پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

جلسه مدیران بارسلونا در فرانسه برای بررسی 4 پیشنهاد . گفتگوی 300 میلیون یورویی !

کد خبر : 109193  |  زمان ارسال : چهارشنبه 20 اسفند 1399
توسکتس با پیشنهادی برای حقوق تصویر باشگاه به فرانسه رفت . در کل 4 موضوع بررسی خواهد شد .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو دپورتیوو , کارلوس توسکتس فردی که قبل از انتخابات به صورت موقت مدیر باشگاه بود برای دیدار با لاپورتا در فرانسه است تا پیشنهاد مهمی را به وی ارائه دهد .

 

یکی از راه های سریع تزریق پول به باشگاه بارسلونا , فروش 49 درصد از حق شرکت باشگاه بارسلونا به مجموعه ای از شرکت های علمی , سرگرمی , آموزشی و فروش محصولات است . لاپورتا به زودی چنین پیشنهادی را بررسی میکند .

 

طبق گفته موندو دپورتیوو قرار است 4 پیشنهاد توسط لاپورتا بررسی شود .

 

ایده فروش برخی از حقوق شرکت بارسلونا در زمان مدیریت جوزپ ماریا بارتومئو مطرح شد و قرار بود با پول کسب شده از این راه , مشکلات مالی باشگاه حل شود .

 

موندو دپورتیوو میگوید تاکنون 4 کمپانی از جمله 3 شرکت آمریکایی و یک شرکت آمریکایی - اروپایی به بارسلونا پیشنهاد خود را ارائه کرده اند که تمام آنها در بخش رسانه ای , ورزشی و سرگرمی فعالیت دارند .

 

 

پیشنهادات ارسال شده به بارسلونا حدود 250 الی 300 میلیون یورو است و طبق گزارش نیمی از این مبلغ به باشگاه بارسلونا میرسد و نیمی دیگر صرف توسعه آکادمی و مراکز نوآوری و تجهیز باشگاه خواهد شد .

 

در حال حاضر گزینه قبول پیشنهاد منتفی نیست و خوان لاپورتا باید این پیشنهاد را بررسی کند . مدیریت جدید باید تصمیم بگیرد که آیا چنین اقدامی برای باشگاه مفید است یا نه .

 

البته باید در نظر گرفت که بسیاری از اسپانسرهای باشگاه که قبلا اقدام به بستن قرارداد طولانی مدت کرده اند , مانند نایک که قراردادی تا سال 2028 با بارسلونا امضا کرده در شرایط کرونا با مشکلات مالی مواجه است و قصد دارد مبلغ اسپانسری خود از بارسلونا را پس از یک بازنگری دوطرفه کاهش دهد .

 

مورد دیگر بررسی بدهی باشگاه به بازیکنان تیم است که مدتیست حقوق آنها به تعویق افتاده است و در این زمینه کارلوس توسکتس و اسکار گراو به لاپورتا کمک زیادی خواهند کرد .

 

همچنین رامون پلانس مدیر ورزشی نیز در مورد وضعیت قرارداد تمدید بازیکنان با لاپورتا صحبت خواهد کرد .

 

به طور خلاصه لاپورتا قبل از اینکه بتواند 100 درصد روی بازی با پاری سن ژرمن تمرکز کند باید به مسائل بسیار زیادی رسیدگی نماید . صعود بارسلونا به دور بعدی لیگ قهرمانان میتواند پاداشی 10.5 میلیونی به همراه داشته باشد و در صورت عدم صعود به ضررهای باشگاه افزوده خواهد شد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.