پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اخبار مهم درباره سوپرلیگ اروپا و اطلاعاتی از شرایط این رقابت ها

کد خبر : 110270  |  زمان ارسال : دوشنبه 30 فروردین 1400
مطالب مهمی درباره سوپرلیگ اروپا و پیدایش این رقابت جدید وجود دارد.

اختصاصی بارسا نیوز - شب گذشته بود که فیفا اعلام کرد که رقابت های سوپرلیگ اروپا به صورت رسمی آغاز خواهد شد و همین اتفاق باعث ایجاد شدن واکنش های صد و نقیضی از سوی هواداران فوتبال شد.

 

به گزارش اتلتیک ، بزرگترین هدایت کنندگان و حامیان رقابت های سوپرلیگ اروپا ، باشگاه های رئال مادرید ، لیورپول ، آرسنال و منچستر یونایتد هستند. پیش از این نیز اعلام شده بود که فلورنتینو پرز رئیس این رقابت ها خواهد بود.

 

از طرفی فرمت این رقابت ها نیز اعلام شده بود که 15 تیم ثابت و 5 تیم متغیر در آن به رقابت خواهند پرداخت. باشگاه ها نیز عصر روز یکشنبه مخالفت خود را با این فرمت معروف به " مدل سوئیسی " اعلام کردند. باشگاه ها فکر می کنند که این کار ترجیح دادن کمیت بر کیفیت است.

 

منابع نزدیک به چندین باشگاه می گویند که تحقیقات بین هواداران جوان تیم ها نشان داده است که آن ها می خواهند بازی های بیشتری را میان تیم ها و بازیکنان مشهور ببینند و یکی از دلایل برگزاری این رقابت ها نتایج این تحقیقات بوده است.

 

از طرفی به نظر می رسد رقابت های سوپرلیگ باعث کم رنگ شدن فیفا دی ها و رقابت های ملی خواهد شد. پخش کنندگان رقابت های ملی آماده هستند تا اقدامات قانونی را بر علیه این افراد انجام دهند.

 

با احتساب به 12 باشگاهی که در این رقابت ها اعلام آمادگی کرده اند ، باشگاه های بایرن مونیخ ، پاری سن ژرمن و دورتموند نیز مجبور به پذیرش و حضور در این رقابت ها خواهند شد.

 

یکی از سران پاری سن ژرمن در این باره گفته است :

فوتبال فقط مخصوص افراد بسیار ثروتمند نیست !

 

طبق آخرین گزارش های اتلتیک ، اد وودوارد از منچستر یونایتد ، ایوان گازیدیس از آث میلان و وینای ونکتشام از آرسنال همگی جز هیئت مدیره ECA هستند. به نظر می رسد همه آن ها در ادامه استعفا خواهند داد یا برکنار شوند.

 

همین منبع اضافه می کند بعضی باشگاه ها مانند تاتنهام مشتاقانه آماده حضور در رقابت های سوپرلیگ اروپا هستند ، زیرا ارزش باشگاه آن ها به سرعت افزایش می بیابد.

 

از طرفی طبق گفته منابع معتدد " یوفا " می خواهد کار را به دادگاه بکشاند ، زیرا اگر این موارد بالا تصویب شود ، آن ها عملا همه چیز خود را از دست خواهند داد و یک رقابت منسوخ شده هستند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.