پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

معاون خوان لاپورتا : برای احیای ارزش های باشگاه خواهان بازگشت کارلس پویول هستیم ؛ لاماسیا باید از برجستگی ویژه برخوردار باشد

کد خبر : 108724  |  زمان ارسال : پنجشنبه 7 اسفند 1399
امروز ، روز معرفی پروژه خوان لاپورتا است.

اختصاصی بارسا نیوز - امروز 25 فوریه 2021 ، خوان لاپورتا قصد دارد که پروژه ورزشی خود را به صورت رسمی اعلام کند. بسیاری از هواداران بارسلونا منتظر هستند تا ببینند مدیر سابق بارسلونا چه چیزهایی در چنته دارد.

 

ویکتور والدز و متئو آلمانی در این مراسم حضور دارند. والدز در زمان ریاست بارتومئو برای مدت کوتاهی سرمربی تیم جوانان بارسلونا یا همان یوونیل A بود و در زمان بازیگری و تحت مدیریت لاپورتا به 6 گانه دست یافته بود.

 

 

آلبرت بنایگز که در ابتدا عضو تیم ویکتور فونت بود ، در مراسم رونمایی از پروژه لاپورتا حضور دارد. آلبرت بنایگس کاشف آندرس اینیستا و مسئول هماهنگی در لاماسیا بود.

 

او در مصاحبه خود گفت :

4 نامزد با من تماس گرفتند. خوان لاپورتا ، ویکتور فونت ، ژاوی ویلایوانا و لوئیز فرناندز آلا.

من با هر کس که روی من حساب کند کار می کنم. افتخار می کنم که آن ها هنوز مرا به یاد می آورند.

 

خوان لاپورتا اعلام کرده است که در صورت پیروزی در انتخابات ویکتور والدز و متئو آلمانی با او همکاری خواهند کرد . هر دو در مراسم رونمایی حضور دارند.

 

رافائل یوسته ، معاون خوان لاپورتا در این مراسم شروع به سخنرانی کرد و می خواهد درباره مسائل مختلف و پروژه ورزشی باشگاه صحبت کند. در ادامه مصاحبه او را بررسی خواهیم کرد.

 

متئو آلمانی 

آلمانی دانش عظیمی از فوتبال در همه سطوح دارد. اگر لاپورتا در انتخابات پیروز شود ، از داشتن او در تیممان خوشحال خواهیم شد.

 

یوسته در ادامه درباره دوران ریاست قبلی لاپورتا گفت :

بارسلونا در دوران لاپورتا بسیار موفق شد و ما می خواهیم دوباره این اتفاق را تکرار کنیم.

 

یوسته در ادامه گفت :

روز گذشته با جوردی کرایوف صحبت کردم و او به من گفت که پدرش مخالف ایده های ریاست قبلی باشگاه بود. به او گفتم که پدرش یک رهبر شجاع بود. او مطمئن باشد که 7 مارس پدرش را شاد خواهیم کرد.

 

یوسته در مورد کارلس پویول گفت :

ما دوست داریم که او به باشگاه بازگردد. او کمک های زیادی به ما خواهد کرد. این اتفاق برای احیای ارزش های باشگاه نیاز است.

 

لیونل مسی

وقتی خوان لاپورتا می گوید که به ماندن لیونل مسی باور دارد به خاطر این است که می داند این اتفاق رخ خواهد داد. لئو باید به عنوان یک نمونه در تمام رده های بارسلونا با باشگاه ادامه دهد. او آینه فوتبال جوانان است.

 

استفاده از لاماسیا

با الکسانکو ما لحظات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم ، خصوصا در لاماسیا. خوشحالم که او با ما است. منطقه ورزشی در پروژه ما حیاتی است. در تیم لاپورتا ما متقاعد شدیم که لاماسیا باید از برجستگی های بی چون و چرا بهره مند شود. لاماسیا برای هدایت مجدد باید برتری ویژه ای داشته باشد و این یک واقعیت است.

 

6 گانه تاریخی بارسلونا در دوران لاپورتا

اگر بارسلونا موفق به کسب 6 گانه شد ، به خاطر شانس نبود بلکه به دلیل اطمینان خاط لاپورتا از رایکارد ، گواردیولا و الکسانکو بنایگز بود. اگر ما این کار را قبلا انجام دادیم ، باز هم آن را انجام خواهیم داد.

 

 

 

 

به گزارش ESPN بازیکنان سابق بارسلونا نظیر ساموئل اتوئو ، دکو و رافائل مارکز همگی از خوان لاپورتا حمایت می کنند و در مراسم به صورت آنلاین حضور دارند.

 

 

 

 

 

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.