پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

راهكار متئو آلماني و فران ريورتر براي شرايط اقتصادي بارسلونا چيست؟

کد خبر : 109817  |  زمان ارسال : چهارشنبه 11 فروردین 1400
شرايط اقتصادي بارسلونا پيچيده است .

اختصاصي بارسا نيوز - پس از همه گيري ويروس كرونا شرايط اقتصادي باشگاه هاي بزرگ دنيا رو به زوال رفت و ميتوان گفت همه باشگاه ها از اين موضوع ضرر كردند. باشگاه بارسلونا علاوه بر كرونا از سياست هاي غلط مديران پيشين و قراردادها و بدهي هاي هنگفت آن ها نيز آسيب ديده است كه كرونا همانند پتكي بر پيكر بارسلونا در اين شرايط بود.

 

اكنون هواداران بارسلونا منتظر اقدامات هيئت مديره جدي  هستند. به گزارش راك 1 ، متئو آلماني شرايط ورزشي را آناليز كرده است و هيچ نامي از خريدهاي جديد نبرده است . او اقدام اول را كاهش پرداختي ها ميماند و اذعان دارد كه بارسا بايد در اين مسير شجاع باشد.

 

در سمت ديگر فران ريورتر جايگزين اسكار گرائو نيز شرايط را بررسي كرده است . پيشنهاد او اين است كه عليرغم شرايط سخت و در كنار كاهش حقوق بازيكنان بايد متغيرات به قرارداد آن ها افزوده شود.

 

امروز هم متئو آلماني و هم فران ريورتر در جلسه هيئت مديره بارسلونا حضور خواهند داشت و در مورد اين مسائل به صورت جزئي تر بحث خواهد شد. نتيجه اين جلسه براي آينده اقتصادي باشگاه حائز اهميت است.

 

باشگاه بارسلونا علاوه بر پرداخت بدهي ها بايد آگاه باشد كه در چند پست نياز به تقويت دارد و اگر نتواند بازيكنان خود را به خوبي به فروش برساند و پرداختي ها را كاهش دهد ، مجبور به استفاده از بازيكنان آزاد خواهد بود.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.