پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کومان: هنوز یک سال دیگر قرارداد دارم؛ اگرچه میدانستم که بارسلونا در دوران سختی قرار دارد ولی پیشنهاد آنها را قبول کردم

کد خبر : 108889  |  زمان ارسال : سه شنبه 12 اسفند 1399
دستگیری بارتومئو و گرائو مرا شگفت زده کرد

اختصاصی بارسانیوز- کومان در کنفرانس خبری قبل از بازی با سویا حضور پیدا کرد.

 

بارسلونا فردا باید در بازی برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری مقابل سویا در نیوکمپ بازی کند. کومان درباره بازی قبلی این دوتیم درهمین هفته در لالیگا گفت:

ما این اعتماد به نفس را داریم که میتوانیم پیروز شویم اما در بازی رفت 2-0 شکست خورده بودیم. ما باید از بازی شنبه عملکرد بهتری داشته باشیم. این سخت است ولی هیچ چیز غیرممکن نیست.

 

پدری؟

مسائلی هست که نمیتوانم توضیح بدهم، بعد ازظهر دیروز شگفت زده شدم. او دیروز تمرینات انفرادی انجام داد و امروز هم مشکلی نداشت. ما وضعیت وی را در تمرینات فردا خواهیم دید. فکر میکنم او میتواند در لیست فردا باشد.

 

دستگیری بارتومئو؟

این برای چهره باشگاه خوب نیست. باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه اتفاقی می افتد. من آن زمان اینجا نبودم و نمیدانم که چه اتفاقاتی افتاده بود. ما کاری نمیتوانیم انجام بدهیم پس باید روی فوتبال تمرکز کنیم.

 

کامبک؟

میدانیم که بازی رفت نتیجه بدی کسب کردیم اما فکر میکنم که گزینه هایی داریم. تیم روی کارهای خوب خود تمرکز کرده است، ما به تاثیرگذاری بیشتری نیاز داشتیم که دیر نشان داده شد، ما نسبت به حریف در بازی های سالیان اخیر موقعیت های بیشتری خلق کرده ایم. ما تاثیرگذاری بیشتر و کلین شیت میخواهیم که این برای ما حیاتی است.

 

ژاوی؟

اصلا نگران نیستم چون قرارداد دارم. زمانی که رئیس جدید بیاید صحبت خواهیم کرد.

 

کومان ادامه داد:

تمامی باشگاه ها وارد دوران سختی میشوند. اتفاقات زیادی برای ما دراین فصل افتاد. برای کسب همه چیز درحال جنگ هستیم و درنهایت همه چیز درون زمین قضاوت میشود. اینجا تا آخرین لحظه حضورم سعی میکنم که بهترین کار را برای بارسلونا انجام بدهم. این که تا چه مدت دراینجا میمانم روی من تاثیری نمیگذارد، این که بارسلونا پیروز شود همیشه بهترین خبر است.

 

انگیزه؟

این یکسان است. میدانم که در دنیای پر از کووید سخت است و بیشتر به دلیل اتفاقاتی که افتاده است. اما این دنیای ماست، اگر آن را نخواهم باید به تعطیلات بروم.

 

تکرار 2-5-3 ؟

مسئله مهم ذهنیت است، همبستگی و بودن درکنار یکدیگر و فشار تا حد امکان به تیم مقابل. اگر اینها را رعایت کنیم احتمالاتی وجود خواهد داشت.

 

پشیمانی؟

نمیدانید که در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد. زمانی که از اداره های بارسلونا با من تماس گرفتند مطمعن بودم که آن را قبول خواهم کرد اگرچه میدانستم دوره ای سخت دراینجا خواهد بود. با سختی هایی چون ایجاد تغییرات در ترکیب تیم و دادن فرصت به جوانان، زندگی پستی و بلندی هایی دارد که شما باید با مشکلات روبه رو شوید.

 

آرائوخو؟

او ناراحتی داشت و به همین دلیل با گروه تمرین نکرد. فردا خواهیم دید که آیا او میتواند وارد لیست شود یا خیر.

 

3-4-3 ؟

ممکن است. علی رغم سیستم ما خیلی هجومی هستیم و موقعیت های زیادی خلق میکنیم.

 

اهمیت کامبک؟

قطعا این بسیار مهم خواهد بود و میتواند همانند تزیق یک آرامبخش برای ما در ادامه فصل باشد. ما فکر میکنیم که میتوانیم آن را انجام دهیم ولی باید آن را نشان دهیم و عملی کنیم.

 

بارتومئو؟

وقتی این خبر آمد بسیار تعجب کردم چون بارتومئو و اسکار گرائو را به خوبی میشناسم. بارتومئو همیشه یک شخص استثنایی بوده است.

 

آیا با ژاوی صحبت کنید؟

من با هیچ کس صحبت نکرده ام. باید دید که چه کسی رییس بارسلونا میشود و با کادر او آشنا شویم. اگر آینده خوبی برای خودم نبینم دچار مشکل خواهم شد چون هنوز یک سال دیگر با بارسلونا قرارداد دارم.

 

بارسلونا؟

بارسلونا بزرگترین باشگاه جهان است. همه به بارسلونا نگاه میکنند و رسانه ها هم همواره به دنبال اخبر بارسلونا هستند و برای این مسئله فشار می آورند البته من مشکلی با آن ندارم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.