پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیش بازی بارسلونا - یوونتوس ؛ به دنبال صدرنشینی با اقتدار

کد خبر : 106270  |  زمان ارسال : سه شنبه 18 آذر 1399
هر آنچه باید راجع به بازی امروز دو تیم بدانیم.

اختصاصی بارسا نیوز - دو تیم بارسلونا و یوونتوس امشب ساعت 23:30 در ورزشگاه نیوکمپ اسپانیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این مسابقه آخرین بازی از مرحله گروهی دو تیم است و تعیین کننده صدرنشین گروه G نیز می باشد.

 

داور این دیدار حساس توبیاس ستیلر آلمانی و 39 ساله است.

 

برای دومین بار است که بارسلونا امتیازات بیشتری در لیگ قهرمانان نسبت لالیگا کسب کرده است. این در حالی است که بارسلونا در لالیگا حدود دو برابر بیشتر از لیگ قهرمانان مسابقه داده است! در یک گروه تقریبا آسان و قابل کنترل آبی اناری ها به همراه رقیب خود یوونتوس راهی دور بعد شده اند. هر دو تیم به امید راهیابی به مرحله بعد به عنوان تیم نخست پا به میدان می گذارند.

 

بارسلونا و یوونتوس وضعیت خوبی ندارند . آبی اناری ها در لالیگا 4 باخت داشته اند ، در حالی که بیانکونری فقط در این فصل در بازی رفت لیگ قهرمانان مغلوب بارسلونا شده است. البته آن ها با 5 تساوی در ایتالیا در رتبه 4 جدول قرار دارند و همین موضوع اوضاع را برای یوونتوس دشوار می کند.

 

آبی اناری ها در بازی رفت تسلط داشتند و توانستند با نتیجه 2-0 بانوی پیر را در ورزشگاه آلیانز شکست دهند. در آن بازی مصدومیت ها یوونتوس را آزار می داد ، در حالی که حالا مصدومیت ها بارسلونا را آزار می دهد.

 

یوونتوس باید حتما بارسلونا را با بیش از 2 اختلاف  گل در نیوکمپ شکست بدهد تا بتواند به عنوان صدرنشین به دور بعد صعود کند.

 

از بارسلونا چه انتظاری می رود ؟

 

بارسلونا پس از سه پیروزی پیاپی با شکست آخر هفته برابر کادیز بار دیگر به جو ناامیدی و شکست بازگشت. خطاهای دفاعی ابتدایی و ادامه دار کار بارسلونا را در لالیگا مشکل کرده است. البته لیگ قهرمانان داستان دیگری است ، زیرا آبی اناری ها 100% پیروزی داشته است.

 

رونالد کومان هنوز در چینش 11 نفر ابتدایی خود مشکل دارد. اصرار به استفاده از بازیکنان میانی در پست وینگر ، بازی دادن بعضی  بازیکنان در پست غیر تخصصی و اشتباهات دفاعی تیم باعث شده بارسلونا در لالیگا در جایگاه خود نباشد.

 

گاهی اوقات حتی با موثر نبودن 11 نفر ابتدایی ، بازیکنان تعویضی هم نتوانستند کارایی مفیدی داشته باشند. بازی برابر کادیز مثال بارزی از همین موضوع است. 

 

در حال حاضر با وجود مصدومیت عثمان دمبله هیچ وینگر مناسبی وجود ندارد که بتواند در این سیستم دفاع حریف را به هم بزند. البته بازی با یوونتوس کاملا متفاوت است ، اما باید ببینیم مرد هلندی ترکیب تیم را چگونه می چیند.

 

در بازی رفت دو تیم بارسلونا کنترل خوبی بر بازی داشت و در نیمه دوم آن بازی بهترین بازی کل فصل خود را تا به اینجا به نمایش گذاشت.

 

 

با وجود ضعف های دفاعی بارسلونا ، بلوگرانا نمی تواند به راحتی به تیم یوونتوس مانند بازی گذشته فرصت دهد. زیرا آن ها فقط آلوارو مورانا را ندارند و کریستیانو رونالدو به جمع راه راه پوشان تورین بازگشته است. 

 

کومان ممکن است رونالد آرائوخو را به دلیل موفقیت در دوئل های هوایی به اسکار مینگوئزا ترجیح بدهد و علاوه بر این مورد فرنکی دی یونگ به هیچ قیمتی نباید در پست مدافع میانی بازی کند.

 

یوونتوس همانند کادیز بلوک فشرده ای را به کار نمیگیرد و این می تواند برای بارسلونا خوشایند باشد. طبق انتظار لیونل مسی ، آنتوان گریزمان و فیلیپ کوتینیو قطعا در زمین حاضر خواهند بود و حضور سرجینیو دست و جوردی آلبا هم به عنوان زوج دفاع کناری قطعی است.

 

از یوونتوس چه انتظاری می رود ؟

 

یوونتوس آندره آ پیرلو در این فصل متقاعد کننده نبوده است ، اما نتایج چندان بدی هم دریافت نکرده است. پس از شکست در برابر بارسلونا آن ها با بازگشت بازیکنانی مانند رونالدو و دلیخت پیشرفت کرده اند. 

 

آدرین رابیو به خوبی با ایده های آندره آ پیرلو هماهنگ شده است و از زمان ورود سرمربی ایتالیایی بهترین هافبک تیم بوده است. با وجود اینکه آرتور ملو خیلی کم استفاده می شود و مک کنی آمریکایی به جای او در ترکیب قرار می گیرد ، انگار پیرلو ترکیب اصلی خود را پیدا کرده است.

 

 

یووه روی کاغذ با سیستم 2-4-4 بازی میکند ، اما بسته به شرایط بازی این سیستم تغییر می کند. در زمان حمله تیم یوونتوس مدافعان کناری سمتی که حمله از آن سمت صورت میگیرد به سرعت پیش روی می کنند و در نقش وینگر بازی می کنند. 

 

آدریان رابیو جلوتر از آرتور ملو و یا رودریگو بنتانکور بازی می کند. همین حرکات باعث می شود سیستم این تیم به 1-5-1-3 تغغیر پیدا کند. این سیستم نسبت به بازی رفت بی نقص تر شده است. 

 

پرس های ناسازگار ، نداشتن الگوی مناسب بازی و سایر موضوعات بیانکونری را محدود کرده بود ، اما حالا آن ها با اعتماد به نفس بیشتری بازی میکنند. با وجود کریستیاو رونالدو ، آندره آ پیرلو امیدوار است بازی بهتری نسبت به قبل داشته باشند.

 

مقایسه بازیکنان

 

بارسلونا

لیونل مسی

سن : 33

قد : 1.70

ارزش : 100 میلیون یورو

پست : پشت مهاجم / وینگر راست / مهاجم نوک

تعداد بازی : 13

تعداد گل : 7

تعداد پاس گل : 4

درصد موفقیت پاس : 85.9

شوت در هر بازی : 5.1

پاس کلیدی در هر بازی : 2.7

دریبل در هر بازی : 4.7

نمره : 8.21

 

یوونتوس 

کریستیانو رونالدو

سن : 35

ارزش : 60 میلیون یورو

قد : 1.87

پست : مهاجم نوک / وینگر چپ

تعداد بازی : 9

تعداد گل : 10

تعداد پاس گل : 1

درصد موفقیت پاس : 84.7

شوت در هر بازی : 4.6

پاس کلیدی در هر بازی : 1.2

دریبل در هر بازی : 1.2

نمره : 7.69

 

نگاهی به 5 بازی اخیر دو تیم

 

بارسلونا

اتلتیکو مادرید 0-1بارسلونالالیگا
دیناموکیف4-0بارسلونالیگ قهرمانان اروپا
بارسلونا0-4اوساسونالالیگا
فرنتس واروش3-0بارسلونالیگ قهرمانان اروپا
کادیز1-2بارسلونا 

 

یوونتوس

یوونتوس 0-2کالیاریسری آ
یووتوس 1-2فرنتس واروشلیگ قهرمانان اروپا
بنونتو1-1یوونتوسسری آ
یوونتوس 0-3دیناموکیفلیگ قهرمانان اروپا
یوونتوس1-2تورینوسری آ

 

نگاهی به وضعیت دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا

 

بارسلونا

آبی اناری ها با 5 پیروزی و 15 امتیاز در صدر جدول گروه G جای دارند. بارسلونا 16 گل زده و 2 گل خورده ثبت کرده است.

 

یوونتوس

بیانکونری با 4 پیروزی و 1 شکست و 12 امتیاز در جایگاه دوم گروه G قرار دارد. بانوی پیر 11 گل زده و 4 گل خورده ثبت کرده است.

 

اخبار دو تیم

 

بارسلونا

تیم بارسلونا جرارد پیکه ، عثمان دمبله ، آنسو فاتی ، سرجی روبرتو  را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

 

حضور ساموئل اومتیتی در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

یوونتوس

 تیم یوونتوس جورجو کیه لینی ، مریح دمیرال و جان لوئیجی بوفون را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

 

نکات جالب بازی

 

بارسلونا تمام بازی های لیگ قهرمانان این فصل خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

 

بارسلونا در 3 بازی گذشته خود برابر یوونتوس کلین شیت کرده است.

 

یوونتوس در 5 بازی از 6 بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان خداقل 2 گل به ثمر رسانده است.

 

بارسلونا در 5 بازی اخیر خود برابر یوونتوس در همه رقابت ها شکست ناپذیر بوده است.

 

ترکیب احتمالی

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.