پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مهلت آنسو فاتی برای تست زانوی خود تمدید شد

کد خبر : 110215  |  زمان ارسال : شنبه 28 فروردین 1400

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش موندو دیپورتیوو ، آنسو فاتی قبل از تصمیم گیری درباره عمل کردن زانو خود همچنان روند تکمیلی تست زانو خود را می گذراند. در ابتدا قرار بود زمان تست او 2 هفته باشد ، اما این زمان به 4 هفته افزایش یافت.

 

به نظر می رسد 4 هفته طول می کشد تا ارزیابی پزشکان درباره زانو آنسو کامل شود و به همین علت تست زانو او ادامه می یابد. روز 2 می تست زانو پایان می یابد و روز سوم می زمان تصمیم گیری نهایی درباره عمل جراحی او است.

 

در اصل تست زانو آنسو حدودا از دو هفته پیش و در شهر لیون فرانسه آغاز شده است و یک پزشک در خیخون و یک پزشک در پرتغال هم با پزشک فرانسوی و رامون کوگات همکاری می کنند. به این ترتیب محیط پیرامون بازیکن و رختکن خوش بینانه است.

 

پزشکان بازیکن نیز تاکنون معتقد هستند که بازیکن می تواند وارد اتاق عمل نشود و از آن اجتناب کند ، انا در طول روزهای آتی حجم کارها افزایش پیدا می کند و باید دید که مینیسک آسیب دیده چگونه پاسخ خواهد داد.

 

آنسو فاتی در روز 9 نوامبر از ناحیه زانو مصدوم شد و پس از عمل جراحی در آن زمان دوران دوری وی از میادین 4 ماه تشخیص داده شد، اما به دلیل عوارض مختلف فعلا بازگشت وی به میادین به تاخیر افتاده است.

 

برخی از منابع خبر دادند که بازیکن پس از این عوارض قطعا تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت ، اما فعلا او نمی خواهد مینیسک خود را خارج کند و به همین دلیل تصمیم به تست زانوی خود گرفته است. در بارسلونا فصل برای آنسو به پایان رسیده است و اولویت کاتالان ها بهبودی ستاره جوان خود می باشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.