پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اقدامی که مانع انتقال موریبا به منچستر سیتی شد

کد خبر : 109352  |  زمان ارسال : یکشنبه 24 اسفند 1399
بارسلونا باید سپاس گذار پدر موریبا و اریک آبیدال باشد

اختصاصی بارسا نیوز - خانواده موریبا لایق ستایش هستند.

 

طبق گزارش اسپورت ، برخی هستند که گذشته را به یاد دارند که در یک دوره حفظ و تمدید با موریبا کار بسیار دشواری بود. بسیاری از باشگاه ها خواهان جذب او بودند و بارسلونا دیر واکنش نشان داد اما حالا موریبا عضوی از تیم اول بارسلونا است.

 

با بارسلونا مذاکرات پیش نرفت و ما با مدیر ورزشی سیتی ملاقات کردیم و آن ها پروژه خود را برای ما توضیح دادند ما این مسئله را خیلی دوست داشتیم چرا که آن ها روی موریبا شرطبندی کردند. ما بلیط سفر به منچستر برای امضا قرارداد را داشتیم اما من آن روز در صبح همه چیز را کنسل کردم چرا که میخواستم موریبا نمونه و الگویی برای نسل های بعدی بارسلونا باشد. در یک دوره سران بارسلونا بر این اعتقاد بودند که گزینه ای برای ماندن موریبا وجود ندارد اما ما برای آن همه کار کردیم. من به آن ها گفتم که میخواهم پسرم در بارسلونا بماند من بارسلونا را دوست دارم اما شما باید برای حفظ ایلایکس تلاش کنید. ما نمیخواهیم آن جا را ترک کنیم ، در خارج از کشور میتوانستیم پول بیشتری بدست بیاوریم اما مربیان لاماسیا خواهان حفظ او بودند.

 

در آن مذاکرات دو مرد حضور داشتند که به شدت روی موریبا شرطبندی میکردند ، آبیدال و باکرو اشخاصی بودند که او را برای بارسلونا بسیار مهم خطاب میکردند آن ها از ما خواستند که باشگاه را ترک نکنیم و دیگران را نیز متقاعد کردند که تا ایکلایکس باید به عنوان بازیکن در بارسلونا بماند و رشد کند.

 

در کنار منچستر سیتی ، یوونتوس و چلسی نیز علاقه خود را به وی نشان داده بودند درست مثل دورتمند و لایپزیک و چند تیم آلمانی که خواهان موریبا بودند. برخی درخواست انتقال قرضی داشتند اما آبیدال روی خواسته خود در مورد عدم خروج موریبا پا فشاری کرد چرا که مرد فرانسوی به توانایی های وی ایمان داشت و حالا موریبا با قدرت به تیم اول رسیده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.