پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : لاپورتا عضلات خود را به نمایش گذاشت . نام های بزرگ در پروژه ورزشی !

کد خبر : 108740  |  زمان ارسال : پنجشنبه 7 اسفند 1399
در پروژه ورزشی لاپورتا نام های بزرگی حضور دارند

اختصاصی بارسا نیوز - خوان لاپورتا نامزد انتخابات بارسلونا در آستانه برگزاری انتخابات ( 7 مارس ) تاکنون هیچگونه امضای قراردادی را در کمپین خود وعده نداده است .

 

رئیس سابق بارسلونا امروز پنجشنبه پروژه ورزشی خودش را که مورد حمایت متیو آلمانی ( مدیر کل سابق والنسیا ) , خوزه رامون الکسانکو ( بازیکن سابق ) , سرجی بارژوان , ویکتور والدس , رافا مارکز , دکو و اتوئو است ارائه نمود .

 

 

حضور آلمانی در پروژه لاپورتا در پست احتمالی مدیر عاملی باشگاه نکته بسیار چشمگیری بوده است . پیش از این نیز نام او مطرح شده بود اما تاکنون این اتفاق رخ نداده و بنابراین امروز حضور او در سطح اول باشگاه تایید شد .

 

لاپورتا در پاسخ به اینکه نقش متیو آلمانی در هیئت مدیره او چه خواهد بود گفت :

با او صحبت کرده ایم اما ( در حال حاضر ) چیزی وجود ندارد . من مطمئن هستم که ما قادر خواهیم بود راهی برای همکاری در این پروژه پیدا کنیم .

 

آینده مسی ؟

برای ماندن ( مسی ) , باید او متقاعد شود که بارسلونا به پیروزی خود ادامه میدهد . ما کاتالان ها باید دوباره در کنار تیم بایستیم . فکر میکنم یکی از کلیدهای ماندن او این است که دوباره احساس عشق کند . میخواهیم دوباره لبخند بزند و اگر این اتفاق رخ دهد میتوانیم دوباره برای همه چیز اشتیاق داشته باشیم .

 

 

حمایت از تصمیمات سخت با هدف بازگرداندن بارسلونا به اوج قله فوتبال اروپا :

به احترام بازیکنان حرفه ای که اکنون در باشگاه هستند پس از ورود با آنها صحبت خواهم کرد . امروز افرادی هستند که به غیر از رابطه خوب , تجربیات خوبی هم با هم داشته ایم و معتقدیم که میتوانند به ما کمک کنند . واضح است که تمام بخش ها شامل تغییراتی خواهد بود و موقع تصمیم گیری پالس ها نمیتوانند در تصمیم ما اختلال ایجاد کنند .

 

فوتبال تغییر کرده و این موضوعی است که ما با آلمانی در موردش صحبت کرده ایم . باید کارها را پیش ببریم . باید در تمام زمینه ها مرجع باشیم .

 

گریزمان ؟

وقتی برسم او را تشویق خواهم کرد . باید بگذاریم او خودش را باور کند و دوباره گل بزند . من اینکار را میکنم تا او دوباره به خودش ایمان پیدا کند و در صورت لزوم این را به فرانسوی خواهم گفت .

 

ژاوی , اینیستا و پویول ...

همه ی آنها در بارسلونا فعال هستند و ما برای آنها ارزش قائل هستیم .

 

رئال مادرید ؟

به من گفته اند اما آن را ندیدم . من بازی بارسلونا را دیدم و بعدش مجبور بودم روی مسائل نامزدی کار کنم .

 

توییت ویکتور فونت

به چیزی که بقیه نامزدها میگویند احترام میگذارم . اجازه دهید هرچه در نظرشان است بگویند و من احترام میگذارم . بنایگز شخصی است که من او را میشناسم و به او اعتماد دارم .

 

استفاده از هوش مصنوعی در نقل و انتقالات

اینکار برای جایگزینی با افراد نیست بلکه در مورد کسب اطلاعات بهتر است . در نهایت اینکار توسط تمام باشگاه های جهان انجام خواهد شد .

 

رافائل یوست ؟

نگفتم دوست دارم با او کار کنم بلکه گفتم دوستش دارم .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.