پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه: مناظره جنجالی نامزدهای ریاست بارسلونا

کد خبر : 108826  |  زمان ارسال : یکشنبه 10 اسفند 1399
مناظره ای جذاب

اختصاصی بارسانیوز- نامزدهای انتخابات بارسلونا به صورت رسمی با یکدیگر در برنامه زنده گفت و گو کردند.

 

به گزارش موندو، نامزدها ریاست بارسلونا یعنی فریشا، لاپورتا و فونت درباره انتخابات بارسلونا صحبت کردند. فونت گفت:

خبر خوب این است که ما تمام این سال ها برای پیدا کردن راه حل تلاش کردیم و این بر اساس تجربه گذشته نیست چون آن بی فایده است و ما چیزهای جدیدی نیاز داریم. ما یک ساختار ورزشی را میخواهیم که ژاوی رهبر آن باشد. حرف های ما خیال بافی نیست چون میخواهیم همواره پیروز باشیم و اکنون هم مقابل باشگاه های ثروتمند قرار داریم. ما میخواهیم در آینده یک بارسلونا با ایده های تازه بسازیم.

لاپورتا گفت:

بارسلونا وضعیت اقتصادی خوبی ندارد اما برنامه های بزرگی داریم. ما بر اساس تجربه ای که داریم میتوانیم که چگونه این کار را انجام دهیم که این بسیار ارزشمند است. بارسلونا باید بار دیگر پیروز شود و ما در بازیکنان و مربی خود این انگیزه را ایجاد میکنیم تا داستان موفقیت و رابطه بارسلونا و لیگ قهرمانان اروپا را بار دیگر بازیابی کنند. ما رهبران بزرگی داریم، ما هنوز بابت کوتینیو، دی یانگ و آرتور بدهکار هستیم، داشتن تجربه در باشگاه یک نکته مثبت است. من با رئیس فیفا، لالیگا و اروپا صحبت کرده ام و قصد دارم که اوراق قرضه ای را ایجاد کنم و آن را به هواداران بفروشم که این میتواند از بدهی های تیم بکاهد.

 

فریشا گفت:

بارسلونا یک باشگاه خاص در جهان است و از طرفی چون ما به تاریخ خود وفادار هستیم میتوانیم با مدیریت خوب بار دیگر پیروز شویم. وضعیت فعلی پیچیده است اما راه حل دارد. روش و هدف بارسلونا کسب درآمد نیست چون ما یک کارخانه نیستیم. ما یک باشگاه هستیم و معتقدیم که باید منابع و هویت خود را مدیریت کنیم. بایرن مونیخ یک قهرمان اروپا با بودجه 750 میلیون یورو است. ویکتور نباید آنچنان درباره درامد وسواس داشته باشد.

 

 

 

 

لاپورتا ادامه داد:

من بابت میراثی که از خودم در سال 2010 برجای گذاشتم افتخار میکنم، باشگاه از نظر اقتصادی بسیار خوب بود و از نظر ورزشی هم جزو بهترین ها بود. ما بهترین بازیکن ها را داشتیم و یک الگو درسطح جهانی بودیم.

 

فونت در ادامه صحبت ها خود گفت:

ما در یک دوراهی قرار داریم، هرگز نمیتوانیم با خاطرات قدیمی آینده خود را بسازیم. خواسته همه بقای مدل و ساختار مدیریت بارسلونا است. ما میخواهیم در همه چیز پیروز بشویم ولی باید برنامه داشته باشیم. 

فریشا گفت:

بارسلونا هرگز اعضای خود را ناراحت و ناامید نمیکند. تنها در دوصورت میتواند این اتفاق رخ بدهد، باشگاه استقلال خود را از دست بدهد یا مدیریت وظیفه نشناس باشد به همین دلیل خوب نیست بدهی های بیشتری داشته باشیم. ما نمیخواهیم باشگاه توسط سرمایه گذاران تصاحب شود.

 

فونت درباره حقوق پرداختی گفت:

ما همه آرزوی یک بارسلونای قوی را داریم ولی دراین راه باید پروژه داشته باشیم. اعضا باید بدانند که چه کسی تصمیم میگیرد که این برعهده ژاوی، کرویف، بلانکو، خوان ویا و بناگیس است. ما باید اتخاذ بهترین تصمیمات برای بارسلونا را تضمین کنیم. 

 

لاپورتا:

ویکتور پروژه ها توسط پاورپوینت طراحی نمیشوند، شما از ژاوی و کرویف صحبت میکنید ولی چیز دیگری وجود دارد... ما نمیخواهیم طرفداران خود را ناامید و نگران کنیم. من نمیخواهم سرمربی و کادرفنی تیم را تضعیف کنم، وقتی که مدیر شوم تصمیم خواهم گرفت. اولین چیزی که باید با آن روبه رو شویم قضیه تمدید قرارداد مسی است که من به او قول هایی داده ام. من برطبق وضعیت اقتصادی فعلی پیشنهادی به وی ارائه خواهم کرد. مطمعن هستم که مسی به این پیشنهاد گوش خواهد کرد.

 

فریشا:

ما مطمعن هستیم که میتوانیم هرکاری که بارسلونا به آن نیاز دارد را انجام بدهیم. ما تنها نامزدی هستیم که گفته ایم چگونه این کار را انجام خواهیم داد. ما باید حقوق پرداختی خود به بازیکنان را کاهش بدهیم. در بازار نقل و انتقالات هم میتوانیم بهترین بازیکنان جهان را داشته باشیم. ما باید همیشه بهترین ها را برای باشگاه داشه باشیم.

 

فونت:

خلاقیت من به افرادی مربوط میشود که در پروژه من حضور دارند. ما واضح میگوییم که با ژاوی این پروژه رهبری خواهد شد. اگر ژاوی به رسانه ها بگوید که حرف های من نادرست است از انتخابات کناره گیری میکنم.

 

لاپورتا درباره پروژه اسپای بارسلونا گفت:

یک قرارداد با شرکتی به مبلغ 850 میلیون یورو وجود دارد که طی 30 سال برگردانده خواهد شد. این خیلی مهم است که بدانیم این مبلغ را چگونه پرداخت خواهیم کرد.

 

فریشا درباره اسپای بارسا گفت:

من در دوره مدیریتی بودم که پروژه اسپای بارسلونا را راه اندازی کرد. این درباره حال و آینده بارسلونا است. کارهایی انجام خواهد شد که طی 4 یا 5 سال به اتمام خواهد رسید. ما باید الان این را انجام دهیم.

 

فونت درباره اسپای بارسلونا گفت:

این قطعا هیجان انگیزترین پروژه بارسلونا درچند سال آینده خواهد بود. ما باید درباره همه چیز تصمیم گیری کنیم. ما دو شخص را میشناسیم که درباره استادیوم های جدید تصمیم خواهند گرفت. ما یک همه پرسی در پایان فصل به صورت الکترونیکی برگزار خواهیم کرد. ما ایده ها بسیار جذابی برای نیوکمپ و پالائو داریم.

 

لاپورتا:

واقعیت باید بیان شود. قیمت این پروژه هنوز باید برآورد شود. ما سعی میکنیم که این پروژه را ادامه بدهیم.

 

فریشا:

در همه پرسی سال 2014 به طور کامل گفته شد که چه اتفاقی در رابطه بازسازی نیوکمپ خواهد افتاد. پروژه ای که بارسلونا روی آن کار کرده آماده است تا اجرا شود. ما قصد نداریم تا قیمت بلیط یا عضویت در باشگاه را افزایش بدهیم اما میخواهیم که هواداران بیشتری در استادیوم حضور داشته باشند. بارسلونا یک باشگاه مردمی است.

 

فریشا ادامه داد:

مهم ترین مسئله این است که بارسلونا یک باشگاه مردمی با دو بدنه یعنی مدیریت و مجمع است. ما به دنبال این هستیم که افراد جوان را وارد این هیئت یا مجمع بکنیم.

 

لاپورتا:

ما باید افراد جوان را وارد این هیئت بکنیم که تا تعداد شرکت کننده ها افزایش پیدا کند. ما قصد برگزاری یک همه پرسی درباره طراحی لباس تیم را داریم. ما با شرکتی یک توافق داریم که این خدمات را ارائه بدهد.

 

فونت:

اعضای باشگاه باید به عنوان صاحبان آن تلقی شوند. مدل باشگاه هم همواره به همین صورت بوده یعنی با آمدن مدیر جدید آنها به نوعی صاحب باشگاه تلقی میشدند. ما باید باشگاه را به قرن 21 ببریم. ما باید به اعضا گوش کنیم تا ببینیم آنها چه خواسته ای دارند و در کنار هم بهترین وضعیت را به وجود می اوریم.

 

لاپورتا:

شما اعضا و طرفداران را گیج کرده اید، ژاوی، کریوف و بناگیس با حرفهای شما مخالفت کرده بودند.

 

فونت:

تشکیلات و گروه ما وظایف معینی دارند، اگر ژاوی صحبت ها من را رد کند از انتخابات کناره گیری میکنم.

 

فریشا:

اعضا نباید درباره همه چیز تصمیم گیری کنند، چیزی که آنها میخواهند این است که به مدیریت رای بدهند تا تصمیمات را اتخاذ کنند. مدیران قبلی باید بتوانند تا به باشگاه کمک کنند.

 

فونت:

میخواهیم زنان بیشتری در باشگاه حضور داشته باشند، حضور افراد متونع به تصمیم گیری ها کمک میکند. ما پنج خانوم را در پروژه انتخاباتی خود خواهیم داشت.

 

لاپورتا:

شخصی به اسم آنا در پروژه من به عنوان مدیر کل بود که اولین خانوم به عنوان مدیر در تاریخ باشگاه بود. فوتبال زنان در چند سال اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته است. من کسی بودم که فوتبال بانوان را به بارسلونا برگرداندم. برنامه داریم که هندبال بانوان را بار دیگر راه اندازی کنیم و بعد به بخش های دیگر بپردازیم.

 

فریشا:

نقش زنان در موفقیت بارسلونا واقعی بوده است. پیشرفت در قسمت ورزشی بانوان در تمامی بخشها مهم است. ما چهار خانوم را در کادر مدیریتی خود داریم.

 

صحبت های پایانی فونت:

در هفته بسیار حساسی قرار داریم و مهم ترین انتخابات تاریخ بارسلونا هم برگزار خواهد شد. ما برای سال هاست روی این پروژه کار میکنیم. در سال 2015 به دلیل کسب سه گانه رای اشتباه دادیم که ممکن است این اتفاق بار دیکر تکرار شود. جهان تغییرات زیادی کرده اما از کسانی که به بارسلونا خدمت کردند و برای بهتر شدن باشگاه همکاری کردند تشکر میکنم.


زنده باد بارسلونا، زنده باد کاتالونیا

 

صحبت های پایانی فریشا:

از همه کسانی که مارا دنبال کردند تشکر میکنم. اگرچه بارسلونا در شرایط سختی قرار دارد اما باید کار کنیم تا به پیشرفت باشگاه کمک کنیم. ما تنها نامزدهایی هستیم که استقلال و تجربه را درکنار هم دارد. ازشما میخواهیم که به ما رای بدهید چون فکر میکنیم این بهترین چیز برای بارسلونا است.


تشکر از همه، زنده باد بارسلونا، زنده باد کاتالونیا

 

صحبت های پایانی لاپورتا:

من خودم را کاندید کردم چون عاشق بارسلونا هستم و میخواهم که به باشگاه کمک کنم. من و مدیرانم با تجربه ای که داریم میخواهیم شرایط را تغییر بدهیم و وضعیت اقتصادی را بار دیگر بهبود بخشیم و یک برنامه شوکه کننده داریم که وضعیت اقتصادی را بار دیگر مثل قبل کند. بگذارید لذت بارسلونا، کامبک ها در پاریس، لندن و برلین برگردد، بگذارید بازیهایی که در ذهنمان داریم برگردد، بگذارید بار دیگر یک مدیریت قوی داشته باشیم و بار دیگر به جمع قدرت ها فوتبال جهان بازگردیم. بخاطر تجربه و عشق من به بارسلونا به من رای بدهید.


زنده باد بارسلونا و زنده باد کاتالونیا

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.