پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سرنوشت لالیگا اکنون در دستان خود بارسلونا است

کد خبر : 109921  |  زمان ارسال : دوشنبه 16 فروردین 1400
بارسلونا برای قهرمانی در لالیگا 10 فینال پیش رو دارد.

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش اسپورت ، لیگ برای بارسلونا دوباره آغاز شده است و سرنوشت آن ها این بار به خودشان بستگی دارد. پس از شکست دیشب روخی بلانکوس برابر تیم سویا ، کاتالان ها با پیروزی برابر تیم سویا به یک قدمی صدرنشین می رسد.

 

با توجه به اینکه شاگردان رونالد کومان 19 اردیبهشت میزبان اتلتیکو مادرید خواهند بود ، تا پایان لالیگا 10 فینال پیش رو دارند و در صورت پیروزی در هر 10 بازی که کار آسانی نیست ، می توانند به قهرمانی دست پیدا کنند.

 

اگر بارسلونا در بازی امشب رئال وایادولید را شکست دهد ، الکلاسیکو روز شنبه برای رقابت قهرمانی حتی مهمتر از جدال با اتلتیکو مادرید خواهد بود. رئال مادرید هم اکنون 3 امتیاز با اتلتیکو مادرید فاصله دارد و توانایی کسب قهرمانی فصل 2020/2021 لالیگا را دارد.

 

رونالد کومان در حال ساخت آینده بارسلونا است. او به تازگی درباره برنامه ریزی برای خرید های فصل آینده با خوان لاپورتا و متئو آلمانی جلسه داشت. هدایت بارسلونا تحت نظر کومان برای همگان اهمیت بیشتری یافته است.

 

چند هفته پیش بارسلونا در آستانه حذف از از کوپا دل ری بود. آن ها شکست سنگینی برابر پاریسی ها تجربه کرده بودند ، اما اکنون بارسلونا با 18 بازی بدون شکست در لالیگا و صعود به فینال کوپا دل ری عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده اند.

 

بارسلونا به دو گانه داخلی چشم دوخته است و شرایط بهتری از دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید دارد. بارسلونا از 39 امتیازی که می توانستند در سال 2021 کسب کنند ، 37 امتیاز کسب کرده اند. البته رئال مادرید هم عملکرد خوبی داشته است ، اما راه راه پوشان مادرید دچار لغزش شده اند.

 

بارسلونا 10 فینال حساس پیش رو دارد که پس از بازی با وایادولید حساس ترین فینال ( جدال با رئال مادرید ) فرا میرسد. فرنکی دی یونگ و لیونل مسی که می توانند با دریافت کارت زرد در بازی امشب محروم شوند ، باید خیلی مراقب باشند.

 

 

بارسلونا در آخرین بازی خود پیش از وقفه ملی ، موفق شد قهرمان کوپا دل ری فصل گذشته یعنی رئال سوسیداد را با نتیجه 6-1 شکست دهد تا روند نتایج عالی خود را در خارج از خانه حفظ کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.