پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس کومان : درخشش تراشتگن مانع تساوی بازی شد . دی یونگ در حال رشد است . ریکی پویچ ؟

کد خبر : 107690  |  زمان ارسال : یکشنبه 5 بهمن 1399
رونالد کومان میگوید تیم در لیگ خوب پیش میرود اما فاصله با اتلتیکو بسیار زیاد است

اختصاصی بارسا نیوز - رونالد کومان معتقد است که تیم او تنها تیم شایسته کسب پیروزی در بازی امشب بوده است و تنها اشتباه تیم با درخشش تراشتگن برای بارسلونا هزینه ای نداشت .

 

با وجود این پیروزی اما کومان قهرمانی در لالیگا را بسیار دشوار میداند .

 

درباره بازی :

از چگونگی این پیروزی خوشحالم . ما در روزهای اخیر بازی های زیادی انجام دادیم و با اینحال تمرکز خودمان را حفظ کردیم . برخلاف گذشته تیم برتر بودیم . در جریان بازی صبور بودیم . گلزنی سخت بود زیرا آنها بازیکنان زیادی را در دفاع داشتند اما فشار خوبی آوردیم . آنها گزینه زیادی نداشتند و فقط 1 فرصت گلزنی داشتند که به دلیل اشتباه خط دفاعی ما بود که با تراشتگن خیلی خوب عمل کرد . خوشبخانه ما دروازه بان عالی داریم زیرا آنها فرصت زدن گل تساوی را داشتند . در دفاع به جز این مورد ما خوب بودیم . امروز ما فشار آوردیم و بازی بدون توپ هم خوب بود . به پیروزی عادلانه ای رسیدیم .

 

 

 

دی یونگ ؟

3 مهاجم کافی نیست و ما به گلزنی هافبک ها نیاز داریم . اینکه او گل میزند و پاس گل میدهد خوب است . او در حال رشد است . میخواهیم هافبک ها به محوطه رقیب بروند .

 

ریکی پویچ ؟

او خوب حرکت کرد و خیلی خوب پرید . او به محوطه رفت جایی که میخواهیم هافبک ها آنجا باشند . وقتی مربی به شما دقایق بازی میدهد باید نشان دهید که آینده دارید . او در این بازی مهم بود .

 

بازی های خارج از خانه ؟

این هفتمین بازی متوالی خارج از خانه ماست . ما در 90 دقیقه هیچکدام از بازی ها نباختیم . فکر میکنم ذهنیت و کیفیت خوبی را داشته ایم .

 

تغییرات ؟

توپ را از دست دادیم و ریسک زیادی داشت . ما باید توپ را بیشتر داشته باشیم .

 

شانس تیم در لالیگا ؟

تلاش کردیم که خوب باشیم اما اتلتیکو همچنان قدرتمند است .

 

پنالتی زن تیم ؟

نمیگویم چه کسی باید آن را بزند . معمولا مسی است اما قبلا با او حرف زده ایم . روی آن کار کردیم . اگر لئو نباشد 2 بازیکن دیگر را در نظر گرفته ایم .

 

بوسکتس ؟

میدانیم که او 5 کارت دارد و باید غیبت او را قبول کنیم . اما قبل از آن باید بازی چهارشنبه ( کوپا دل ری ) را انجام دهیم و سپس خواهیم دید که چگونه این مشکل را برای یکشنبه حل میکنیم .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.