پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ارنستو والورده در فینال سوپرجام طرفدار بارسلونا است یا اتلتیک بیلبائو ؟

کد خبر : 107470  |  زمان ارسال : یکشنبه 28 دی 1399
گزارشی از مارکا

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا امشب در فینال سوپرکاپ اسپانیا به مصاف اتلتیک بیلبائو میرود که یک شب فوق العاده خواهد بود . اما ارنستو والورده طرفدار کدام تیم در بازی خواهد بود ؟

 

والورده مربی که به El Txingurri معروف است  نه تنها بازیکن هر دو تیم بوده بلکه مربیگری در هر دو باشگاه را نیز تجربه کرده است و با هر دو باشگاه نیز موفق به کسب جام شده است .

 

قهرمانی اتلتیک بیلبائو در سوپرجام تحت هدایت والورده در سال 2015 برابر بارسلونا اتفاق افتاد . او قبلا در المپیاکوس نیز چندین قهرمانی لیگ و جام های دیگری را تجربه کرده بود .

 

والورده در سال 2017 اتلتیک را به مقصد نیوکمپ ترک کرد و 2.5 سال در باشگاه کاتالان بود و موفق به کسب 2 قهرمانی لالیگا , 1 کوپا دل ری و 1 سوپرکاپ شد .

 

بنابراین اگر وفاداری والورده در بازی امشب تقسیم شود شاید بتوان این مرد 56 ساله را بخشید . با این حال شاید اگر ریشه یابی صورت بگیرد و مثلا به اظهار نظرهایی از او پس از ترک بارسلونا نگاهی کنیم اینطور نباشد .

 

به طور مثال او در مصاحبه ای 1 ماه پس از اخراج از بارسلونا گفت :

هرجا بروید , شما همیشه چیزهایی پیدا میکنید که برای آینده مفید است . من برای مربیگری بارسلونا فوق العاده خوش شانس بودم . من از همه ی جهات یاد گرفتم که کار در آنجا به چه معناست . برای کار در آنجا خوشحالم .  وقتی قراردادی امضا میکنید , میدانید که همه چیز بستگی به نتایج دارد .

 

با این حال اتلتیک چنان محیط خوبی دارد که بهترین کاری است که من در زندگی حرفه ای ام انجام دادم . من یک هوادار اتلتیک هستم و وقتی شما تیمی که از آن حمایت میکنید را مربیگری میکنید تاثیر برد و باخت را افزایش میدهد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.