پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لاپورتا: از بازیکنان بارسلونا میخواهم مقابل پاریسن ژرمن جاه طلبی و منزلت خود را نشان دهند، مشکلات اقتصادی در کوتاه مدت حل خواهد شد

کد خبر : 108526  |  زمان ارسال : پنجشنبه 30 بهمن 1399
قسمت دوم مصاحبه

اختصاصی بارسانیوز- دراین پست قصد داریم ادامه صحبت های لاپورتا را بخوانیم.

 

صحبت با پیکه؟

بعد از باخت مقابل پاریسن ژرمن من با یکی از بازیکنان تیم اول صحبت کردم، این بازیکن کسی است که بعد ازاین که از بند مصدومیت رها شد برای بارسلونا بازی کرد. من رابطه خوبی با این بازیکن دارم و با او گفت و گویی داشتم و او به من گفت که بعد از این باخت به نوعی در دریا غرق شدم ولی اجازه بدهید ادامه این صحبت ها را نگه دارم و فقط این را میگویم که ما شما را تنها نخواهیم گذاشت.

 

خریدهای جدید( هالند )، خروج مسی؟

من همه کارت های خودم را برای این شرایط آماده کرده ام و این به دلیل اطلاعت و دانشی است که دارم و افراد دیگری هم هستند میتوانند برای کمک به بارسلونا دراین وضعیت مداخله کنند. میخواهم به هواداران و باشگاه بارسلونا یک پیام بدهم و بگویم که در آرامش سپری کنند و نگران نباشند. ما بار دیگر از نظر اقتصادی مطلوب خواهیم شد و برای تقویت همه قسمت های بارسلونا از جمله فوتبال تمام کارت های خودم را دراختیار دارم و میتوانم زمان مناسب از آنها استفاده کنم.

 

وضعیت اقتصادی؟

من مطمعنم که وضعیت اقتصادی بارسلونا در کوتاه مدت درست خواهد شد.

 

مسی؟

رقیبان بسیار زیادی دراین راه وجود دارند که میتوانند بسیار راحت قوانین فیرپلی مالی را دور بزنند. مطمعنا مسی درپایان فصل پیشنهادات بزرگی دریافت خواهد کرد که رقابت با انها کار بسیار سختی خواهد بود ولی من سعی میکنم تا او را قانع کنم در بارسلونا بماند.

 

از تیم چه خواسته ای دارید؟

این که ذهنیت برنده را بار دیگر در خود بازیابی کنند. بگذارید آنها بجنگند، بازی کوپا دل ری مانده و در لالیگا اتلتیکومادرید وارد دوران سختی خواهد شد. اگر آنها بار دیگر ذهنیت برنده خود را بازیابی کنند هرگز آنها را تنها نخواهیم گذاشت. بازیکنان ما امروز تنها هستند، من از آنها میخواهم مقابل پاریسن ژرمن جاه طلبی خود را نشان بدهند. ما با آرامش به پاریس سفر خواهیم کرد. فکر میکنم فضای کامبک مقابل پاریسن ژرمن در سال 2017 باید تکرار شود. این یک لحظه ویژه در تاریخ بارسلونا بود. با باید با آن ذهنیت به پاریس سفر کنیم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.