پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

هر آنچه باید در مورد لباس های بارسلونا 2021 بدانیم

کد خبر : 108002  |  زمان ارسال : چهارشنبه 15 بهمن 1399

بارسلونا یکی از محبوب ترین تیم های فوتبال باشگاهی جهان است که در ایران هم طرفداران زیادی دارند. همین محبوبیت باعث می شود تا طرفدارن این تیم علاقه زیادی به تهیه پیراهن های این تیم و پوشیدن آن برای تفریح و ورزش داشته باشند. نایکی برای فصل 2021 لالیگا کیت اول بارسلونا را با تغییرات جزئی ارائه کرده است ولی برای کیت دوم رنگ مشکی و کیت سوم رنگ صورتی در نظر گرفته است. در ادامه این مقاله دلیل طراحی هر کدام از کیت های بارسلونا 2021 را بیان می کنیم.

 
لباس بارسلونا
طراحی هر کدام از پیراهن های تیم بارسلونا براساس یک المان یا فلسفه ای است که شرکت نایکی با کمک تیم فرهنگی باشگاه و کارشناسای بازاریابی هر ساله در جلسات پیش فصل جهت طراحی پیراهن در نظر می گیرند. شرکت های تولید کیت های باشگاهی، معمولا پیراهن ها را در دو نسخه هواداری و پلیری عرضه می کنند. نسخه هواداری معمولا برای طرفداران و تماشاگر ها تولید می شود و نسخه پلیری مناسب افرادی می باشد که فیزیک بدنی آ ماده و ورزشکاری تری دارند و همان پیراهنی است که بازیکنان تیم ها در حین مسابقه بر تن دارند. خوشبختانه لباس تیم بارسلونا در هر دو نسخه هواداری و باشگاهی بلافاصله پس از عرضه در بخش کیت های باشگاهی بارسلونا فروشگاه وان اسپورت قابل خرید است و توصیه ما هم خرید از فروشگاه های معتبر می باشد. حال در ادامه مطلب سراغ دلیل طراحی کیت های بارسلونا می رویم.
 
 
کیت اول بارسلونا 2021
لباس اول بارسلونا 2021 با الهام از پیراهن فصل 2010-2011 طراحی شده است، فصلی که بارسلونا در آن قهرمان لیگ و لیگ قهرمانان شد . نوارهای طلایی نازک روی پیراهن نیز با الهام از دهه 1920 وجود دارد که بین آبی و قرمز سنتی روی پیراهن بارسلونا دیده می شود. غول کاتالان از چنین سبکی در طول دهه 1920 استفاده می کرد و با این طرح کیت در سال 1928 قهرمان کوپا دل ری و در سال 1929 اولین قهرمانی لالیگا را کسب کرد.
 
 
کیت دوم بارسلونا 2021
بعد از چند فصل دوباره رنگ مشکی به کیت بارسلونا برگشته است. نایکی لباس دوم بارسلونا 2021 را با ظاهری بسیار ساده و با ترکیب دو رنگ مشکی و طلایی انجام داده است. رنگ پیراهن یکدست مشکی و برای لوگوها از رنگ طلایی استفاده شده است. اسکات مونسون معاون ورزشی نایک طراحی این پیراهن را الهام گرفته از خیابان های شهر بارسلونا می داند . این پیراهن از قلب خیابان های بارسلونا الهام گرفته شده است تا قلب طرفداران بارسلونا را تسخیر کند.
 
 
کیت سوم بارسلونا 2021
پیراهن سوم جدید بارسلونا در فصل 21-2020 از پایه صورتی (به طور رسمی 'پرتو صورتی') به همراه رنگ مشکی برای لوگوها و تزئینات ترکیب شده است و از دریا و ساحل شهر بارسلونا الهام گرفته شده است. در حالی که بارسلونا در طول سال ها ی قبل پیراهن های صورتی رنگ زیادی داشته است (مانند پیراهن فصل 2018-2019) آنها بیشتر ترکیبی از صورتی و نارنجی بودند ولی پیراهن سوم فوتبال این فصل اولین پیراهن تمام صورتی مناسب برای این باشگاه است . جزئیات پرچم کاتالونیا در قسمت فوقانی پشت پیراهن دیده می شود همچنین پیراهن سوم بارسلونا بر اساس تم جدید جهانی نایک برای کیت های سوم الهام گرفته از طرح Air Max با انتشار ویژه Air max 90 همراه است.
 
 
 کیت پیش مسابقه بارسلونا 2021
پیراهن پیش مسابقه 2020-2021 بارسلونا از یک ظاهر منحصر به فرد برخوردار است .مربع هایی با ابعاد متفاوت در سبک سه بعدی انتزاعی بر روی این پیراهن وجود دارد که از طرح های معرق نمادین هنرمند مشهور بارسلونا ، گائودی الهام گرفته شده است.
 
 
 
مشخصات کیت های با کیفیت بارسلونا بازار
حال که لباس های 2021 بارسلونا را خدمت شما معرفی کردیم، توصیه می کنیم هنگام خرید به این موارد توجه کنید تا باکیفیت ترین محصول موجود در بازار ایران را تهیه فرمایید:
 
• گلدوزی بودن لوگوهای روی پیراهن
• بدون اسم و شماره بودن پشت پیراهن
• ساخت کشور تایلند بودن پیراهن ها
• جنس پارچه نخ پنبه
 
سعی کردیم در این مقاله لباس های این فصل بارسلونا را به صورت کوتاه به شما معرفی کنیم تا طرفداران این تیم بیشتر با فلسفه طراحی این محصولات آشنا شوند. همچنین همیشه سعی کنید محصولات و پیراهن های باشگاهی را از فروشگاه های معتبر تهیه نمایید تا کیت تیم مورد علاقه تیم تان را با بالاترین کیفیت دریافت کنید و هنگام پوشیدن آن حس رضایت را از پوشیدن لباس داشته باشید.
 
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.