پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بازیکنانی که احتمال خروج آن ها بسیار بالا است

کد خبر : 107065  |  زمان ارسال : دوشنبه 15 دی 1399
احتمال خروج این بازیکنان بسیار بالا است

اختصاصی بارسا نیوز - این بازیکنان در لیست خروجی ها هستند.

 

بازیکنانی هستند که جایی در برنامه های رونالد کومان ندارند و باید باشگاه را ترک کنند. در این بین ستارگان بزرگی نیز هستند که شاید در ادامه راهی جزء خروج نداشته باشند.

 

جونیور فیرپو

 

این مدافع 24 ساله با سه مربی متفاوت کار کرده اما نتوانسته اعتماد هیچکدام را بدست بیاورد. مربی فعلی باشگاه سرجینیو دست و روبرتو را به او در پست چپ ترجیح میدهند.

 

اومتیتی

 

این بازیکن 27 ساله همچنان یکی از پر درآمد ترین بازیکنان باشگاه محسوب میشود. او بعد از جام جهانی تنها 36 بازی ثبت کرده که به نوعی فاجعه است. اومتیتی مشکلات بزرگی از ناحیه زانو دارد.

 

کارلس آلنیا

 

از زمان ورود به تیم اول آلنیا 44 بازی در تیم اصلی انجام داده اما آنقدر نتوانسته پیشرفت کند تا به یک جایگاه ثابت در ترکیب تیم برسد. کومان به او اعتماد ندارد و باید به دنبال باشگاه جدیدی باشد.

 

فیلیپ کوتینیو

 

زمان آن است که با حقیقت مواجه شویم ، بعید است که این انتقال 145 میلیون یورویی جواب بدهد. او با فقط 23 گل در 90 مسابقه هرگز نتوانسته همانند فرمش در لیورپول کار کند. کوتینیو هرگز در بارسلونا فرصت این را پیدا نکرد تا در پست دلخواهش بازی کند.

 

مارتین بریتویت

 

با تمام احترام این بازیکن 29 ساله توانایی بازی در بارسلونا را ندارد. او در این فصل 5 گل ثبت کرده اما همه در مقابل تیم های ضعیف بوده است. بریتویت در مقابل هوئسکا نیز کاملا پنهان بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.