز بازیکنان ما شایسته زدن 1 گل بودند . این در بازی حتی نباید اتفاق بیافتد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.