پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تراشتگن: در بازی فینال تمام توان خود را خواهیم گذاشت

کد خبر : 110195  |  زمان ارسال : جمعه 27 فروردین 1400
امیدواریم که دراین بازی پیروز شویم

اختصاصی بارسانیوز- بارسلونا فردا شب در فینال کوپا دل ری به مصاف اتلتیک بیلبائو خواهد رفت.

 

به گزارش موندو، مارک آندره تراشتگن در کنار کومان در کنفرانس خبری قبل از بازی حضور پیدا کرده است. دروازه بان آلمانی بارسلونا درباره بازی فردا میگوید:

این یک فرصت خوب برای کسب جام است، واضح است که بازی چندماه قبل را به یاد داریم و امیدوارم که پیروزی بار دیگر برای ما اتفاق بیفتد. این بازی دیگر به دقیقه 120 کشیده نخواهد شد، ما آماده ایم !

 

تراشتگن ادامه داد:

ما همانند همیشه اماده میشویم تا به زمین بازی برویم و پیروز شویم، برای پیروزی دراین بازی بسیار هیجان زده هستیم. این یک فینال است و ما این بازی را از سایر بازی ها در لیگ مستقل میدانیم. اگر پیروز شویم احساس خوبی داریم و اگر شکست بخوریم حس بدی پیدا خواهیم کرد.

 

دروازه بان آلمانی بارسلونا در ادامه صحبت های خود گفت:

قبل از بازی هردو تیم شانس برابر دارند اما اگر همانند تیم های ملی قبل از بازی عمل کنیم گزینه های بسیاری خواهیم داشت و این که همیشه یک بازی کامل را ارائه بدهیم. ما باید همیشه تلاش کنیم و 100 درصد توان خود را برای بازی بگذاریم. این فینال نتیجه تلاش های ماست و ما برای آن تمام توان خود را خواهیم گذاشت.

 

تراشتگن گفت:

این بازی ها بسیار خاص است و این بازی ها تا آخر عمرم در یاد من باقی خواهد ماند، این یکی از چیزهایی است که یک فوتبالیست میخواهد تجربه کند و من منتظر بودم که بار دیگر این لحظه را تجربه کنم. بعد از بازی های ملی بازی ها کمی برای ما دشوار شد ولی ما رئال وایادولید را شکست دادیم و در الکلاسیکو هر اتفاقی میتواند بیفتد. در الکلاسیکو در نیمه دوم خوب بودیم ولی باید این تلاش و تاثیرگذاری را در 90 دقیقه انجام بدهیم. جلسات تمرینی متعددی انجام دادیم و در شرایط خوبی برای فینال قرار داریم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.