پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس کومان : مثل همیشه نبودیم . حتی وقتی بد هستیم هم میتوانیم برنده شویم . الکلاسیکو ؟

کد خبر : 109940  |  زمان ارسال : سه شنبه 17 فروردین 1400

اختصاصی بارسا نیوز - رونالد کومان در کنفرانس مطبوعاتی بعد از پیروزی 1-0 مقابل رئال وایادولید اعتراف کرد که عملکرد تیمش در نیمه اول باعث نگرانی او شد . با این حال او مطمئن است که بارسا شایسته پیروزی در این مسابقه بود .

 

درباره بازی :

در نیمه اول چیزهای زیادی کم داشتیم . فشار خوبی روی آنها نیاوردیم و از ابتدای بازی کُند بودیم و خسته . کنترل بازی در اختیار ما نبود . بنابراین سیستم را تغییر دادیم و در نیمه دوم بهتر شدیم . بازی سختی بود . تیم از سطح خودش فاصله داشت . وایادولید در کارهای دفاعی خوب عمل کرد . با این حال مستحق این پیروزی بودیم .

 

برد ؟

تیم نشان داده که توانایی بردن دارد . طراوات و شادابی تیم کمتر بود که علت آن میتواند وقفه ملی باشد . تیم را متفاوت دیدم اما قادر به پیروزی هستیم .

 

دمبله

او بازیکن مهمی است . با بازی و گل 3 امتیازی اش این را نشان داد . عملکرد او در این فصل خوب بوده است .

 

مرد خوش شانسی هستم ؟

گاهی در زندگی خوش شانس هستی و دیگران بدشانس هستند . مربیگری در باشگاهی مثل بارسلونا مثال خوش شانس بودن است . در بازی ها اتفاقات زیادی ممکن است رخ دهد . لازم است ذهنیت تیمی ما که همیشه بدنبال کسب 3 امتیاز هستیم نیز مورد توجه باشد .

 

بازی ؟

در اواخر بازی کمی خوش شانس بودیم . کاملا آرام بودم . نیمه اول بیشتر باعث نگرانی ام شد زیرا تیم نسبت به بازی های قبلی متفاوت تر بود . در نیمه دوم شاهد پیشرفت تیم بودیم و تیم نشان داد در بازی که خوب هم نیستیم توانایی بردن داریم .

 

الکلاسیکو ؟

همیشه مهم است و با توجه به وضعیت لالیگا , اهمیت بیشتری پیدا میکند . ( بارسا و رئال ) 2 تیم بزرگ در جهان هستند و نتیجه خوب برای قهرمانی مهم است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.