پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس کومان : در فینال سوپرایز زیادی وجود ندارد . باید در بالاترین سطح کار کنیم . اخراج شدنم در صورت شکست ؟

کد خبر : 110196  |  زمان ارسال : جمعه 27 فروردین 1400

اختصاصی بارسا نیوز - رونالد کومان نسبت به فتح کوپا دل ری اعتماد به نفس دارد اما از اینکه سرنوشت او روی نیمکت بارسلونا را به این بازی ربط میدهند ناراحت است .

 

یک بازی مثل سوپرجام

ما دو تیمی هستیم که برای رسیدن به فینال خیلی سختی کشیدیم . ما میدانیم که آنها تیمی بسیار رقابتی هستند و این چهارمین تقابل ما با آنها ( در این فصل ) است . ما در 2 بازی لالیگا ( برابر بیلبائو ) پیروز شدیم و در سوپرجام باختیم . نتایج عادلانه ای بود . باید با توپ و بدون توپ که مهمتر هم هست خوب باشیم . فکر میکنم این چیزی است که در دو بازی اخیر نداشتیم و در بازی بدون توپ خوب نبودیم .

 

پیکه ؟

او با 3 جلسه تمرین به الکلاسیکو رسید و اکنون خیلی بهتر است . بدون مشکل تمرین کرده و میتواند فردا بازی کند .

 

درباره اهمیت بازی ؟

برای باشگاه مهم است . کسب یک جام در این فصل چیز خوبی است . در ژانویه با از دست دادن سوپرجام وضعیت تیم بدتر شد . ما پیشرفت کردیم . 19 بازی بدون باخت داشتیم ( در لالیگا ) . هرگز به اینکه برد و باخت به آینده ام مربوط شود فکر نمیکنم .

 

راه و روش ؟

همیشه یکسان است . میتواند با 3 یا 4 مدافع باشد اما روش همیشه یکسان است : تسلط بر بازی , پیدا کردن بازیکنان بین خطوط , رسیدن به جناحین و ایجاد موقعیت . وقتی هم توپ را از دست دادیم بلافاصله برای بازپس گیری برویم . سیستم مهم نیست .

 

تایید شدنم توسط لاپورتا

به این نیازی ندارم . ما حرف زدیم و او اعتمادش را به من نشان داد . اگر کسی بگوید ( یا بنویسد ) که آینده مربی ( با باخت در این بازی ) به خطر میافتد , رئیس باید اعتماد خودش را نشان دهد . ما اینجا هستیم تا چیزی کسب کنیم . با وجود تغییرات و شرایط اقتصادی باشگاه ما باید در یک فینال بازی کنیم و برنده شویم . چیزهای دیگر مهم نیست .

 

سوپرایز بیلبائو ؟

وقتی در سال 3 بار ( با یک تیم ) بازی میکنی , سوپرایز زیادی وجود ندارد . نه برای آنها و نه برای ما . باید بدنبال اسلحه های خود باشیم و اسلحه های آنها را خنثی کنیم . این مهمترین چیز است . باید با توپ از هفته گذشته بهتر باشیم .

 

صحبت با جوان تر های تیم قبل از فینال ؟

فردا نیاز داریم تا همه خوب باشند . چندنفر از آنها فینال های زیادی را تجربه کرده اند و در بسیاری از آنها برنده شده اند . آنها باید به جوانان چیزهایی بیاموزند . برای کسب تجربه باید در فینال بازی کرد و در آنها برنده یا بازنده شد . این به شما اجازه میدهد بالغ شوید .

 

مسی با انگیزه ؟

چنین چیزی را نمیبینم زیرا او یک فرد حرفه ای است که در همه چیز در بالاترین سطح است . او میداند چطور برای مسابقات مهم آماده شود  .

 

انگیزه تیم ؟

لزوما اینطور نیست . آنها تجربه دارند و میدانند باید چه کنند . تیم در دو بازی قبلی خود انرژی کافی نداشت که شاید به خاطر وقفه ملی باشد . برای فردا هیچ بهانه ای وجود ندارد . ما مجبور هستیم برای پیروزی در این بازی در بالاترین سطح باشیم .

 

فشار به رقیب

ما همیشه حمله میکنیم و بازیکنان زیادی در جلو هستند . دفاع هم مهم است و به این فکر میکنیم که اگر توپ را از دست بدهیم چه میشود . اگر موقعیت خوبی داشته باشیم این تیم برای حمله گرسنه است .

 

ایکر مونیان بازیکن بیلبائو :

او بازیکنی مهم و موثر است . او در تیمی جنگنده بازی میکند و از نظر بدنی قوی است . باید به او توجه کنیم .

 

آینده ام

عجیب است که باید به چنین سوالاتی پاسخ دهم . ما 19 بازی متوالی نباختیم و حالا باید به سوالات درباره آینده ام پاسخ دهم . باید آن را قبول کنم اما موافق نیستم . من یکسال دیگر قرارداد دارم . قبل از بازی میدانم که اگر برنده شویم چه میشود و اگر ببازیم چه اتفاقی میافتد . عجیب است اما این شغل من است و باید با این فشار کنار بیایم و آن را میپذرم . میدانم چطور از پس این مساله بر بیایم .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.