پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کومان: من مربی هستم و تصمیم نهایی درباره استراحت مسی را گرفتم، پیکه هر روز صبح در شهرک ورزشی تمرین میکند

کد خبر : 106050  |  زمان ارسال : سه شنبه 11 آذر 1399
فردا یک بازی پیچیده خواهیم داشت

اختصاصی بارسانیوز- بارسلونا فردا مقابل فرانتس واروش در لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهد کرد.

 

رونالد کومان در کنفرانس خبری قبل از بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. کومان درباره فرانتس واروش گفت:

این یک مسابقه پیچیده خواهد بود، آنها بازیکنان باکیفیتی در خط حمله دارند و دفاع ما باید متمرکز باشد. ما باید بازی هجومی آنان را کنترل کنیم و از فضاهای موجود به آنان ضربه بزنیم. آنها با پنج مدافع مقابل یوونتوس به خوبی بازی کردند و حتی میتوانستند نتیجه مساوی را کسب کنند. مهم ترین چیز صعود به مرحله حذفی بود ولی از آنجایی که ما بارسلونا هستیم قصد داریم در تمامی بازی ها به پیروزی برسیم. ما میخواهیم تیم اول گروهمان بشویم و سه امتیاز بالاتر از یوونتوس داریم ولی هنوز دو بازی باقی مانده است.

 

مسی؟

این برای مسی عادی نیست که استراحت بکند اما با توجه به تقویم ما میتوانستیم در دو موقعیت به وی استراحت بدهیم، بازی با دیناموکیف و فرانتس واروش. ما درحال حاضر صعود کرده ایم پس من میتوانم به دیگران فرصت بدهم. ما باید در بازی شنبه در لالیگا به پیروزی برسیم پس او باید استراحت میکرد. ما دوست داریم که مسی را همیشه در ترکیب خود داشته باشیم، با مسی صحبت کردم ولی تصمیم نهایی همیشه برعهده سرمربی خواهد بود.

 

تاثیرگذاری مسی؟

او بازیکنی مهم در خط حمله است چون اگر توپ به مسی برسد در خط حمله تحرکاتی رخ میدهد... و کیفیت پاس های مسی... شما نمیتواند که همیشه بیش از 30 گل به ثمر برسانید ولی او سخت کار میکند و هنوز هم بازیکنی مهم در خط حمله بارسلونا است.

 

اومتیتی و آرائوخو؟

اومتیتی فردا با بارسلونا ب بازی خواهد کرد و به بازگشت نزدیک است. آرائوخو اگرچه در قسمت هایی از تمرینات گروهی حضور دارد ولی قصد نداریم روی او ریسکی انجام بدهیم، او باید به آمادگی کامل برسد. ممکن است وی به بازی بعدی بارسلونا مقابل یوونتوس یا لوانته برسد اما ما میخواهیم که او به آمادگی کامل برسد.

 

پیکه؟

من با او صحبت کردم، او هر روز صبح در شهرک ورزشی حضور دارد و تمرینات قدرتی انجام میدهد. من دکتر نیستم و هیچ تاثیری روی تصمیم نهایی پیکه مبنی براین که عمل نشود نداشتم. او ریکاوری میکند و من نمیدانم که چه زمانی به میادین برمیگردد. اما من امیدوارم که وی چند بازی در این فصل انجام دهد.

 

کارت زرد مسی؟

ما میدانیم که درآوردن پیراهن جریمه دارد و آن هم کارت زرد است اما همه میدانند که مسی چرا این کار را انجام داد. و همه باید این را درک کنند، اگر من جای مسی بودم هم قطعا این کار را انجام میدادم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.