پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فلورنتینو پرز : قانع کردن خوان لاپورتا دشوار بود ، سوپرلیگ برای ثروتمندان نیست و برای نجات فوتبال است !

کد خبر : 110297  |  زمان ارسال : سه شنبه 31 فروردین 1400
پرز در یک برنامه تلویزیونی درباره ایده سوپرلیگ اروپا صحبت کرد.

اختصاصی بارسا نیوز - شب گذشته فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید و البته رئیس دوره اول سوپرلیگ اروپا در برنامه تلویزیونی الچیرینگیتو درباره سوپرلیگ اروپا مصاحبه کرد.

 

تیم های حاضر در سوپرلیگ اروپا

بسیاری از تیم ها در اسپانیا ، ایتالیا و انگلیس می خواهند در شرایط بد مالی راه حلی پیدا کنند. تنها راه حل بازی رقابتی تر است. مادرید به تنهایی 400 میلیون یورو ضرر کرد و هیچ کاری در این باره انجام نشد. سوپرلیگ باعث صرفه جویی مالی باشگاه ها خواهد شد.

 

رقابت باشگاه های بزرگ در سوپرلیگ

وقتی به غیر از حق پخش درآمد دیگری ندارید ، باید راه حل جذابی پیدا کنید که هواداران فوتبال در سراسر دنیا بازی های باشگاه های بزرگ برابر یکدیگر را دنبال کنند.

 

شرایط فوتبال دنیا با ورود سوپرلیگ

فوتبال باید مانند هر صنعتی در دنیا تغییر کند. فوتبال باید سازگار و متحول شود. فوتبال علاقه مندان خود را از دست داده است. جوانان علاقه خود را به فوتبال از دست می دهند ، زیرا تعدادی بازی با کیفیت پایین هر ساله برگزار می شود. برای بهتر شدن این موضوع باید چیزی را تغییر دهیم.

 

پرز در این باره ادامه داد :

فوتبال باید در سطح جهانی جذابیت بیشتری داشته باشد. بازی هایی مانند منچستر و بارسلونا از بازی منچستر در مقابل تیم های کوچک بهتر خواهد بود.

 

مقایسه لیگ قهرمانان اروپا با سوپرلیگ

در بیانیه ، ما گفته ایم که می خواهیم با یوفا صحبت کنیم. هیچ کس شکل جدید لیگ قهرمانان اروپا را درک نمی کند. این فرمت جدید ( لیگ قهرمانان اروپا ) به اندازه کافی برای نجات فوتبال مناسب نیست. 

اگر قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوید 120 الی 130 میلیون یورو دریافت خواهید کرد ، در حالی که در سوپرلیگ درآمد بیشتری کسب می کنیم.

 

ممنوعیت از حضور در لیگ های داخلی با حضور در سوپرلیگ

نگران نباشید ! این اتفاق رخ نخواهد داد. نمی توان حضور ما را ممنوع کرد. رئال مادرید ، منچسترسیتی و چلسی به عنوان باشگاه های حاضر در سوپرلیگ از خضور در لیگ های داخلی خود منع نخواهند شد. این موضوع غیرممکن است.

 

لزوم مالی وجود سوپرلیگ اروپا

من نمی خواهم اسم باشگاه ها را بیاورم. یکی از باشگاه ها 180 میلیون یورو و باشگاه دیگر 250 میلیون یورو ضرر کرده اند.

حتی اگر باشگاه های بزرگ در لیگ جزیره از نظر اقتصادی قوی باشند این رقابت ها شرایط اقتصادی سایر تیم ها را تقویت می کند. این یک نتیجه است.

ما می خواهیم با یوفا گفت و گو کنیم. همانطور که پیش از این گفتیم ، می خواهیم فوتبال را نجات دهیم.

 

عدم پذیرش دعوت سوپرلیگ توسط پاری سن ژرمن و باشگاه های آلمانی

تا امروز از باشگاه پاری سن ژرمن دعوت نکردیم و ما حتی با باشگاه های آلمانی هم صحبت نکردیم ! ما اکنون 12 تیم هستیم و می خواهیم در ادامه 15 تیم شویم.

اگر PSG و بایرن مونیخ از حضور خودداری کنند ، این رقابت ها لغو نمی شود.

 

اظهارات رئیس یوفا درباره سوپرلیگ

رئیس یوفا امروز به آندره آنیلی توهین کرد. ادامه این امر ( توهین ) امکان پذیر نیست. درست نیست که رئیس باشگاهی مانند یوونتوس را دیوانه خطاب کنید. این غیرقابل قبول است. یوفا باید تغییر کند.

 

منطق وجود سوپرلیگ

15 باشگاه موسس از نظر سرگرمی اهمیت زیادی دارند. دیگر تیم ها همانند رم و ناپولی این فرصت را دارند که یک سال در این رقابت ها شرکت کنند یا شاید بیشتر از آن. اجازه بدهید که این موضوع را در ادامه ببنیم.

سوپرلیگ برای ثروتمندان نیست و برای نجات فوتبال است. اگر این فرمت ادامه یابد ما تا سال 2024 مرده ایم ! سوپرلیگ تنها راه نجات باشگاه ها است ، چه بزرگ و چه کوچک.

 

پاک شدن عناوین لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید

رئال مادرید از نو شروع نمی کند. عناوین ما فراموش نمی شود.

 

صحبت کردن با باشگاه بارسلونا برای پیوستن به سوپرلیگ 

بارسلونا در شرایط سخت اقتصادی به سر می برد. قانع کردن لاپورتا دشوار بود ، اما او پس از شنیدن پیشنهاد ما همانند همه باشگاه ها پیشنهاد را درک کرد و پذیرفت. این موضوع باعث نجات کل دنیا می شود.

 

 

 

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.