پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بررسی : پیشگویی ارنستو والورده در مورد گریزمان درست از آب درآمد ؟

کد خبر : 106164  |  زمان ارسال : شنبه 15 آذر 1399
منبع : تریبونا

اختصاصی بارسا نیوز - ارنستو والورده سرمربی سابق بارسلونا در نوامبر 2019 در مصاحبه ای گفت که مشکل مسی-گریزمان آسان تر از آنچیزی است که به نظر میرسد و گفت به زودی برطرف میشود .

 

والورده اشاره کرد که سازگاری گریزمان در بارسلونا شاید 1 سال طول بکشد . موضوعی که شاید حقیقت داشته باشد .

 

والورده پیش از بازی با سلتاویگو در نوامبر 2019 گفت دلیل عدم ارتباط مسی و گریزمان در زمین ساده است و بازیکن فرانسوی به زمان بیشتری برای سازگاری نیاز دارد .

 

این مربی سابق بارسلونا همچنین اظهار داشت که سازگاری نیمار با بارسلونا 1 سال طول کشید و احتمالا سال آینده گریزمان بهترین فوتبال خود را در نیوکمپ انجام خواهد داد و با مسی در زمین پیوند برقرار خواهد کرد .

 

گریزمان در هفته های گذشته عملکرد خوبی در بارسلونا داشته و برای یادآوری این موضوع شاید زمان خوبی باشد .

 

 پرده اول - هفته های آخر والورده 


بعد از بازی با سلتاویگو ( نوامبر 2019 ) در مورد گریزمان چیزی تغییر نکرد زیرا والورده به استفاده از او در جناح چپ ادامه داد .

 

آنتوان و مسی به سختی در زمین با هم ارتباط برقرار میکردند . از زمان صحبت های ارنستو تا زمان اخراج این سرمربی , گریزمان موفق به ثبت 5 گل و 1 پاس گل شد .

 

 پرده دوم : دوره ستین 


قبل از اینکه ستین هدایت بارسلونا را برعهده بگیرد , سوارز مصدوم شد . در نتیجه مربی جدید از گریزمان در پست فوروارد استفاده کرد .هواداران انتظار داشتند که عملکرد او بهتر شود اما اوضاع خوب پیش نرفت و این ملی پوش فرانسوی در دوران ستین تنها 3 گل زد .

 

 پرده سوم - کومان و ترکیب جدید 4-2-3-1 


کومان از اولین بازی ها به عنوان سرمربی از گریزمان به عنوان وینگر راست استفاده کرد اما این بازیکن عملکرد خوبی نداشت و مدتی نیز جایگاه خود را در ترکیب اصلی از دست داد .

 

 پرده چهارم - موقعیت جدید و گریزمان جدید 


وقتی کوتینیو مصدوم شد , کومان از گریزمان در خط هتافبک تهاجمی استفاده کرد و در نتیجه اوضاع تغییر کرد . این بازیکن 29 ساله در 6 بازی قبلی برای بارسلونا 5 گل زد و 2 پاس گل داد .

 

 آینده ؟ 


پیشبینی به دلیل فراز و نشیب زیاد در عملکرد گریزمان راحت نیست اما به نحوه استفاده کومان از گریزمان بستگی دارد . اگر از او در موقعیت مرکزی با مسی در راست و یک مهاجم جلوتر استفاده شود باید انتظار بهترین عملکرد را از این مهاجم فرانسوی داشته باشیم .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.