پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیش بازی کورنلا - بارسلونا ؛ آغاز جام حذفی اسپانیا با جوانان !

کد خبر : 107561  |  زمان ارسال : چهارشنبه 1 بهمن 1399
هر آنچه باید راجع به بازی فردا شب دو تیم بدانیم.

اختصاصی بارسا نیوز - دو تیم بارسلونا و کورنلا روز پنجشنبه 2 بهمن ، ساعت 23:30 در ورزشگاه خانگی تیم کورنلا به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در رقابت های جام حذفی و مرحله یک شانزدهم آن خواهد بود.

 

تیم بارسلونا پس از عدم موفقیت در کسب قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا و البته اخراج لیونل مسی ، با ناامیدی پا به جدال برابر تیم کورنلا می گذارد. آبی اناری ها روز یکشنبه با نتیجه 3-2 مغلوب تیم اتلتیک بیلبائو شدند تا یک جام دیگر را از دست بدهند.

 

از طرفی تیم کورنلا که در SEGUNDA DIVISION B ، در قسمت A گروه 3 قرار دارد پس از تساوی در لیگ دسته سوم اسپانیا پا به میدان خواهد گذاشت. تیم کورنلا با تیم بارسلونا بی در یک گروه قرار دارد.

 

تیم بارسلونا با 30 عنوان قهرمانی در کوپا رل ری ، رکورددار این رقابت ها است ، اما در سمت مقابل تیم کورنلا توانسته بود اتلتیکو مادرید را در دور قبل حذف کند و به این ترتیب تیم شگفتی ساز کوپا دل ری تا به اینجا محسوب می شود.

 

از تیم بارسلونا چه انتظاری می رود ؟

 

شاگردان کومان با ادامه دادن عملکرد نوسانی و فاقد ثبات خود ، سوپر جام اسپانیا را از دست دادند و حالا در پی شروع قوی در کوپا دل ری هستند. این بازی سوپر جام قطعا فرصت خوبی برای بازیکنانی است که کمتر به بازی گرفته شده اند.

 

در تیم کومان بر حسب شرایط بازی نتو دروازه بان خواهد بود. به نظر می آید با توجه به شرایط اقتصادی بارسلونا ، این فصل آخر نتو در بارسلونا است و او فرصت دارد تا خود را در این رقایت ها نشان دهد.

 

در خط دفاع با توجه به مصدومیت سرجینیو دست ، احتمال حضور اسکار مینگوئزا در سمت راست وجود دارد و جونیور فیرپو هم در سمت چپ مستقر خواهد شد تا سرانجام جوردی آلبا استراحت کند.

 

 

در دفاع میانی احتمال حضور ساموئل اومتیتی بالا استو دفاع فرانسوی پس از بازگشت از مصدومیت و مشکل گوارشی در بازی برابر گرانادا عملکرد خوبی داشت و فردا شب امید به بازی کردن دارد. نفر بعدی در این خط احتمالا کلمنت لنگلت خواهد بود تا آرائوخو جوان کمی استراحت کند.

 

در خط هافبک حضور سه نفر یعنی میرالم پیانیچ ، ریکی پوگ و ایلیکس موریبا در زمین قطعی خواهد بود. احتمال استراحت فرنکی دی یونگ ، پدری و سرخیو بوسکتس به علت تعدد بازی ها زیاد است و علاوه بر سه گزینه ابتدایی متئوس فرناندز هم می تواند بازی کند.

 

در نهایت در خط حمله با استراحت دادن به بازیکنان هجومی می توان ترکیب سه نفره کنراد دلافوئنته ، فرانسیسکو ترینکائو و مارتین بریتویت را در نطر داشت. البته با توجه به گره خوردن بازی می توان بازیکنان ذخیره را در هر پست جایگزین کرد.

 

از تیم کورنلا چه انتظاری می رود ؟

 

تیم کورنلا حریف سرسختی به حساب نمی آید. آن ها در جدول دسته سوم اسپانیا اصلا وضعیت خوبی ندارند ، اما قطعا با انگیره به مصاف تیم بارسلونا خواهند آمد.

 

تیم کورنلا با همه تفاسیر صدرنشین فعلی لالیگا را حذف کرده و با تجربه مثبت در آن بازی ، احتمالا با ترکیبی مشابه همان بازی به مصاف بارسلونا می آید. سیستم تیم کورنلا ، سیستم دفاعی 2-3-5 می باشد.

 

در تیم کورنلا رامون خوان رامیرز در چارچوب قرار دارد. رولو پریتو ، کارلوس گارسیا ، آدرین خیمنز ، بورخا گارسیا و دیه سانچز خط دفاع 5 نفره این تیم را تشکیل می دهند.

 

 

در خط هافبک 3 نفره تیم کورنلا که وظیفه انتقال توپ از دفاع به حمله را برعهده دارند ، دیوید مارتین ، پول مورنو و آگوس مدینا حضور دارند. خط حمله دو نفره تیم کورنلا هم شامل پابلو فرناندز و ایلوی گیلا می باشد.

 

مقایسه بازیکنان

 

بارسلونا

نتو

پست : دروازه بان

سن : 31

قد : 1.90

ارزش : 10 میلیون یورو

تعداد بازی :9

تعداد گل دریافتی : 6

کلین شیت :4

 

کورنلا

رامون خوان

پست : دروازه بان

قد : 1.81

سن : 21

ارزش : 300 هزار یورو

تعداد بازی : 10

تعداد گل دریافتی : 12

کلین شیت : 3

 

نگاهی به 5 بازی اخیر دو تیم 

 

کورنلا

مارینو1-0کورنلادسته سوم اسپانیا
کورنلا1-0بارسلونا بیدسته سوم اسپانیا
کورنلا0-1اتلتیکو مادریدجام حذفی اسپانیا
ناستیک2-2کورنلادسته سوم اسپانیا
اولوت2-2کورنلادسته سوم اسپانیا

 

بارسلونا

هوئسکا1-0بارسلونالالیگا
اتلتیک بیلبائو3-2بارسلونالالیگا
گرانادا4-0بارسلونالالیگا
رئال سوسیداد1-1بارسلوناسوپر جام اسپانیا
بارسلونا3-2اتلتیک بیلبائوسوپر جام اسپانیا

 

نگاهی به وضعیت هر دو تیم در جدول لیگ های مربوط به خود

 

 

 

اخبار دو تیم

 

بارسلونا

 

در تیم بارسلونا آنسو فاتی ، جرارد پیکه ، سرجی روبرتو و فیلیپ کوتینیو مصدوم هستند. حضور سرجینیو دست در این بازی در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

لیونل مسی برای این بازی محروم است !

 

کورنلا

 

تیم کورنلا همه بازیکنان خود را در اختیار دارد.

 

نکات جالب بازی

 

تیم کورنلا در این فصل با تیم بارسلونا بی بازی کرد و با نتیجه 1-0 مغلوب شد. گل آن دیدار توسط الکس کویادو به ثمر رسید که ممکن است در بازی فردا هم به بازی بیاید.

 

تیم کورنلا در واقع یک تیم کوچک از ایالت کاتالونیا است و این مسابقه را می توان یک دربی محسوب کرد.

 

در 6 بازی از 7 بازی اخیر تیم کورنلا در کوپا دل ری میانگین گلزنی این تیم کمتر از 2.5 بوده است.

 

تیم بارسلونا تا به حال هیچ بازی رسمی با تیم کورنلا در لالیگا و کوپا دل ری انجام نداده است.

 

ترکیب احتمالی دو تیم

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.