پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش : خشک سالی گریزمان نگران کننده است

کد خبر : 109253  |  زمان ارسال : پنجشنبه 21 اسفند 1399
باید نگران عدم گلزنی گریزمان باشیم

اختصاصی بارسا نیوز - عملکرد گریزمان از لحاظ گلزنی ضعیف است.

 

طبق گزارش اسپورت ، در آغاز ماه فوریه گریزمان بهترین شب خود را به عنوان بازیکن در مقابل گرانادا تجربه کرد. وی در آن دیدار با ثبت دو گل و دو پاس گل به تیم کومان اجازه داد تا به دور نهایی کوپا دل ری صعود کند. بارسلونا 120 میلیون یورو برای گریزمان هزینه کرد تا چنین عملکرد هایی را از او تماشا کند اما در دیدار های اخیر گریزمان کاملا افت کرده است.

 

بعد از آن درخشش به نوعی افت گریزمان شروع شد و حالا وی در 9 دیدار اخیر خود موفق به گلزنی نشده است. او در مسابقات کوپا دل ری ، لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا خشک سالی نگران کننده ای را تجربه میکند. آمار نشان میدهد که گریزمان حالا در 639 دقیقه موفق نشده دروازه حریفان را باز کند که این آمار در سال های اخیر برای او بی سابقه بوده است.

 

او در اتلتیکو مادرید از لحاظ گلزنی با مسی و رونالدو در حال رقابت بود اما حالا نمیتواند در امر گلزنی موفق باشد. گریزمان برای کادر فنی مهم است او در دیدار نیمه نهایی مقابل سویا یک پاس گل طلایی را به جرارد پیکه داد تا ریمونتادا بارسلونا کامل شود.

 

فوتبال هوس باز بار دیگر گریزمان را در کانون توجه ها قرار داده است ، در زمانی که هالند و امباپه در حال تسخیر کردن فوتبال اروپا هستند او قادر نیست که در بارسلونا همانند یک رهبر عملکرد خوبی داشته باشد. گریزمان بسیار متعهد به تیم و اهدافش است اما وظیفه یک مهاجم گران قیمت در سطح و کلاس جهانی گلزنی است. گریزمان از زمان ورودش به بارسلونا هرگز موفق نشده تفاوتی را ایجاد کند و باید دید که در آینده شرایط برایش چگونه پیش میرود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.