پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رونالد آراخو : تمریناتم را بیشتر کردم چون کلید پیشرفت است . اشتباهم مقابل ایبار ؟

کد خبر : 107298  |  زمان ارسال : سه شنبه 23 دی 1399
آراخو نشان داد که بالغ تر شده است

اختصاصی بارسا نیوز - اشتباه رونالد آراخو در بازی با ایبار در ماه گذشته 2 امتیاز را از بارسلونا گرفت . از آن زمان آراخو به تمرینات خود افزوده است و این به او کمک کرد تا روی اشتباهات خود مدت زیادی فکر نکند .

 

او در مصاحبه ای گفت :

بعد از آن ( اشتباه برابر ایبار ) , من بیشتر روی کنترل سریع تر کار کرده ام . ما هر 3 روز بازی داریم و شما نمیتوانید روی هر اشتباه ذهن خود را ( مدت زیادی ) درگیر کنید . در بازی های بعدی فکر میکنم نشان دادم که آن اشتباه تاثیر زیادی روی من نگذاشته است .

 

من بازیکنی هستم که دوست دارم خیلی تمرین کنم . من همه ی بازی هایم و همه رقیبان را تجزیه و تحلیل میکنم - به خصوص اگر اوضاع خوب پیش نرود و اگر بعدا مجبور شوم بیشتر می مانم و تمرین میکنم , بیشتر می مانم زیرا فکر میکنم کلید پیشرفت است .

 

گفتنی است که اشتباه آراخو در بازی با ایبار کلید گلزنی کیکه گارسیا به بارسلونا در نیوکمپ بود که خوشبختانه دمبله موفق به زدن گل تساوی در آن بازی شد .

 

آراخو در بازی با هوئسکا و اتلتیک بیلبائو به بارسلونا برای کسب 3 امتیاز ها کمک کرد اما بازی با گرانادا را به دلیل مصدومیت جزئی از دست داد . با این حال آراخو در بازی با رئال سوسیداد در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا در دسترس قرار گرفته است .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.