پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خشم شدید اوریا خبرنگار مصاحبه کننده مسی : مهم نیست کومان با بارسا جام بگیرد یا نه , او نمیتواند آینده باشگاه باشد !

کد خبر : 108615  |  زمان ارسال : یکشنبه 3 اسفند 1399
صحبت های تندی که احتمالا حرف دل بسیاری از بارسایی ها است

اختصاصی بارسا نیوز - رونالد کومان سرمربی بارسا بعد از شکست سنگین مقابل پاری سن ژرمن بازهم همان ترکیب را در بازی مقابل کادیز قرار داد

 

نتیجه بازهم فاجعه بار بود , بارسا در حالی که امتیاز از دست دادن اتلتیکو میتوانست شانس کسب قهرمانی در لالیگا را بدست بیاورد به تساوی در نیوکمپ رسید تا امید ها بازهم کم رنگ تر شود

 

روبن اوریا کسی که با مسی مصاحبه مشهور در ابتدای فصلش داشت در صفحه توییتر خود نوشت

نمیدانم که او با بارسا موفق به کسب جام خواهد شد یا نه این اهمیت ندارد , کومان سخنگوی بزرگی است و همیشه در باشگاه یک افسانه میماند اما او نمیتواند مربی پروژه جدید باشد .

او نه میتواند رهبر آینده بارسا باشد و نه رهبری که امروز بارسا به آن نیاز دارد , بارسا به دلیل موقعیت های که ساخت برنده شد ؟! بله اتلتیکو مادرید هم دیروز ( مقابل لوانته ) فرصت های زیادی خلق کرد اما این گل ها هستند که به ثمر میرسند و امتیاز ها را مشخص میکنند , در خصوص بازی امروز عملکرد مسی و پدری چشم نواز بود اما هدیه کلمنت لنگلت و فرصت سوزی ها .... چقدر اشتباهات مانده است ؟ هر روز اشتباهات فاحش  , ادامه دادن به این شکل غیرممکن است.

وی همچنین نوشت |

بسیاری از افرادی هستند که شاید از من عصبانی شوند خوب متاسفم اما ما اینجا هستیم تا انچه را که میبینیم یا فکر میکنیم بگویم و مسئله این نیست که چه رخ داده یا اکنون چه رخ میدهد مسئله مسیری است که بارسا باید طی کند تا به بارسا قبل برگردد . در خصوص مسی برای من او بهترین است و من 12 سال است این موضوع را میگویم و مینویسم مردم فکر میکنند چون او با من مصاحبه کرده من از او دفاع میکنم ولی بدون لئو ما حتی به لیگ قهرمانان هم صعود نمیکنیم ! آیا مسی مشکل است ؟ پس او را به تیم دیگری بدهید در صورت امکان به اتلتیکو . تمام !

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.