پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پوشش کامل خبری مناظره نامزدهای ریاست بارسلونا

کد خبر : 108874  |  زمان ارسال : سه شنبه 12 اسفند 1399
مناظره سوم نامزدهای ریاست بارسلونا در حال برگزاری است.

اختصاصی بارسا نیوز - مناظره سوم نامزدهای ریاست بارسلونا آغاز شده است و سه نامزد ریاست بارسلونا در جلسه حاضر هستند.

 

پوشش خبری این مراسم توسط موندو دیپورتیوو ، لا ونگواردیا و راک 1 صورت می گیرد و نامزدها 5 روز قبل از انتخابات درباره مسائل مختلف تجدید نظر می کنند.

 

تونی فریکسا

اتفاقات دیروز ( دستگیری بارتومئو ) واقعا غم انگیز بود. من واقعیت ها را نمی دانم و برائت از گناه باید فرض ما باشد . من فکر می کنم در این مورد ، طرف آسیب دیده بارسا است و این اتفاق مرا یاد دستگیری رئیس راسل در خانه اش می اندازد. ما 3 رئیس جمهور مستقل داشتیم که راهی زندان شدند.

 

خوان لاپورتا

خبر دستگیری بارتومئو خوشایند نیست و به اعتبار بارسلونا لطمه می زند.

 

ویکتور فونت

این یک روز ناراحت کننده برای هواداران بارسلونا است و نشان می دهد که باید صفحه را ورق بزنیم و آن ها را تغییر دهیم. کسی که باشگاه را کنترل می کند ، به عنوان مالک باشگاه عمل می کند و مکانیسم های کنترل کننده وجود ندارد. وقت آن است که مدل جدیدی را آغاز کنیم.

 

تونی فریکسا 

نمایش دیروز باعث تعجب من می شود و چیز خاصی را دنبال می کند.ما آن را در گذشته دیده ایم.

 

ویکتور فونت

اصرار بر عدم شفافیت و مدل اداره باشگاه علت اصلی وضعیت فعلی است.

 

خوان لاپورتا

این شرایط برای بارسلونا بسیار ناراحت کننده است و بهترین کاری که می توانیم انجام دهیم این است که پیش داوری نکنیم.استفاده از مدل فعلی ضروری نیست. شما باید ببینید که این مدل چگونه تکامل می یابد و چگونه اشکال مسئولیت های مختلف باشگاه رفع می شود. این موضوع ارتباط کمی با مدل باشگاه دارد و بیشتر به اخلاق مردم مربوط می شود.

 

ویکتور فونت

این موضوع مربوط به مدل اداره باشگاه است. من مورد حمله قرار گرفتم ، زیرا شخصی که باشگاه را اداره می کرد از پول اعضا برای کارهای خود استفاده می کرد. در زمان لاپورتا از پول برای جاسوسی اعضای حکومت نظامی استفاده می شد !

 

خوان لاپورتا

در زمان من ، ما قهرمان می شدیم. ما 4 لیگ قهرمانان در قرن 21 کسب کردیم که 2 لیگ قهرمانان در دوران من بود.

 

تونی فریکسا

آنچه در باشگاه رخ می دهد ، جنگ و آتش سوزی دوستانه است و دلیل آن هم شکایت یکی از اعضای بارسلونا است. این اتفاق در محیطی در حال فرسودگی رخ می دهد.

 

خوان لاپورتا

مدل باشگاهی که من از آن دفاع می کنم ، مبتنی بر رهبری قوی است و من می خواهم مسئولیت هر کس مشخص باشد.

 

ویکتور فونت

من روی مدل باشگاهی اصرار می کنم و آن را مشکل دار می دانم که یک مرد تصمیم گیرنده همه چیز باشد. ما نمی توانیم از بهترین بارسلونا تاریخ انتقال خوبی داشته باشیم و پپ را حفظ کنیم. آنچه ما باید انجام دهیم ورق زدن و رهبری پروژه به صورت مشترک است.

 

خوان لاپورتا

مدل ها با پاورپوینت و یا نمودار سازمانی ساخته نمی شود. آن ها بر اساس قدرت و اعتبار لازم برای مقاومت در برابر فشار ساخته می شوند. رافائل یوست به من گفت که پپ برای تیم اول آماده است.

 

ویکتور فونت

آن چه اکنون می بینیم ، نامزدی لاپورتا است که بالغ تر شده است ، اما انرژی لازم برای چرخاندن باشگاه را ندارد. وقتی درباره تجربه صحبت می کنیم ، مهم است که بدانیم چه نوع تجربه ای .

 

تونی فریکسا

ریاست باشگاه یکی از کمبود ها است ، اما این انتخابات نمونه ای از مواردی است که ما ارائه دادیم. من تنها نامزدی هستم که توانستم پروژه خودم را با شکل لوئیس کراساس ارائه دهم.

 

صحبت درباره خرید های باشگاه و نام هایی مانند هالند و امبپه

 

خوان لاپورتا

من در مورد نام هایی که می توانند بازیکنان ما را بی ثبات کنند ، صحبت نمی کنم.مدل باشگاه این است که سیسات های ورزشی و اقتصادی دست به دست هم دهند. اگر در پایان فصل نیازمند تقویت شویم ، آماده خواهیم شد.

 

ویکتور فونت

با توجه به شرایطی که در آن قرار داریم ، نمی توانیم بداهه پردازی کنیم و ماه ها است که یک ساختار ورزشی برای ساختن تیم برای سال آینده داریم. ما باید وضعیت مالی باشگاه و دانش متخصصان بزرگ را در نظر بگیریم. در شرایط فعلی وعده انتقال های بزرگ فقط فریب است. ما باید وضعیت وخیم اقتصادی را حل کنیم و رقابت پذیر باشیم.

 

تونی فریکسا

بدیهی است امکان جذب همچین بازیکنانی وجود دارد ، بهترین بازیکنان همیشه در بارسلونا بوده اند. اولین اقدام این است که بازیکنانی که داریم نگاه کنیم و فوتبالی را ارائه دهیم که باعث شناخته شدن ما شده است.

با همیشه می توانیم بازیکنان کمکی و با پتاسنیل زیاد داشته باشیم. با راه حل های ارائه شده ، بارسلونا در موقعیت تقویت قرار خواهد گرفت. کاهش لایحه دستمزد ضروری است.

 

ویکتور فونت

ضروری است قبل از روز یکشنبه ( روز انتخابات ) بیان کنیم که چه کسی مسئولیت پروژه ورزشی ما را برعهده دارد. ما نمی توانیم اینگونه بیان کنیم که می توان تجربیات گذشته را برای آینده تکرار کرد. ( طعنه به لاپورتا )

 

خوان لاپورتا

همانطور که آن ها سعی می کنند بهترین بارسلونای تاریخ را بدنام کنند ، من به آن افتخار می کنم. من در سال 2015 برای نامزدی مجدد آمددم ، زیرا فکر می کردم مدل من برخلاف مدل کسانی است که بعد از من آمدند.

 

تونی فریکسا

مواردی وجود دارد که در ریاست مهم است. خرید زمین ، احراز مجدد زمین ، فعال نکردن لیست انتظار و ... . آیا شما هم این کار را می کنید.

 

لاپورتا خطاب به فریکسا

این همه کینه ای که نسبت به من داری را فراموش کن.

 

ویکتور فونت

تنها چیزی که من می پرسم این است که می خواهم بدانم چه کسی مسئولیت پروژه ورزشی باشگاه را برعهده می گیرد. من نمیدانم ویکتور مونوز ، پیچی آلونسو یا سرجی .

 

فونت درباره مسی

باید دنبال گرفتن بله از او باشیم. مسی سه گانه بعدی را می خواهد. برای پروژه ورزشی تحت هدایت ژاوی و از نظر اقتصادی راه حل هایی برای حفظ او وجود خواهد داشت. ما به او قرارداد زندگی خواهیم داد.

 

لاپورتا درباره مسی

شاید نتوانیم در سطح پیشنهادهای مالی برای مسی رقابت کنیم ، اما مسی توسط پول اداره نمی شود. او می خواهد حرفه ورزشی خود را تا حد ممکن با کسب عناوین به پایان برساند. با او رابطه ای سرشار از عزت و احترام دارم. من مطمئنم اگر نامزد دیگری پیروز شود ، مسی ادامه نخواهد داد.

 

فریکسا درباره مسی

اکنون همه ما توافق داریم که مسی باید بماند ، اما زمانی که او بوروفاکس را ارسال کرد ، عده ای می گفتند که باید به سیتی برود. ایده ورزشی که ما به او پیشنهاد می کنیم ، ایده ای است که او دوست دارد. او با ما خواهد ماند.

 

لاپورتا خطاب به فریکسا

مسی از نقش شما به عنوان مدیر راضی نبود.

 

ویکتور فونت

اگر رئیس بارسلونا به مسی قول داده باشد که مسی می خواهد برود ، تحقق نیافتن آن نمونه ای از خلاف واقعیت بودن آن قول است. ما باید از رسیدن بوروفاکس جلوگیریی می کردیم.

 

خوان لاپورتا

مسی به پیشنهاد ما فکر خواهد کرد. لحظاتی بود که اظهاراتی مبنی بر هزینه پذیر بودن مسی به بیرون باشگاه درز پیدا خواهد رد.

 

تونی فریکسا

من با خانواده مسی رابطه عالی دارم.

 

فونت درباره سوپرلیگ اروپا

ما تلاش خواهیم کرد تا بهترین رقابت را در اروپا داشته باشیم. در بسکتبال رقابت یورولیگ ایجاد شده است و بدون پایان مسابقات داخلی انجام شده است. بهترین رقابت ارووپا باید بهبود یابد. ، اما لیگ باید زنده بماند.

 

لاپورتا درباره سوپرلیگ اروپا

این موضوعی است که قرار است در سال 2022 انجام شود. من با سفرین رئیس یوفا صحبت کردم . این بیشترین سودی است که باشگاه ها در این شرایط خواهند برد.شرایط فعلی اقتصادی با پیش بینی درآمدهایی که انجام شده است باعث شده است ، من آرام باشم

 

فریکسا درباره سوپرلیگ اروپا

تعهد ما این است که از شرکت در مسابقات بیشترین بهره را ببریم. کاری که ما قرار است انجام دهیم این است که وارد رقابت ها شویم ، اما رقابت داخلی بسیار مهم است. همسو شدن با مادرید انگیزه ما نیست.

 

خوان لاپورتا

درگیری قانونی رخ خواهد داد، زیرا فیفا می خواهد که جام باشگاه های جهان قدرتمندتر برگزار شود. ما باید انتخاب کنیم.

 

تونی فریکسا

اولین چیزی که باید بدانیم ، این است که چگونه بازی خواهیم کرد. ما طبق روش خود بیشترین اطمینان را در فوتبال پایه و بانوان خواهیم داشت.

 

ویکتو فونت

ما باید اطمینان خاصل کنیم که فوتبال پایه کار میکند. همه چیز باید مثل ساعت کار کند. به همین دلیل به دنبال خوان ویلا ، بنایز ، تیتو و پاکو سیرول رفتیم.

 

خوان لاپورتا

ما مدل جدیدی را برای لاماسیا در نظر داریم. مدلی که با مهر و موم بارسلونا یک مرکز برتری ورزشی خواهد بود. یک ساختار ورزشی با هماهنگی کامل مدیر ورزشی و لاماسیا وجود خواهد داشت. تعریف ساختار بهتر از گفتن نام است. ژاوی در حال حاضر دارایی بارسلونا است نه فونت.

 

ویکتور فونت

کاری که ما انجام دادیم ایجاد شغل برای ژاوی است و ان مختص من نیست. لازم نیست من را علیه خود بلند کنید.

 

لاپورتا خطاب به فونت :

شما همه چیز را انکار می کنید. او در ابتدا گفت که کومان در صورت کسب سه گانه ادامه نخواهد داد. او اکنون سرمربی است و شما اشتباه کردید. شما با حرف هایتان اعضای باشگاه را گیج کردید.

 

تونی فریکسا

ما نیز با ژاوی صحبت کردیم. او به چهره مدیر کاری ندارد و فقط می خواهد در باشگاه باشد.

 

ویکتور فونت

اگر کسی اظهارات ژاوی را پیدا کند ، می فهمد که همه این حرف ها درست نیست. اگر همه حرف ها درست باشد ، من رقایت انتخاباتی را ترک خواهم کرد. من با او کار کرده ام.

 

خوان لاپورتا 

 من پروژه ام را درون خودم حمل می کنم. پروژه ای که موفقیت آن بین سال های 2003 تا 2010 موفقیتش را با امتحان پس داده است. من زیاد با ژاوی صحبت کردم و ویکتور را می شناسم. او برای حضور ژاوی در اینجا فشار می آورد.  شما نگران هستید زیرا ژاوی و جوردی کرایوف شما را انکار کردند . ما تجربه داریم.

 

تونی فریکسا

در تاریخ 26 دسامبر با ژاوی و سرراس سه نفری دیدار کردیم و ژاوی به ما گفت که نمی خواهد مدیر شود و می خواهد آموزش ببیند. مربی مانند ژاوی حضور در دفاتر را در نظر نمی گیرد.

 

ویکتور فونت

من تنها کسی هستم که پروژه مشخصی دارم و تکالیف خودم را انجام داده ام. ما نمی توانیم با نامزدی که 2 ماه قبل از انتخابات حاضر شده است کار انجام دهیم. افرادی مانند نادال ، باساس و دکتر رامون کوگات آن را تایید می کنند.

 

خوان لاپورتا

اراده ما این است که استعدادی را که در خانه تولید می کنیم را استفاده کنیم و آن را حفظ کنیم ، هیچ اراده ای برای فروش آن ها نداریم. سرمایه گذاری های دیگری نیز وجود دارد که می تواند برای سبک سازی لایحه دستمزد انجام شود. هزینه ها باید کاهش یابد. با مسی بازگشت اقتصادی مهمی وجود دارد ، اما بازگشت عاطفی مهم است.

 

تونی فریکسا

فرمولی که با مسی پیدا خواهیم کرد برای ادامه دادن ما خوب خواهد بود. بارسا به دلایل مالی هرگز مجبور به فروش نیست. اگر بازیکنای تسلیم شود ، مجبور هستیم که او را نگه داریم.

 

ویکتور فونت

همه ما درباره داشتن بهترین بارسای ممکن مشترک هستیم ، فقط نمی دانیم چگونه باید جادو کنیم. یا شما یک پروژه اقتصادی یا برنامه کوتاه مدت حلال مشکلات دارید که ما داریم یا نجات پیدا نخواهیم کرد.

 

تونی فریکسا

اگر مسی پس از 30 ژوئن ادامه ندهد، بارسلونا همچنان بهترین باشگاه جهان خواهد بود.

 

ویکتور فونت 

ماهیت چند رشته ای بارسلونا ، چیزی است که ما می خواهیم تقویت کنیم. ما بودجه بخش ها را حفظ خواهیم کرد و آن را برای بانوان افزایش خواهیم داد تا برای هر کدام از رشته ها بخش زنان داشته باشیم. ما باید مطمئن باشیم که برای موفقیت بخش های مختلف ، ساختارها را تنظیم کردیم.

 

خوان لاپورتا

 من با ساراس صحبت کردم و می خواهیم بازیکنان بالا بروند. هندبال ، هاکی ، بسکتبال و فوتسال هر کدام یک مدیر خواهند داشت. به فوتبال زنان باید دید بیشتری داشته باشیم. بخش های ما منحصر به فرد هستند.

 

تونی فریکسا

ما می خواهیم مدل بخش های مختلف را حفظ کنیم ، اما باید حمایت های مالی را انجام دهیم و کمبودهای آن ها را کاهش دهیم. ما می خواهیم مدل فوتبال زنان را به بخش های دیگر گسترش دهیم.

 

ویکتور فونت درباره اسپای بارسا

ما توافق با گلدمن ساکس را دقیق نمی دانیم ، اما تیمی با برنامه ریزی شهری و دو معمار و ایده های متنوع داریم که آنچه را که می خواهیم تبلیغ کنیم برای شرکا توضیح خواهیم داد. ما آرزو داریم که در 3 سال آینده پالائو جدید و در 5 سال آینده نیوکمپ جدید داشته باشیم.

 

خوان لاپورتا

برای آگاهی از روند پروژه باید دقت لازم صورت گیرد. شما باید شرح قرارداد با گلدمن ساکس را بدانید. باید مطالعه کاملی از قرارداد انجام شود و به تصویب مجمع برسد. تصمیم مهم این است که این را در قالب فازها بسازیم یا همه را یک جا. ما می خواهیم به بازی در نیوکمپ ادامه دهیم. باید دید چه اتفاقی خواهد افتاد.

 

تونی فریکسا

اسپای بارسا هم اکنون در حال انجام است و ما این موضوع را می دانیم زیرا اعضای هیئت مدیره هستیم و آن را تبلیغ می کنیم. ما نمی خواهیم برای مسابقات به زمین دیگری برویم زیرا مشکل به وجود می آید. ما زمانی داشتیم که محبور به تحمل این پروژه ها خواهیم بود.

 

فریکسا درباره دو نامزد دیگر

لاپورتا مردی است با شور و اشتیاق و اعتماد به نفس زیاد و فونت زحمت کش است.

 

ویکتور فونت

در ژانویه ما باید به خاطر کار عالی فریکسا از او تشکر کنیم.

 

خوان لاپورتا

آن ها هر دو هوادار بارسلونا هستند و به این دلیل سزاوار احترام زیادی برای من هستند و تصمیم شجاعانه ای دارند که می خواهند در انتخابات شرکت کنند.

 

حرف پایانی سه نامزد

 

تونی فریکسا

پیشنهاد ما یک راه حل ورزشی است. ما در مورد پروژه ورزشی با لئویس سرراس صحبت کردیم و درباره شرایط مالی با یک شرکت صحبت کرده ایم که قرار است 250 میلیون یورو به باشگاه تزریق کند. از نظر استقلال من باشگاه را تصمین می کنم.

من نامزدی هستم که راه حل های لازم برای شرایط فعلی باشگاه را دارم. من می خواهم اعضا با وجدان کاری رای دهند و و بداند که پیشنهادی که باید به آن اعتماد کنند را من دارم.

 

خوان لاپورتا

وقتی نامزدی خودم را اعلام کردم ، بیشتر شما من را تشویق کردید و من از شما سپاسگزارم. بیش از 10000 امضا نشانه خوبی است.

برخی از من می پرسند که چرا این کار را کردم و من پاسخ می دهم ، چون بارسلونا را دوست دارم. ما در شرایط همه گیری اوضاع سختی داریم.

آنچه در بارسلونا به دنبال آن هستیم فضایی با شور ، احساس و سرگرمی است ، اما اخیرا فقط ناامیدی داشته ایم.

ضروری است شادی را به باشگاه بیاورم و می دانم چگونه این کار را انجام دهم ، زیرا تجربه ، عزم و آمادگی لارم برای بازگرداندن بارسلونا به دوران باشکوهش را دارم.

رئیس بارسلونا افتخار بود و انتخاب شدن دوباره یک چالش در زندگی من است. حداکثر تلاش و خوش بینی باعث می شود که بارسلونا بار دیگر شناخته شود.

به من کمک کنید تا رئیس بارسلونا شوم و اگر به من رای دادید و از شما پرسیدند که چرا ، شما جواب را می دانید.

 

ویکتور فونت

من قبل از مهمترین انتخابات تاریخ معاصر باشگاه خطاب به اعضا می گویم که روز یکشنبه بسیار مهم است که همه شما از حق رای خود استفاده کنید.

لازم است مشارکت همگانی باشد ، برای مقابله با چالش های آینده تیمی لازم است که قبلا درباره آن توضیح دادم.

در سال 2015 به خودمان اجازه دادیم به دلیل خاطرات سه گانه به سمتی برویم که الان هم از آن رنج می بریم.بسیار مهم است که با یک پروژه خوب با چالش ها رو به رو شویم.

اتفاقات اخیر اهمیت ورق زدن و رونمایی از مدل جدید باشگاه را نشان می دهد که به وسیله آن احساس غرو  کنیم و باعث می شود برای ادامه قهرمانی ها در لیگ های مختلف خود را حفظ کنیم. بیایید شجاع باشیم و به فونت بگوییم بله.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.