پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سرنوشت لیگ قهرمانان اروپا و لیگ های داخلی همچنان نامعلوم است !

کد خبر : 110274  |  زمان ارسال : دوشنبه 30 فروردین 1400
یوفا هنوز رقابت های لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اروپا را به حالت تعلیق در نیاورده است.

اختصاصی بارسا نیوز - شب گذشته بود که فیفا خبر از برگزاری رقابت هایی با نام سوپرلیگ اروپا داد که با مخالفت سران یوفا مواجه شد ، زیرا تیم های وارد شده به سوپرلیگ توان رقابت در لیگ قهرمانان اروپا را ندارند.

 

به گزارش مارکا ، تیم های بارسلونا ، اتلتیکو مادرید و رئال مادرید که نماینده های اسپانیا در رقابت های سوپرلیگ اروپا هستند و دیگر راه برگشتی نخواهند داشت. در واقع هیچ یک از این تیم ها دیگر اجازه رقابت در لیگ قهرمانان اروپا یا لیگ اروپا را ندارند.

 

به گزارش آ اس ، از سمتی فدراسیون های فوتبال های کشور های مختلف اروپا از جمله ایتالیا ، انگلیس و اسپانیا به طور جدی در نظر دارند که رقابت های این فصل را لغو کنند یا اگر تیم ها به سوپرلیگ بروند به آن ها جام قهرمانی لیگ مربوط به خود را ندهند.

 

از سمت دیگر آ اس گزارش داده است که ممکن است رقابت های لالیگا این فصل به طور کل کنسل شود. یوفا هم تصمیم ندارد که رقایت های لیگ قهرمانان اروپا و یا لیگ های داخلی را به تعویق بیندازد.

 

به گزارش فابریتزیو رومانو ، قرار است امروز جلسه اجرایی کمیته یوفا برگزار شود. موضع یوفا ، لالیگا ، لیگ جزیره و سری آ مشخص است. آن ها سوپرلیگ را به رسمیت نمی شناسند. هیچ بازی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ داخلی برای تیم های حاضر در سوپرلیگ اروپا وجود نخواهد داشت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.