پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

امروز جرارد پیکه آزمون تعیین کننده را پشت سر می گذارد

کد خبر : 109997  |  زمان ارسال : پنجشنبه 19 فروردین 1400
امروز شرایط نهایی جرارد پیکه برای الکلاسیکو مشخص می شود.

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش موندو دیپورتیوو ، جرارد پیکه تصمیم دارد که در الکلاسیکو شرکت کند ، اما مدافع میانی بارسلونا نه تنها احساس خوبی در ناحیه زانو خود ندارد بلکه او در بازی سویا برای دومین بار در این فصل از ناحیه زانو مصدوم شد.

 

پیکه دوست دارد در الکلاسیکو شرکت کند ، اما با توجه به شرایط او این موضوع دشوار است. او در روز گذشته که روز استراحت بازیکنان بود ، در کمپ تمرینی بارسلونا حاضر شد تا خود برای الکلاسیکو آماده کند و امروز وضعیت زانوی خود را مجددا مورد ارزیابی قرار خواهد داد تا شرایط او مشخص شود.

 

او در تمرین گروهی شرکت خواهد کرد و پس از آزمایشات نهایی مشخص می شود که نهایتا وضعیت او برابر تیم رئال مادرید چگونه خواهد بود. در بازی حساس برابر PSG هم پیکه بدون تمرین با گروه وارد بازی شد و اکنون او در وضعیتی تقریبا مشابه آن دیدار قرار دارد.

 

حتی اگر پیکه به بازی برابر تیم رئال مادرید نرسد ، رونالد کومان با سیستم جدید خود و به کار گیری فرنکی دی یونگ و رونالد آرائوخو درباره این بازی نگران نخواهد بود. در واقع اگر آرائوخو بخواهد در زمین باشد ، از بین مینگوئزا و لنگلت یک نفر قربانی خواهد شد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.